ماهان شبکه ایرانیان

خط تولید محصولات آرایشی کایلی جنر اولین محصول مخصوص چشمش را عرضه کرد

امروز در بنیتا قصد داریم اولین محصول مربوط به چشم، خط تولید لوازم آرایشی کایلی جنر را به شما معرفی کنیم.

صبر کنید تا اسمش را بشنوید.

امروز در بنیتا قصد داریم اولین محصول مربوط به چشم، خط تولید لوازم آرایشی کایلی جنر را به شما معرفی کنیم.

سایه‌ی کی (Kyshadow) شامل 9 پودر رنگ برای سایه چشم با یک ظاهر خنثی و قهوه‌ای است. جنر که کیت آرایشی لب او بسیار موفق و البته جنجال ‌برانگیز بود، در ابتدا با بیرون دادن یک پست در اینستاگرام به طرفدارانش گفت تا اپلیکیشن و وبسایت او را برای دریافت اطلاعات بیشتر نگاهی بیندازند.

حساب اینستاگرام شرکت تولید لوازم آرایشی او نیز دوشنبه بعد‌ از ظهر، اشاره‌ای به این سایه چشم کرد.

اما در وبسایت رسمی کایلی جنر او یک ویدئو دقیق‌تر از محصول مورد اشاره را منتشر کرد. کایلی در این ویدئو می‌گوید: من دلم می‌خواست به مردم بگویم که من از این محصول هر روز استفاده می‌کنم. او ادعا کرده که ظاهر منحصر به فرد او که عموماً شامل یک سایه چشم قهوه‌ای دودی است نتیجه استفاده از این محصول است. اولین جعبه سایه چشم این شرکت به رنگ برنزی خواهد بود.

او در ویدئو اشاره می‌کند که برای من مهم بود تا ابتدا این رنگ را منتشر کنم. در این ویدئو شما یک راهنمای آموزشی، که توسط آرایشگر معروف آریل تخادا تهیه شده است را خواهید دید. جنر می‌گوید: تمام هنرمندانی که من با آنها کار می‌کنم می‌دانند که من چقدر در مورد استفاده از رنگ قهوه‌ای برای سایه چشم‌هایم دقیق هستم. با استفاده از این جعبه رنگ من حس کامل بودن دارم. در ادامه ویدئو کایلی به تشریح فرمول استفاده شده و سهولت ترکیب کردن این محصول اشاره می‌کند.

با توجه به این گفته جنر که این اولین عرضه این محصول است، می‌شود گفت که محصولات دیگری هم در راه هستند. اما تا آن موقع ما هم گوشه چشم برای این برند نازک می‌کنیم و شاید این سایه چشم را امتحان هم بکنیم!

نظر شما در مورد محصول جدید کایلی جنر چیست؟

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان