۳۰ فرد مشهور که شما نمی‌دانید الان ورشکسته هستند

اغلب ما تصور می‌کنیم که اگر یک نفر مشهور شد، حتماً وضع مالی خوبی هم دارد و دارای یک زندگی رویایی است. با بنیتا همراه باشید تا خلاف این تصور را به شما نشان بدهیم,

اغلب ما تصور می‌کنیم که اگر یک نفر مشهور شد، حتماً وضع مالی خوبی هم دارد و دارای یک زندگی رویایی است. با بنیتا همراه باشید تا خلاف این تصور را به شما نشان بدهیم,

هر چند مشخص شده است که اگرچه آنها بازیگران خوبی هستند اما نمی‌توانند از پس مسائل مالی‌شان بربیایند. 

خودمان هم شگفت‌زده شدیم از این همه هنرپیشه‌های مشهور تا خوانندگان برتر که در اوج بوده‌اند اما حالا کارشان به زندگی در خیابان کشیده است.

50 سنت

 

رپر مشهور از طریق سرمایه‌گذاری در صنعت آب ویتنام و فروش سهامش به شرکت کوکاکولا 100 میلیون دلار بدست آورد. هرچند این موفقیت عمر کوتاهی داشت. او بیشتر این مبلغ را خرج کرد و در ژوئن 2015 اعلام ورشکستگی کرد.

 

لیندزی لوهان

 

ما او را در فیلم «دختران بدجنس» دوست داشتیم اما زمانی که او به بزرگ‌سالی رسید زندگی او از بد به بدتر تبدیل شد! و اوضاعی مالی او هم خراب شد. او هم اکنون 600.000 دلار بدهی کارت اعتباری دارد و حتی بعد از اینکه هنرمند مشهور چارلی شین به او 100.000 دلار کمک کرد او همچنان دارای مشکل است.

 

لنا هیدی

 

ستاره سریال بازی تاج و تخت بعد از طلاق سال 2013 خود اعلام ورشکستگی کرد. لنا می‌گوید در یک زمانی او فقط 5 دلار در بانک داشت اما وضع او الان بهتر است.

 

مارگو کیدر

 

او نقش لوئیس لین در فیلم اصلی سوپرمن کرستوفر ریو را بازی کرد. یک دهه بعد او در حالی که از بیماری اسکیزوفرنی و افسردگی جنون‌آمیز رنج می‌برد در خیابان‌ها در حالی که درون کارتن می‌خوابید، پیدا شد. جای شکر دارد که او بعد از اینکه تحت درمان قرار گرفت، توانست حرفه بازیگری خود را با موفقیت ادامه بدهد.

 

نیکلاس کیج

 

نامزد جوایز متعدد برای بهترین بازیگر و یکی از مشهورترین بازیگرانی که در سراسر دنیا به خاطر توانایی‌های بازیگری‌اش شناخته می‌شود. هر چند او در مراقبت از پول‌هایش چندان عاقل به نظر نمی‌آید. بعد از خرید کل یک جزیره، قایق تفریحی و یک عمارت بزرگ، او خود را در میان دریایی از بدهی دید و دیگر نتوانست از پس این بدهی‌ها بربیاید.

 

کورتنی لاو

 

همسر خواننده مشهور کرت کوبین خود یک خواننده و هنرپیشه مشهور بود. اما وقتی سختی‌های زندگی به او رخ نشان دادند وضعیت مالی او هم خراب شد. شرکت مالی امریکن اکسپرس در سال 2009 به خاطر بدهی 350.000 دلاری از او شکایت کرد.

 

وانیلا آیس

 

رابرت وینکلر (وانیلا آیس) در سال 1990 به خاطر تک آهنگ (Ice Ice Baby) به شهرت رسید. اما بعد از آن دیگر نتوانست موفقیت خود را تکرار کند و اخیراً گزارش شده که به خاطر دزدی از یک خانه در فلوریدا بازداشت شده است.

 

کیم بسینگر

 

در دهه 80 و 90 از او به خاطر لغو قرارداد یک فیلم برای 8 میلیون دلار شکایت شد و او مجبور به اعلام ورشکستگی شد. او اخیراً در فیلم‌های زیادی هم بازی نکرده است هر چند اخیراً او در نقش النا لینکون در فیلم «50 سایه خاکستری» ظاهر شده است و می‌تواند اوضاع خود را بهتر کند.

 

ویلی نلسون

 

خواننده افسانه‌ای سبک کانتری برای سال‌ها در لیست پرفروش‌ها قرار داشت. اما متاسفانه در سال 1990 به خاطر 16.7 میلیون دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد.

 

پاملا اندرسون

 

این ستاره سریال تلویزیونی «نگهبان ساحلی» یک بازیگر و مدل موفق بود. اما به خاطر بدهی که به اداره مالیات داشت مجبور شد تمام مستغلاتش را بفروش برساند.

 

مایک تایسون

 

ستاره رینگ بوکس تایسون به معنای واقعی کلمه تمام ثروتش را در میانه دوران حرفه‌ایش از دست داد. او می‌گوید: در دو سال گذشته من مثل یک ولگرد در خیابان‌ها زندگی می‌کردم. هیچ جایی برای زندگی نداشتم. من پیش دوستانم و در پناهگاه‌ها می‌خوابیدم. هر چند او با پیروزی‌هایش توانست در سال 2000 با بدست آوردن مبلغی بیش از 65 میلیون دلار از چاه مشکلات رهایی پیدا کند.

 

کریس تاکر

اغلب ما او را به خاطر سری فیلم‌های ساعت شلوغی می‌شناسیم. اما این موفقیت‌ها دیری نپایید و در سال 2011 او خانه خودش را از دست داد. اخیراً به خاطر مخفی کردن پول از اداره مالیات تحت بازرسی است.

 

سیندی لپر

 

حتی بعد از ضبط یک آلبوم و خوانندگی نیز او مجبور شد در سال 1981 برای ورشکستگی اقدام کند. او چندین سال را به عنوان پیش‌خدمت و کارگر در یک مغازه کار می‌کرد. خوشبختانه او توانست با ضبط یک آلبوم دوباره به اوج برگردد. او هرگز دیگر به خاطر پول دچار مشکل نشد.

 

برندن فریزر

 

او در دهه 90 و اوایل سال‌های 2000 غرق در موفقیت بود و ستاره مجموعه‌هایی مثل «جورج جنگل»، «انسینو من» و «سه‌گانه مامی» بود. اما همه اینها برای فریز خیلی موقتی بود. حرفه شغلی او بعد از طلاقش خراب شد تا جایی که مجبور شد از دادگاه بخواهد تا میزان نفقه نگهداری از فرزندانش را کاهش بدهد.

 

جنیس دیکنسون

 

او از اولین سوپر مدل‌ها و محبوب‌ترین‌ زنان دنیا در دهه 70 و 80 بود. اما برخلاف تلاش‌هایش برای پول او در سال 2013 مجبور به اعلام کردن ورشکستگی شد. او به خاطر مخفی کردن قبض‌های جراحی‌های پلاستیکش، به اداره مالیات 1 میلیون دلار بدهی دارد.

 

ناتاشا لیون

 

او بعد از بازی در فیلم‌های «شیرینی آمریکایی» و فقیر بورلی هیلز» در سال 2005 بی‌خانمان شد. روزنامه نیوروک پست او را در بیمارستانی در نیویورک در حالی پیدا کرد که از یک اسم تقلبی استفاده می‌کرد و تحت درمان برای هپایت c، عفونت قلبی و پارگی ریه و سوء مصرف هروئین قرار داشت. او دوباره با بازی در مجموعه (Orange Is the New Black) به میدان برگشته است.

 

دان جانسون

 

دان جانسون در دهه 80 برنده جایزه گولدن گلوب برای  ایفای نقش در مجموعه (Miami Vice) شده بود و همه انتظار داشتند در یک تخت پر از پول بخوابد. هر چند جانسون چهار بار اعلام ورشکستگی کرده است. اول در سال 1991، 1992 و 2004 و اخیراً در سال 2009. البته کور سوی امیدی برای او وجود دارد. با توجه به موفقیت‌های اخیر دخترش در فیلم «50 طیف خاکستری» این احتمال وجود دارد که او به پدرش کمک کند.

 

آماندا بینز

 

در طول مشکلات روانی‌اش در سال  2013، آماندا در حالی پیدا شد که ظاهراً بی‌خانمان بوده و روی یک نیمکت در لوس‌آنجلس خوابیده بوده است. بینز بعد از این بی‌خانمانی‌هایش به سرعت در بیمارستان بستری شد و اخیراً گزارش شده به خاطر مشکلات مالی پزشکی‌اش با ورشکستگی روبه‌رو است.

 

اسلای استون

 

استون یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در موسیقی بود و هدایت گروه افسانه‌ای (Sly & the Family Stone) را برعهده داشت. اما او بعداً همه چیز را از دست داد. از جمله چندین خانه که در آمریکا داشت و مجبور شد در سال 2014 در اتوموبیل کاروانش زندگی کند. اما توانست با شکایت از مدیر برنامه‌های سابقش به خاطر مدیریت بد شکایت کند و مبلغ 5 میلیون دلار را دریافت کند.

 

باربارا پایتون

 

در 20 سالگی‌اش او یکی از ستاره‌های هالیوود بود که تهیه‌کنندگان برای بازی کردن او در کنار مرلین مونرو با او تماس می‌گرفتند. اما بعد از 30 سالگی‌اش مشکل نوشیدن الکل او باعث شد تا نقش‌هایش را یکی یکی از دست بدهد. در نهایت او به فاحشگی و کلاه‌برداری روی آورد. او با وجود بیماری‌های مختلف به خانه والدینش رفت و در آنجا به خاطر مشکلات قلبی و کلیوی در سن 39 سالگی از دنیا رفت.

 

اریک ویلیامز

 

بسکتبالیست مشهور اریک ویلیامز تمام ثروتش را از دست داد و به معنای واقعی بعد از طلاق از همسرش بی‌خانمان شد. او به دادگاه کلرادو گفت که گزارش دادگاه فرزندانش بدستش نرسیده است به دلیل اینکه خانه ندارد.

 

توری براکسون

 

این خواننده مشهور به خاطر آهنگ‌هایی مثل: «او به اندازه کافی نبود» و «قلب مرا نشکن» شناخته می‌شد. اما او به خاطر بدهی‌هایش به بانک نیز شناخته شده است. او مجبور شده تا حالا 2 بار اعلام ورشکستگی کند. گفته شده تا سال 2010 او بیش از 50 میلیون دلار بدهی داشته است.

 

تایلر پری

 

کارگردان و فیلم‌نامه نویس پرکار تایلر پری به خاطر شکست مالی در یک پروژه سینمایی به نام «من می‌دانم، من تغییر کرده‌ام» تمام پول‌هایش را از دست داد. او در نهایت در اتوموبیلش زندگی می‌کرد. اما همین اوضاع الهام‌بخش او شد تا فیلم‌نامه را دوباره بنویسد تا زمانی که نمایش این اثر، غوغای بسیاری را برپا کرد.

 

الکس لمبرت

 

برنده مسابقه «برگزیده آمریکایی» الکس لمبرت در سال 2011 در حالی مشاهده شد که بی‌خانمان بود و درون اتوموبیلش زندگی می‌کرد.

 

ارین موران

 

ستاره مجموعه «روز‌های خوش» بعد از مصادره خانه اش در سال 2012 بی‌خانمان شد. او مجبور شد درون یک اتوموبیل کاروان همراه مادر خوانده‌اش زندگی کند اما بعداً به خاطر سوء مصرف الکل از آنجا هم بیرون انداخته شد.

 

برت باتلر

 

ستاره مجموعه (Grace Under Fire) بعد از بی‌خانمان شدنش در سال 1998 دچار اعتیاد به مواد مخدر شد. هر چند بعد از سال 2012 توانست کم‌کم با بازی در سریال‌های «کنترل خشم» و «جوان و بی‌قرار» روی پاهای خود بایستد.

 

کوری هیم

 

ستاره دهه 80 سریال (Brat Pack) وقتی در سال 2010 بر اثر سوء مصرف داروهای تجویزی درگذشت، کاملاً بی‌پول بود. در ماه آخر زندگی‌اش روی زمین او حتی تلاش کرد تا دندان و موهایش را برای خرید مواد بفروشد.

 

پائولا پارکر

 

بینندگان برنامه تلویزیونی (Hollywood Divas)  بعد از اینکه فهمیدند او بی‌خانمان است و در یک مسافرخانه زندگی می‌کند، خیلی شوکه شدند.

 

رندی کواید

 

رندی دارای یک سابقه تحسین‌برانگیز شامل جایزه گولدن گلوب به خاطر بازی در (National Lampoon's Vacation) و (Brokeback Mountain) است. با این وجود در سال 2010 او مرتب در سرتیتر خبر‌ها به خاطر مشکلات قانونی‌اش و بی‌خانمان بودنش بوده است.

 

گری بیوسی

 

بازیگر «اسلحه کشنده» و «نقطه شکست» در سال 2012 با وجود بدهی نیم میلیون دلاری، اعلام ورشکستگی کرد و اذعان کرد فقط 50000 دلار اموال در اختیار دارد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر