۲۷ هنرپیشه معروف سریال گیم آف ترونز در دنیای واقعی

سریال گیم آف ترونز یکی از بهترین سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او است و تمام شخصیت‌های این سریال محبوب و استثنایی هستند.

سریال گیم آف ترونز یکی از بهترین سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او است و تمام شخصیت‌های این سریال محبوب و استثنایی هستند. با این حال طراحی لباس آن‌ها در هر فصل از سریال پیچیده‌تر و جالب‌تر می‌شود. در ادامه این می ببینیم 27 هنرپیشه معروف این سریال در دنیای واقعی چگونه به نظر می‌رسند.

پیتر دینکلیج/تیریون لنیستر

کوتوله‌ای که همه هم او را دوست دارند و هم از او متنفر هستند حالا خوشتیپ‌تر از همیشه برگشته است. طراحان گریم این سریال گاهی زمان زیادی برای گریم شخصیت‌ها و اضافه کردن زخم‌های صورت آن‌ها صرف می‌کنند و شخصیت تیریون لنیستر نمونه بارز این مسئله است. همچنین این شخصیت یکی از دلایل محبوبیت این سریال است.

لینا هیدی/سرسی لنیستر

پیش بینی کارهای این ملکه بدجنس باعث شده تا خیلی‌ها قمار بازی آنلاین را تجربه کنند ولی شخصیت واقعی او بسیار رام‌تر از شخصیت ملکه سخت‌گیری است که در سریال دارد. رنگ موهای او خرمایی تیره است و کاملا با شخصیت بلوند او در سریال متفاوت است.  

امیلیا کلارک/دنریس تارگرین

این هنرپیشه هم در سریال و هم در دنیای واقعی زیبایی خیره کننده‌ای دارد. شخصیت او در سریال دارای موهای بلوند روشن است و این ویژگی منحصر به فرد خاندان تارگرین است و شاید تنها شباهت ظاهری او در دنیای واقعی و سریال, رنگ تیره ابروهای او باشد. او تا به حال چندین نقش مهم در سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او داشته است و شاید به زودی شاهد این باشیم که او در نقش اصلی ظاهر شود.

کیت هرینگتون/جان اسنو

شاید فکر کنید که مردی مثل کیت هرینگتون که به داشتن موهای درهم و بلند در شخصیت سریالی خود معروف است, در دنیای واقعی اینچنین نباشد ولی این موضوع در مورد او صدق نمی‌کند. درضمن شاید این مرد جذاب بتواند به ما بگوید که برای داشتن موهایی به زیبایی او از چه شامپویی باید استفاده کنیم.

سوفی ترنر/سانسا استارک

این هنرپیشه مو قرمز چه در سریال و چه در دنیای واقعی بسیار زیباست ولی زمانی که سر صحنه فیلم برداری حاضر نیست ظاهری بسیار طبیعی دارد. لباس‌ها, آرایش و مدل موهای او به روز هستند و هیچ شباهتی با شخصیت داخل سریالش ندارد.

مایسی ویلیامز/آریا استارک

این خانم دوست داشتنی با اینکه از فصل اول در سریال حضور داشت ولی در فصل دوم تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال گیم آف ترونز شد. او در دنیای واقعی بسیار شوخ و سرزنده است.

ایان گلن/سِر جوراه مورمنت

این شوالیه عاشق آنقدر دنریس را تعقیب کرد تا در نهایت منجر به تبعید شدنش شد. او برخلاف زخم‌ها و ظاهر نامرتبی که در سریال دارد, در دنیای واقعی بسیار مرتب و آراسته است.

نیکولای کاستر-والدو/جیمی لنیستر

نیکولایی هم از آن دسته هنرپیشه‌هایی است که هم در صحنه فیلم برداری و هم خارج ار آن بسیار خوشتیپ است همچنین او موهای خود را برای سریال بلند نگه می‌دارد.

جان بردلی/سمول تارلی

حاضریم شرط ببندیم که جان در دنیای واقعی دوست ندارد تا از پالتوهای خزدار استفاده کند همچنین این هنرپیشه بدون آن پالتوی سنگین و حجیم ظاهری بسیار لاغرتر از شخصیتش در سریال دارد.

آلفی آلن/تیون گریجوی

با اینکه تنها بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی پس از تبدیل شدنش به یکی از شخصیت‌های اصلی در فصل دوم هویتش را از دست داد, قطعا زمانی که نقش تیون یا ریک را بازی نمی‌کند ظاهری بسیار بهتر و آراسته تر دارد.

آیدن گیلن/پیتر بیلیش

به غیر از ریش کوچکی که در گریم شخصیتش در سریال دارد بقیه مشخصات ظاهری او با دنیای واقعی هیچ تفاوتی ندارد.

کنلت هیل/واریس

ظاهر واقعی او با گریمی که در سریال دارد بسیار متفاوت است. برخلاف شخصیتش در سریال اندام او بسیار عضلانی تر است. البته این را هم باید گفت که نسبت به فصل دوم سریال شخصیتش کمرنگ‌تر شده است.

گوئندولین کریستی/برین از تارث

چون ظاهر و شخصیتش در سریال خشن و مردانه است کمتر کسی فکر می‌کند که در دنیای واقعی ظاهری بسایر لطیف و دخترانه دارد.

چارلز دنس/تایوین لنیستر

شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که این شخصیت به دست پسرش یعنی تیریون لنیستر کشته شود. ظاهر او در دنیای واقعی تفاوت چندانی با گریم داخل سریالش ندارد.

روی مک کین/سندور کلگین

این هنرپیشه حتما می‌داند که در پشت صحنه سریال چه خبر است چون طراحان گریم ساعت‌ها وقت صرف گریم صورت او و اضافه کردن زخم‌ها به آن می‌کنند و شخصیتش در سریال بسیار مورد پسند واقع شده است. همچنین او در دنیای واقعی رفتاری کاملا پسرانه و جذاب دارد.

جک گلیسون/جافری باراثیان

او یکی از منفورترین شخصیت‌های سریال بود و مرگ زود هنگام و مرموزش تحسین بسیاری از هواداران این سریال را برانگیخت. جک در دنیای واقعی زندگی کاملا نرمالی دارد.

میشل فیرلی/کتلین استارک

شخصیت کتلین در سریال به گونه‌ای بود که توانایی کشتن هرکسی که با او درگیر شود را دارد, ولی در دنیای واقعی میشل بیشتر به کسانی شباهت دارد که وظیفه مدیریت رشد سهام را برعهده دارند. او یکی از نقش‌های اصلی سریال را داشت که به زیبایی آن را بازی کرد.

 ایزاک همپستید رایت/برن استارک

ایزاک در دنیای واقعی هیچ شباهتی با شخصیت معلولش در سریال ندارد وهمانطور که می‌بینم حالا او بسیار بزرگ شده و وارد دنیای بازیگری شده است.

ناتالی دورمر/مارجری تایرل

با اینکه مارجری در فصل دوم وارد سریال شد ولی جایگاهش را در گیم آف ترونز پیدا کرد و ماندنی شد, تا اینکه در نهایت این شخصیت زیبا به دست مادر شوهرش کشته شد.

لیام کانینگهام/داوس سیورث

لیام برخلاف ظاهر فرسوده‌اش در سریال, در دنیای واقعی بسیار پرقدرت به نظر می‌رسد. ظاهرا نقشش در سریال در حال تمام شدن است ولی هواداران این سریال از تمام قسمت‌هایی که او بازی کرده است لذت برده اند.

کاریس ون هویتن/ملیساندری

برخلاف شخصیت بدجنس او در سریال که همه از او متنفر هستند, ولی در دنیای واقعی مانند یک زن عادی و ساده است و کاملا با جادوگر بدجنسی که یک قلمرو پادشاهی را نابود کرده است تفاوت دارد.

رز لزلی/ایگریت

این هنرپیشه مدتی کم کار بود تا اینکه در فصل دوم سریال گیم آف ترونز ظاهر شد و به جان اسنو گفت که او هیچ چیز نمی‌داند. او همچنان حرفه بازیگری را ادامه می‌دهد. دوست داشتیم که شخصیتش در سریال زنده می‌ماند و تا فصل آخر شاهد حضورش بودیم.

جیسون موموآ/کال دروگو

شخصیت او حتی به فصل دوم سریال هم نرسید ولی در فصل اول حضور پررنگ و تاثیر گذاری داشت. او که در دنیای واقعی پدر و همسر است, بیشتر وقتش را با خانواده‌اش سپری می‌کند.

 کریستن نایرن/هودور

شخصیت او در دنیای واقعی بسیار متفاوت با شخصیتش در سریال است. با اینکه او در طول سریال فقط واژه هودور را به کار می‌برد ولی بسیار محبوب بود و جای خالی او در فصل آخر سریال به خوبی حس می‌شود.

سیاران هیندز/منس ریدر

منس هیچ شباهتی با شخصیت دنیای واقعی خود ندارد. او ظاهری کاملا عادی دارد مانند همسایه شما یا شاید هم یکی از دوستان پدرتان.

دایانا ریگ/لیدی اولنا تایرل

شخصیت قاطع و قانع کننده او در سریال با شخصیتی که در دنیای واقعی دارد کاملا متفاوت است. و مطمئن هستیم که او از تمام شدن نقشش در سریال بسیار خوشحال است.

ناتالی امانوئل/میساندی

همانند شخصیت زیبا و دوست داشتنی‌اش در سریال در دنیای واقعی هم همانقدر زیبا و جذاب است.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر