ساخت بزرگترین هتل جهان با ۱۰۰۰۰ اتاق و ۷۰ رستوران در مکه‌ی مکرمه

بزرگترین هتل جهان سال آینده در شهر مکه افتتاح خواهد شد. ساختمان این هتل که «أبراج کدی» نام دارد دارای ۱۰۰۰۰ اتاق بوده و به مساحت ۱.۴ ملیون متر مربع است. این هتل علاوه بر اتاق‌های بسیار شامل ۷۰ رستوران، یک مرکز خرید بزرگ و یک سالن پذیرایی اشرافی خواهد بود. جزئیات در دسترس این پروژه‌ی عظیم را در بنیتا با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بزرگترین هتل جهان سال آینده در شهر مکه افتتاح خواهد شد. ساختمان این هتل که «أبراج کدی» نام دارد دارای 10000 اتاق بوده و به مساحت 1.4 ملیون متر مربع است. این هتل علاوه بر اتاق‌های بسیار شامل 70 رستوران، یک مرکز خرید بزرگ و یک سالن پذیرایی اشرافی خواهد بود. جزئیات در دسترس این پروژه‌ی عظیم را در بنیتا با شما به اشتراک می‌گذاریم.

An image of what will be the world's largest hotel DAR AL-HANDASH

هزینه ی ساخت این هتل در حدود 2.7 میلیارد پوند تقریب زده شده و بودجه ی آن توسط وزارت دارایی عربستان سعودی تأمین می شود. طراح این برج گروه بین المللی «دار الهندسه» است. محل ساخت این هتل دو کیلومتر از بزرگترین مسجد جهان یعنی مسجدالحرام فاصله دارد که هر ساله پذیرای حدود پنج ملیون نفر از زائرین و حجاج مسلمان است.

این هتل برای عموم مردم قابل دسترسی خواهد بود اما پنج طبقه‌ی آن برای گذراندن تعطیلات به خانواده‌ی سلطنتی اختصاص خواهد یافت. مسئول مؤسسه‌ی پژوهش میراث اسلامی که در انگلستان مستقر است با توجه به ساخت‌وساز فراوان در سال‌های اخیر در مکه‌ی مکرمه این شهر را با منهتن نیویورک مقایسه کرد.

 

مقالات مرتبط

خانه هایی که فقط در آرزوهایمان تصور داشتیم!

Dream-homes


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر