چگونه چند لباس جین به روی‌هم بپوشیم

اگر فکر می‌کنید که پوشیدن لباس‌ها به روی‌هم از بین رفته است، نظرتان را بهتر است عوض کنید

اگر فکر می‌کنید که پوشیدن لباس‌ها به روی‌هم از بین رفته است، نظرتان را بهتر است عوض کنید. بر اساس برآوردهای ما از دنیای مد مردانه، هنوز هم طرفداران زیادی دارد. بالاخره ما هم شروع به کارکردیم و بهترین راه‌های پوشیدن لباس‌های جین در کناره‌ام و شاید به روی‌هم را برای شما نشان خواهیم داد. بیشتر لباس‌هایی که ما بررسی خواهیم کرد. سبک موردبررسی ما تی‌شرت و جین خواهد بود. با بنیتا همراه باشید.
اما قبل از اینکه بروید و لباس‌های خودتان را به روی‌هم بپوشید بهتر است کمی صبر کنید. این ماجرا از قوانینی پیروی می‌کند. شما در صورتی خوش‌لباس خواهید شد که بر اساس اصول لباس‌ها رو به روی‌هم بپوشید. باید لباس‌هایی که می‌پوشید باهم همخوانی داشته باشند. کمربند، تی‌شرت و جین شما باید رنگ‌های مختلفی باهم داشته باشند. جین هایی که ما مد نظرمان است به صورت زیر هستند :

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

dmarge

 

بایدها و نبایدها

dmarge

جین‌ها را به یکرنگ هیچ‌وقت به تن خود نپوشانید، همیشه یک نقطه رنگی و یا به‌عبارت‌دیگر نقطه تمرکز داشته باشید. معمولاً جین‌ها در رنگ‌های زیادی در بازار موجود هستند.
به جین‌های سیاه و رنگ‌های روشن همانند سیاه و خاکستری به‌عنوان جایگزینی برای جین آبی فکر کنید. استفاده از جین‌های آبی بسیار مرسوم‌تر است، ولی پوشیدن جین‌های آبی بدون برنامه، جلوه خوبی ندارد.
در لباس‌های جین روی‌هم لباس بالایی و پایینی را متفاوت از هم انتخاب کنید. برای مثال اگر رنگ‌های لباستان یکی است، بهتر است، جین رنگ تیره با پیراهن و یا ژاکت رنگ روشن‌تر استفاده شود.
در مورد ترکیب کردن وسواس به خرج ندهید. قانونی وجود دارد که می‌گوید: ژاکت باید به‌صورت آزاد به تن شما بایستد درحالی‌که انقدر کوتاه باشد تا روی باسن شما ادامه داشته باشد. به پیراهن خود اجازه دهید تا دوجین شمارا از هم مجزا نشان دهد.
با همه حالت‌ها بازی کنید. سه مورد بسیار مهم وجود داد: ژاکت و شلوار اندامی، ژاکت بزرگ و شلوار تنگ یا اندامی، ژاکت اندامی و شلوار بزرگ و راحت.

چطور جین‌ها را ترکیب کنیم؟

حالا که ما بایدها و نبایدهای ترکیب کردن جین‌ها را فراگرفتیم، 5 روش برای ترکیب کردن جین‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. بعضی از این روش‌ها بسیار کلاسیک و بعضی از آن‌ها مدرن و قابل‌تغییر هستند. باید شما آن‌ها را امتحان کنید تا بدانید کدام برای شما مناسب و ارزشمند است. همه نکاتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، به نفع خود شما هستند. هیچ فرصت اشتباهی برای پوشیدن لباس‌های تمام جین وجود ندارد.

تیره و روشن

 

dmarge


بهترین راه برای پوشیدن جین‌ها به روی‌هم چیست؟ ایجاد یک‌لایه رنگی آبی نیلی از بالا به پایین است. وقتی‌که دورنگ مختلف از جین‌ها باهم ترکیب می‌شوند، سعی کنید رنگ روشن در بالا و رنگ تیره‌تر در پایین قرار بگیرد. معمولاً چشم‌نوازی این حالت بهتر است و دلیل دیگری ندارد. المان‌های دیگری در جین‌ها وجود دارد که به ترکیب روشن و تاریک کمک خواهد کرد، ازجمله طرح‌های پارچه که روشن و تیره می‌شوند، یا پارچه‌هایی با جین‌های قدیمی که معمولاً ضخیم‌تر و تیره‌تر هستند. تیره و روشن نکته اساسی است.

جلوه‌های خاص

 

dmarge


جلوه‌های خاص ازنظر من به این معنی نیست که شما سنگ‌های زینتی گران‌قیمت به جینتان آویزان کنید. بلکه بیشتر آنچه مدنظر من است استفاده از رنگ‌ها و طرح‌هایی هستند که بیشتر بستگی به شخصیت و آنچه دوست دارید دارد. این طرح‌ها می‌تواند لوگو باشد. این کار برای جین‌های قدیمی شما هم کارساز است. آن‌ها را دور نمی‌اندازید بلکه بهبود بدهید. وقتی شما دوجین بارنگ‌های یکسان به تن دارید که حتی تفاوت رنگی خاصی ندارند، بهتر است از این روش استفاده کنید تا این دوجین از هم به‌گونه‌ای جدا شوند. در این حالت شما شبیه راکر ها و ژاپنی ها خواهید شد.


بازگشت به مشکی

 

dmarge


جین‌های مشکی معمولاً از این مشکل که ترکیب به وجود آمده از چند جین به شکل بدی دیده شوند، خارج هستند. نکته اول این است که جین‌های مشکی به تن اندام‌های کشیده و لاغر مناسب دیده می‌شود. شلوار جین تیره به همراه ژاکت معمولاً برای مدل‌ها و ستاره‌های راک مناسب‌تر است. وقتی‌که می‌خواهید به خودتان استراحت بدهید و کمی راحت لباس بپوشید کافی است جین مشکی را انتخاب کنید و باهم ترکیب کنید، رنگ‌های سیاه سنگ‌شور، زغالی. بهتر است جین تیره‌تر را برای لباس بالاتنه انتخاب کنید. کفش‌های اسنیکرز و یا بوت های مشکی انتخاب خوبی برای این تیپ است. تی‌شرت زیری خودتان رو برای شب تیره و برای روز روشن انتخاب کنید.

همانندی

 

dmarge

 


یکسان بودن جین‌هایی که باهم ترکیب کرده‌اید برای شما یک نگاه سنتی و کلاسیک درباره سنت قدیمی‌پوشیدن لباس‌های جین خواهد داد. نیلی تیره‌تر نکته مهم این نوع ترکیب‌ها است. بعدی، لباس‌هایی که باهم ترکیب کرده‌اید باید به‌شدت به تن شما اندازه باشد و توصیه ما این است که کتی که به تن دارید برش‌های تیزی همانند کت‌های رسمی داشته باشد. هنگامی‌که شما پیراهن یقه دار و کراوات به تن دارید دکمه‌های بالایی را باز نگه‌دارید، این حرکت همان نقطه تمرکز که اشاره داشتیم را به وجود خواهد آورد. استفاده از پوتین و چکمه‌های زمخت آخرین نکته‌ای است که باید بدانید.


سفید

 

dmarge


استفاده از جین سفید یکی دیگر از راه‌حل‌های اساسی است که می‌توانید بدون داشتن نگرانی از اینکه شاید رنگ‌های آبی با یکدیگر ترکیب شوند و منظره نامناسبی ایجاد کنند به تن بپوشید. رنگ سفید همان انتخابی است که می‌توانید به‌جای رنگ تیره در تابستان استفاده کنید. این‌یک انتخاب جسورانه در استفاده از جین‌ها است. معمولاً بیشتر مردان از اینکه لباسشان یک لباس رسمی و پلوخوری به نظر برسد، هراس دارند. ترس از ریختن نوشیدنی را هم در نظر داشته باشید.

نکته‌ای که در مورد لباس‌های جین سفید وجود دارد؛ کثیف شدن زودبه‌زود آن‌ها است. ترکیب کردن دوجین بارنگ‌های متفاوت راحت است. می‌توانید با استفاده از جین آبی روشن و کفش‌های تابستانی این کت‌ها رو امتحان کنید. لطفاً از پیراهن روشن استفاده نکنید.
در پوشیدن تمام جین موفق باشید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر