بازداشت «آزاده نامداری» در فرودگاه امام تکذیب شد

برخی منابع خبری تاکید می‌کنند، آزاده نامداری مجری سرشناس تلویزیون در فرودگاه امام خمینی «ره» بازداشت شد اما پیگیری های خبرنگار یکی از رسانه ها حکایت از آن دارد که این مجری در زمان ورود به ایران بازداشت نشده و حتی برخوردی نیز با او صورت نپذیرفته است.

بازداشت «آزاده نامداری» در فرودگاه امام تکذیب شد

به گزارش سینماپرس، تابناک نوشت: آزاده نامداری مجری سرشناس تلویزیون روز گذشته به ایران بازگشته است. در این میان برخی منابع خبری تاکید می‌کنند که این مجری در بدو ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی «ره» بازداشت شد. با این حال در بررسی‌ها مشخص شد که با این مجری در بدو ورود به ایران هیچ برخوردی نشده و خبر بازداشت نامداری صحت ندارد.

آزاده نامداری مجری تلویزیون به همراه همسرش به سوئیس رفته بود که در آنجا تصویری از حضور بدون حجاب او در فضای عمومی و در برخی حالات ثبت و به سرعت در شبکه‌‎های اجتماعی پخش شد. نامداری کوشید از خود دفاع کند اما انتقادها به او در حدی بود که مجبور به حذف تمامی پست های حساب کاربری‌اش در اینستاگرام شد و صرفاً سه عکس در آن قرار داده شده است.

این اتفاق انعکاس وسیع بین المللی داشت و بسیاری از رسانه‌های بین المللی در این زمینه گزارشی منتشر کردند. در همین خصوص روزنامه پرتیراژ عصر سوییس بنام بلیک که رایگان توزیع می شود، عکس نامداری را به صورت تمام صفحه در صفحه نخست خود آورد و تیتر زد: «دورویی!» آزاده نامداری در ادامه کوشید سکوت کند تا از حجم حواشی کاسته شود.

با این حال، برخی رسانه‌های سوئیس احتمال پناهندگی نامداری را مطرح کرده بودند که این مجری در گفت و گویی اظهار داشت: من کسی نیستم که آب و خاک خود را بفروشم من می دانم چه کسانی سود می برند از اینکه بخواهند بنده را تخریب کنند و دلشان بخواهد شرایط کشور را طوری نشان بدهند که من از برگشتن بترسم. 

او تاکید کرده بود: پناهندگی برای چه؟ مگر مرا از کشورم بیرون انداخته اند که بخواهم پناهنده یک کشور غریبه بشوم؟ تحت هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی من چنین کاری نمی کنم و اگر در کشور خودم بخواهند بدترین حرف ها را به من بزنند من باز هم برمیگردم چون ایران کشور من است و من دغدغه دارم. برای کشورم عمر گذاشته‌ام و باز هم می‌گذارم و تحت هیچ شرایطی حتی اگر سرم را زیر گیوتین بگذارند من پناهندگی هیچ کشور را نخواهم گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان