ماهان شبکه ایرانیان

۵ استایل پرطرفدار بافت برای داشتن یک ظاهر زمستانی جذاب‌تر

روزهای زمستان قطعاً با سرما همراه هستند. یک لباس بافت در کمد لباس‌های ما به جنگ سرمای سنگین زمستان رفته و راحتی لازم در طول این روزها را به ما هدیه می‌کند. این روزها یک لباس کاموایی هم دقیقاً به‌مانند یک لباس رسمی دارای یک طراحی حرفه‌ای بوده و سعی در جلب‌توجه سایرین دارد.

روزهای زمستان قطعاً با سرما همراه هستند. یک لباس بافت در کمد لباس‌های ما به جنگ سرمای سنگین زمستان رفته و راحتی لازم در طول این روزها را به ما هدیه می‌کند. این روزها یک لباس کاموایی هم دقیقاً به‌مانند یک لباس رسمی دارای یک طراحی حرفه‌ای بوده و سعی در جلب‌توجه سایرین دارد.

لباس‌های کاموایی لوکس امروزی دیگر برای رفتن به باشگاه و یا آسایش خوابیدن در شب در نظر گرفته نمی‌شوند، بلکه آن‌ها در کنار جلوگیری از سرما، حس تازه‌ای از یک استایل ساده و راحت را نیز به مردان ارائه می‌کنند.

به لباس‌های کاموایی مناسب خواب خود بدرود گفته و با بنیتا همراه شوید تا 5 لباس بافت پرطرفدار در زمستان‌ را بررسی کنیم.

1. بافت‌های زبر

فصل زمستان باوجود لباس‌های کاموایی با بافت زبر و درشت که لمس پستی‌وبلندی‌های آن کاملاً واضح و مشخص است، هیچ مرزی برای عمق و ضخامت این لباس‌ها قائل نیست. یک بافت کلاسیک قطعاً بازگشتی به گذشته داشته است. این لباس‌های کاموایی برجسته می‌توانند گزینه‌ای خوب برای رفتن به سر کار و پوشیدن همراه با لباس‌های نیمه‌رسمی باشند.

یک لباس کاموایی بزرگ‌تر و همچنین سنگین‌تر به شما کمک شایانی در فراری دادن سرمای زمستان خواهد کرد. باید گفت هیچ‌چیزی آزاردهنده‌تر از داشتن یک بافت زبر اما تنگ نیست. برای داشتن ظاهری زیبا، لباس بافت خود را با یک شلوار جین و کتانی‌های سفیدرنگ ست کنید.

2. یقه‌اسکی

یک لباس کاموایی یقه‌اسکی هرگز از سوی پدران دهه‌ی پنجاهی ما و یا استادان دانشگاه طرد نخواهد شد. مردان عاشق این لباس به خاطر ظاهر نوستالژیک آن و محافظت کامل آن‌ها در برابر سرما شده‌اند. برندهای باکیفیت دارای مدل‌های مختلفی از این لباس با رنگ‌های خنثی و بافت‌های نقطه‌دار هستند. ازاین‌رو این بافت به‌سرعت از سوی شما جذب‌شده و وارد کمد لباس‌هایتان می‌شود.

اگر تازه به جمع علاقه‌مندان به این نوع بافت اضافه شده‌اید، از لباسی با ضخامت مناسب و رنگ‌های سرمه‌ای، مشکی و زغالی و شلوارهای جین یا خاکی، بسته به نوع لباس، استفاده کنید. پس از خرید یک لباس یقه‌اسکی، می‌توانید یک دستمال‌گردن از جنس پارچه‌ی ترکیبی کشمیری و پشم مرینوس برای راحتی و داشتن استایلی خاص نیز تهیه کنید.

3. لباس‌های روشن

زمانی که به بافت‌های رنگی نگاه می‌اندازیم، رنگ‌های آبی و قرمز عمدتاً در چشم قرارگرفته و در قالب ژاکت‌های بافتنی لوکس مطرح می‌شوند. به‌منظور جلوگیری از چاق به نظر آمدن، ژاکت ما باید از نوع اندامی و کاملاً باریک باشد. یک پلیور قرمزرنگ همراه با یک ژیلت دوخته‌شده یا یک کت پف‌دار، به‌ظاهر شما جلوه‌ای خاص می‌دهد. به این رنگ‌های بسیار جلوه‌گر علاقه‌ای ندارید؟ یک لباس بافتنی تک‌رنگ همراه با رنگ‌های پخش‌شده‌ی نارنجی یا آبی لاجوردی را انتخاب کنید.

یک شلوار جین ساده با یک بافتنی روشن بسیار خوب ست می‌شود. اگر بافتنی شما از نوع یقه 7 است، سعی کنید تا آن را در آخر هفته‌های کاری همراه با یک پیراهن سفیدرنگ و یک شلوار با پارچه‌ی پشمی و رنگ خاکستری هماهنگ کنید.

4. ژاکت‌های کش بافت بلند

در فصل زمستان، استفاده از یک لباس بافتنی دارای بند از جلو به معنای فاصله گرفتن یک مرد از لباس‌های عرف است. یک بافت بنددار از نوع بلند دارای شانه‌های گرد، شال برگردان و یک بند دور کمر است که باعث می‌شود لباس شما کاملاً در تنتان ثابت بایستد.

این ژاکت‌های بلند که از پشم و یا پارچه‌ی کشمیری ساخته شده‌اند، گزینه‌های مناسب و راحتی برای فصل زمستان بوده و به‌سرعت جایگزین مدل‌های سنتی گشته‌اند. می‌توان این لباس را بر روی یک ژاکت بافته‌شده همراه با شلوار پشمی و یا یک بافت یقه‌اسکی همراه با شلوار جین پوشید. کلام پایانی اینکه ژاکت‌های کش بافت بلند با رنگ‌های خنثی دارای جلوه‌ای خاص هستند.

5. گرم‌کن‌های طرح دار و گرافیکی

گرم‌کن‌های چشم‌نواز در فصل زمستان خودنمایی کرده و به مردان اجازه می‌دهند تا بیشتر از آن‌ها لذت ببرند. حیوانات، میوه‌ها و کارتون‌های دوران کودکی همراه با الگوهای جغرافیایی از محبوب‌ترین طرح‌های روی این لباس‌ها هستند. تفاوت یک گرم‌کن بد با خوب در چیست؟ یک گرم‌کن با پارچه‌ی باکیفیت و طراحی واضح نه‌تنها خوش‌پوش بوده بلکه بسیار جذاب نیز خواهد بود.

اما این لباس‌ها نیز باید در موقعیت‌های مختص به خود پوشیده شوند. گرم‌کن‌های طرح دار مناسب دفاتر کاری و پوشیده شدن به همراه یک پیراهن و کراوات و همچنین قرار گرفتن در زیر یک کت با پارچه‌ی پشمی نیستند. از همه‌ی این موارد گذشته، گرم‌کن‌های طرح دار همیشه باید همراه با لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی به‌منظور به چشم آمدن آن‌ها پوشیده شوند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان