به گزارش خبرگزاری مهر، ارائه این خدمات در مراکز زیبایی تاکنون به طور صددرصد در اختیار محصولات خارجی بوده اما اکنون پارس حیان با روشی نوین و کارآمد وارد این بازار شده است. پیشبینی میشود برند بایومارین، در سال اول با ایجاد 500 فرصت شغلی و صرفه جویی ارزی یک میلیون دلاری نقش مهمی در رونق کسب و کارهای کوچک و اشتغال زایی داشته باشد.
این مدل که نتیجه تلاشهای پنج ساله در بخشهای تحقیق و توسعه و تحقیق بازار پارس حیان است، از تیرماه سال جاری آماده همکاری با مراکز زیبایی، آموزشگاهها و مراکز فروش آرایشی بهداشتی و همچنین هتلها و مراکز اسپا است. محصولات این برند برگرفته از جلبکهای دریایی است که با آخرین تکنولوژی تولید و بستهبندی تهیه شده و بهعنوان کالای باکیفیت ایرانی به بازار عرضه میشود.
مدیران این شرکت معتقدند در اقتصاد مقاومتی، صنعت بهداشتی از جمله صنایعی است که میتواند با ایجاد خودکفایی، اشتغال زیادی را ایجاد کند و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد.
شرکت پارس حیان با سابقهای بیش از 35 سال برندهای آردن، فولیکا، هیدرودرم، سان سیف، درماسیف و اکسپرتیج را به بازار عرضه کرده است.