خط چشم گربه‌ای برای چشمان خمار

یکی از سوالاتی که همیشه درباره آرایش و زیبایی از من می‌پرسند، این است: خانم‌هایی با پلک افتاده چطور چشم‌های شان را آرایش کنند؟ البته با در نظر گرفتن این که خط چشم کشیدن یکی از دشوارترین کارها است و مهارت می‌خواهد، خب، شنیدن این سوال هم تعجب ندارد.

آرایشیکی از سوالاتی که همیشه درباره آرایش و زیبایی از من می‌پرسند، این است: خانم‌هایی با پلک افتاده چطور چشم‌های شان را آرایش کنند؟ البته با در نظر گرفتن این که خط چشم کشیدن یکی از دشوارترین کارها است و مهارت می‌خواهد، خب، شنیدن این سوال هم تعجب ندارد.

آرایش

خانم‌هایی که پلک افتاده دارند، اغلب وقتی آرایش را تمام می‌کنند، یک خط پهن و پررنگ بالای پلک شان کشیده اند که این هم نتیجه یاد گرفتن تکنیک‌هایی است که در آن، چروک پشت پلک بیش‌تر معلوم می‌شود تا این که پوشیده شود.

اگر از کشیدن خط چشم گربه‌ای ناامید شده اید، آن هم به این دلیل که پلک‌های‌تان افتاده است، خب، امروز روز شانس‌تان است.

اول از همه، اگر مطمئن نیستید پلک‌های خماری دارید یا نه، جلوی آینه بایستید. اگر مستقیم به تصویر خودتان نگاه کردید و خط و خطوط پشت پلک معلوم نبود، احتمالا پلک‌های‌تان افتاده است. ستاره‌های معروفی مثل گیسلی باندچن، جنیفر لارنس و لورن گراهام همه چشم‌های خمار دارند.

آرایشبعد که استیل چشم‌های‌تان مشخص شد، خط چشم و یک قلم موی نازک – برای داشتن حداکثر کنترل- را بردارید و این گام‌های ساده را بردارید:

1. نوک قلم مو را گوشه بیرونی چشم بگذارید، یعنی برعکس کاری که احتمالا تمام عمرتان کرده اید.

2. قلم را به سمت داخل، به طرف وسط چشم بکشید. خط‌های نازک و کوتاه بکشید و چشم‌تان را مرتب باز کنید و نگاه کنید تا نتیجه درست درآمده باشد. 

3. از گوشه داخلی چشم به وسط، خط بکشید تا کار را کامل کنید.

 @***2672-3103***!

مقالات مرتبط

چگونه جوش‌های صورت خود را با آرایش بپوشانیم

makeup-for-covering-acne

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان