ماهان شبکه ایرانیان

حلقه‌های نامزدی افراد مشهور

زندگی هنرمندان و افراد مشهور هالیوودی بسیار موردتوجه مردم عادی است

زندگی هنرمندان و افراد مشهور هالیوودی بسیار موردتوجه مردم عادی است. یکی از بخش‌هایی که همیشه موضوعی داغ و جنجالی برای خبرنگاران و عکاسان بوده نوع پوشش و زیورآلات هنرمندان زن است. در این میان گاهی خود آن‌ها هم دست‌به‌کار شده و سعی می‌کنند از این طریق توجه دیگران را به خود جلب کنند. آن‌ها از صفحات شخصی خود در اینستاگرام استفاده کرده و داشته‌های ارزشمندشان را به رخ طرفداران خود می‌کشند. بنیتا هم این بار سری به تصاویر مختلف با منابع مختلف زده تا انگشترهای گران‌قیمت این افراد مشهور را شکار کند. با ما همراه باشید.

CREDIT: REX

سیارا در مارس 2016 از حلقه‌ی نامزدی 16 قیراطی خود که از نامزدش راسل ویلسون در مراسم لاس‌وگاس هدیه گرفته بود رونمایی کرد.

CREDIT: REX

حلقه‌ی 15 قیراطی کیم کارداشیان نیز که توسط همسرش کانیا وست طراحی‌شده است ارزشی بالغ‌بر 1/6 میلیون دلار دارد؛ اما فعلاً در دستان کودک نوپایش قرارگرفته تا در اینستاگرام به نمایش درآید.

CREDIT: REX

حلقه‌ای که جاستین تیمبرلِیک برای نامزد خود، جسیکا بیل، در سال 2010 خریداری کرده است 130 هزار دلار می‌ارزد. جسیکا می‌گوید من پس از دیدن این حلقه حرفی برای گفتن نداشتم. باید صادق باشم، سلیقه‌ی او بسیار بهتر از من است.

CREDIT: REX

احتمالاً یکی از مشهورترین جواهرات، یاقوت کبود 18 قیراطی و حلقه‌ی الماس دوشس کمبریج، کیت میدلتون، است که زمانی به مادر همسرش پرنس دایانا تعلق داشت. گفته می‌شود ویلیام، پادشاه آینده‌ی انگلیس، این انگشتر را به مدت سه هفته در کیف خود قبل از دادن پیشنهاد ازدواج به کیت در مسافرت به آفریقا در سال 2010، به همراه داشته است.

CREDIT: REX

این هم حلقه‌ی زیبای نامزدی بلیک لیولی است که از سوی رایان رینولدز دریافت کرده است. این دختر جنجالی به همراه همسر خود به‌طور مخفیانه در کارولینای جنوبی باهم ازدواج کردند.

CREDIT: REX

جنیفر آنیستون در زادروز 41 سالگی خود این حلقه‌ی جواهرنشان را از جاستین تروکس برای پیشنهاد ازدواج از طرف او دریافت کرد.

CREDIT: INSTAGRAM

هیلاری سوانک نیز این عکس را در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و دریافت یک انگشتر زمرد از سوی همسرش، روبن تورس، را به طرفدارانش خبر داد.

CREDIT: REX

لیدی گاگا هم با انگشتر قلبی شکل خود که توسط جواهرساز مشهور لورن شوارتز ساخته شده است به همه فخر فروخت. تیلور کِنی نامزد لیدی گاگا برای روز ولنتاین در سال 2015 این انگشتر را به او هدیه داد. بر روی این حلقه حروف T برای اسم تیلور و S برای اسم استفانی حک‌شده است. استفانی نام اصلی لیدی گاگا است.

CREDIT: REX

کیم سیِرز هم در این تصویر سعی دارد تا انگشتری که نامزدش اندی ماری برای او تهیه کرده است را به همه نشان دهد. گفته می‌شود ارزش این انگشتر الماس 200 هزار دلار است.

CREDIT: REX

ایگی آزالیا هم با انگشتری که نامزدش نیک یانگ برایش خریده است خودنمایی می‌کند. او می‌گوید ما در ماشین نشسته بودیم و به تماشای بازی نیک می‌رفتیم. من با خودم گفتم که بهتر است امروز از چند مأمور امنیتی استفاده کنم، چون‌که دارای یک انگشتر به ارزش 700 هزار دلار هستم! حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. هرچند آن‌ها در اوایل سال 2016 به دلیل خیانت نیک از هم جدا شدند.

CREDIT: REX

آن هاثِوِی نیز دارای یک انگشتر کلاسیک 6 قیراطی از الماس و پایه‌ی پلاتینیم است.

CREDIT: REX

حلقه‌ی نامزدی اولیویا وایلد نیز یک الماس برش خورده‌ی گرد است که بر روی یک پایه از جنس طلای زرد سوار شده است. همسر اولیویا، جیسون سودیکیس، این حلقه را برای او خریده است.

CREDIT: REX

رزی هانتینگتون هم در مراسم فرش قرمز گلدن گلوبز 2016 از حلقه‌ی نامزدی خود با جیسون استاتهام رونمایی کرد.

CREDIT: REX

درنهایت به مشهورترین زوج هالیوود می‌رسیم. روبرت پروکوپ پس از صرف یک سال وقت حلقه‌ی مدنظر برد پیت برای آنجلینا در سال 2012 را آماده کرد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان