جدیدترین تیزر «سوگ» رونمایی شد

جدیدترین تیزر فیلم سینمایی «سوگ» به کارگردانی مرتضی فرشباف رونمایی شد.

جدیدترین تیزر «سوگ» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «سوگ» هم‌ اکنون در گروه سینمایی «هنر و تجربه» به نمایش درآمده است.

فیلم سینمایی «سوگ» پیش از این توانسته بود در شانزدهمین جشنواره فیلم پوسان کره، جوایز بخش موج نو و فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدان سینمایی)، جایزه بهترین فیلم جشنواره دوویل فرانسه و نوعی نگاه جشنواره شب سیاه استونی را از آن خود کند.

براساس این خبر اولین تجربه کارگردانی فرشباف، پیش ازاین در فرانسه، بوستون، شیکاگو، نیویورک، لس آنجلس، مجارستان و سایر کشورهای اروپایی به نمایش درآمده بود. این فیلم در هفته گلوبال لنز موزه هنرهای مدرن نیویورک (موما) نیز به نمایش درآمده است. فیلمنامه «سوگ» را مرتضی فرشباف و آناهیتا قزوینی زاده به طور مشترک نوشته اند و حمیدرضا احمدی آن را فیلمبرداری کرده است.

در خط داستانی این فیلم آمده است که نیمه شب دعوای شدیدی بین زن و شوهری در می گیرد. آن ها که در خانه یکی از نزدیکان هستند شبانه به تهران برمی گردند اما فرزندشان را همراه خود نمی برند و اتفاق بدی میافتد که ..

اولین تجربه سینمایی فرشباف در جشنواره های گوتنبرگ (سوئد)، ادینبرگ (اسکاتلند)، دوبلین (ایرلند)، بلاگ (بلژیک) و استانبول (ترکیه) نیز به نمایش درآمده است.

عوامل فیلم «سوگ» عبارتند از کارگردان مرتضی فرشباف، نویسنده آناهیتا قزوینی زاده و مرتضی فرشباف، مشاور فیلمنامه شادمهر راستین، مدیر فیلمبرداری حمیدرضا احمدی آرا، صدابردار وحید مقدسی، مدیر تولید هادی سعیدی، طراح صحنه و لباس سیامک کاری نژاد، جلوه های ویژه عباس شوقی، طراحی و ترکیب صدا علیرضا علویان، عکاس آریا تابنده پور، مشاور رسانه ای آیدا اورنگ، مجری طرح شادمهر راستین، سرمایه گذار بهناز بسکی، تهیه کننده جواد نوروزبیگی، محصول موسسه هنری و فرهنگی قاب آسمان، بازیگران کیومرث گیتی، شراره پاشا، امیرحسین ملکی، عادل یراقی، صداپیشگان: پیمان معادی، سحر دولتشاهی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان