ماسک موی خانگی روغن نارگیل و عسل

همه ما تا به حال داشتن موی آسیب دیده را تجربه کرده‌ایم

همه ما تا به حال داشتن موی آسیب دیده را تجربه کرده‌ایم. استفاده از سشوار, محصولات و آب و هوا روی موهای ما عوارض جانبی به همراه دارد. به همین دلیل به وب لاگ استفانی استیرووسکی (Stephanie Sterjovski) سری زده ایم تا ماسک موی روغن نارگیل و عسل او را با شما به اشتراک بگذاریم. این ماسک برای ترمیم و مرطوب کردن موهای آسیب دیده فوق‌العاده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا روش درست کردن و استفاده از آن را با هم بررسی کنیم.

 مواد مورد نیاز:

1 قاشق غذا خوری روغن نارگیل طبیعی
1 قاشق غذا خوری عسل خام
ظرف برای مخلوط کردن مواد
قاشق
حوله
کلاه حمام (اختیاری)

قدم اول: مخلوط کردن مواد

در این مرحله باید مواد اولیه را با هم مخلوط کنید. همچنین می‌توانید برای باز شدن فولیکول‌های مو, مواد را درون ظرف ریخته و به آرامی روی گاز گرم کنید. اگر موهایتان بلند است یا شدت آسیب دیدگی آن زیاد است می‌توانید میزان مواد اولیه را افزایش دهید.

قدم دوم: مواد را روی موهای خود بزنید

 اگرچه قرار دادن ماسک روی موهای خیس راحت‌تر است اما می‌توانید آن را روی موهای خشک هم بزنید. یک حوله به دور گردن خود بیندازید تا لباس‌هایتان کثیف نشوند. موهای خود را بخش بندی کرده و ماسک را به آرامی از بالا تا پایین روی موهای خود بمالید. تمرکزتان را روی قسمت‌های انتهایی مو قرار دهید زیرا آسیب دیدگی, بیشتر در این نواحی اتفاق می‌افتد.

 قدم سوم: بین 30 تا 40 دقیقه صبر کنید

موهای خود را جمع کرده و بگذارید تا حسابی خیس بخورد. در حالی که صبر می‌کنید تا ماسک جادوی خودش را انجام دهد می‌توانید به خواندن مجله وکتاب بپردازید یا ناخن‌های خود را لاک بزنید.

قدم چهارم: موهای خود را شسته و شگفت زده شوید

 به حمام رفته و با شامپو و نرم کننده همیشگی موهای خود را بشووید و از داشتن موهایی صاف, نرم و سالم لذت ببرید. 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر