ماهان شبکه ایرانیان

قدرت نمایی با انتخاب لباس مناسب

مفهوم قدرت نمایی به وسیله‌ی نوع انتخاب لباس در این زمانه منسوخ شده به نظر می‌رسد. لباس‌‌های رسمی اِپُل‌دار عصا قورت‌داده جای خود را به لباس‌های راحت‌تری داده‌اند. در اصل قدرت نمایی با لباس پوشیدن در عصر حاضر دراین است که لباسی بپوشید که خودتان در آن راحت هستید و احساس قدرت می‌کنید. با بنیتا همراه باشید تا در این مورد بیشتر بخوانید

مفهوم قدرت نمایی به وسیله‌ی نوع انتخاب لباس در این زمانه منسوخ شده به نظر می‌رسد. لباس‌‌های رسمی اِپُل‌دار عصا قورت‌داده جای خود را به لباس‌های راحت‌تری داده‌اند. در اصل قدرت نمایی با لباس پوشیدن در عصر حاضر دراین است که لباسی بپوشید که خودتان در آن راحت هستید و احساس قدرت می‌کنید. با بنیتا همراه باشید تا در این مورد بیشتر بخوانید

در مقابل سرمایه‌داران بزرگ با کت‌وشلوار رسمی٬ مارک زوکربرگ با سوئی‌شرت کلاه‌دار، تیشرت طوسی و شلوار جین قرار گرفته که توانایی خرید کل کمپانی‌هایشان را دارد!
انتخاب لباس مناسب باعث اثبات برتری می‌شود. نه اینکه صرفا اعلام کند که شما پولدار و یا به دنبال جلب توجه هستید. نشان‌دهنده‌ی این است که شما قوانین کار را می‌دانید و از آن‌ها مطابق میلتان استفاده می‌کنید. و نیز از اینکه چه لباسی مناسبتان است آگاهی دارید. 
در ادامه به بررسی پنج اصل کلی در لباس پوشیدن می‌پردازیم که کمپانی فشن بینز(Fashion Beans) با الهام گرفتن از قواعد شرکت‌های بزرگ به ما پیشنهاد داده است.

افزایش تاثیرگذاری 

همواره عضو اصلی پوشیدن لباس رسمی، کت و شلوار راه‌راه بوده است که در حال حاضر به طور کامل منسوخ شده و در این پیام را به دیگران منتقل می‌کند که شما بسیار جاه‌طلب هستید. 

با پوشیدن چنین لباسی در محیط غیر رسمی، دقیقا مانند کارمندی تازه‌کار که در پشت تلفن داد و بیداد می‌کند؛ اشتباه کره‌اید.

شما می‌توانید یک کت وشلوار با راه‌راه‌های عریض سفید و مشکی بپوشید، اما بهتر است که به جای آن یک جلیقه‌ی  دودکمه به تن کنید تا تاثیر بیشتری بر اطرافیانتان بگذارید.

پوشیدن لباس کلاسیک نیازمند مهارت زیاد و اعتماد به نفس بالا می‌باشد. به همین دلیل اغلب مردم تمایل به امتحان کردنش ندارند. انتخاب مناسب چنین لباسی بسیار زیرکانه ولی در عین‌حال بسیار حساس است که در نتیجه افراد محافظه‌کار به سراغ آن نمی‌روند. این سبک لباس پوشیدن مورد پسند عموم مردم نیست و به اینکه افراد سخت‌پسند آن را انتخاب می‌کنند معروف است. اما در نهایت قدرت واقعی لباس پوشیدن را نمایان می‌کند و به ظاهر شما جلوه‌ی خاصی می‌بخشد.

ساعت مناسب

یک ساعت طلایی کارتیر نماد کلاسیک نمایش قدرت در لباس پوشیدن است.یک ساعت گرانبها به تنهایی ثروتمند بودن شما را اثبات می‌کند. 

همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که آیا ساعتتان به طور کامل با لباس‌هایتان ست شده است؟ چه معیارهایی باعث می‌شود که یک ساعت رسمی یا اسپرت محسوب شود؟ چه مدل ساعتی مناسب کت و شلوار با کراوات سیاه و سفید و چه مدل ساعتی مناسب یک مهمانی خانوادگی است؟ آیا ساعتی که خریده‌اید مناسب موقعیت‌های مختلف می‌باشد؟ 

یک ساعت نو با قیمت مناسب بهتر از یک ساعت کهنه گران است. چندین سال پیش شخصی به نام لاپو الکان(Lapo Elkann) وارث کمپانی ماشین سازی فیات و کمپانی ساعت سازی الکان، در یک قرار ملاقت مهم یک کت کلاسیک، یک پیراهن آبی روشن به همراه یک کراوات آبی تیره پوشیده بود. در کنار دکمه سردست‌های گرانقیمتش، یک ساعت قیمت متوسط اما دقیقا همرنگ پیراهنش به چشم می‌خورد. این نحوه‌ی لباس پوشیدن وی سه مسئله را اثبات کرد. اول اینکه برای اثبات صلاحیت و قدرت حتما نیاز به ساعت گرانقیمت ندارید. دوم اینکه وی شخصی است که به جزییات توجه زیادی دارد. و در آخر اینکه او احتمالا تعداد زیادی ساعت با رنگ‌های مختلف برای ست کردن با لباس‌هایش داشته است.

ضرورتی ندارد که حتما یک ساعت خیلی گرانبها داشته باشید. یک ساعت با قیمت متوسط اما شیک نیز جالب توجه خواهد بود. فقط در زمان انتخاب آن بسیار دقت کنید که مدل و رنگ آن جوری باشد که با بیشتر لباس‌هایتان به راحتی ست شود.

 

گردنبند
در برخی از محیط‌های کاری استفاده از گردنبند مناسب است. اگر در چنین محیطی کار می‌کنید یک گردنبند ساده تهیه کنید و یا یک کراوات فانتزی از جنس کتان یا پشمی را امتحان کنید. برای بسیاری از افراد پوشیدن کراوات یک سرگرمی در لباس پوشیدن است. ممکن است با استفاده از آن یک ظاهر خیلی رسمی پیدا کنید  و یا در صورت عدم استفاده، یکی از راه‌های بیان نوع شخصیتتان را از بین برده و یک فرد عادی با ظاهر معمولی با یک پیراهن ساده یقه‌باز به نظر برسید.
در هر صورت می‌توانید لباس‌هایی انتخاب کنید که در آن‌ها راحت‌تر باشید. با اینکه چنین انتخابی زیاد هوشمندانه به نظر نمی‌رسد و همچنین در هر موقعیتی هم نمی‌توانید چنین کاری کنید، اما در صورت انتخاب مناسب اینجور لباس‌ها نیز می‌توانید شخصیت خودتان و قدرت و تاثیرگذاری مئ نطرتان را ارائه دهید.

مدل مو
از خواننده ها و بازیگران گرفته تا فوتبالیست‌ها و مردم عادی، همه این اعتقاد را دارند که تغییر دادن مدل مو امری مثبت می‌باشد.
در واقع یک مدل مو زمانی جالب توجه است که متفاوت و در عین حال شیک باشد. خالی کردن دور مو وسایه انداختن درآن می‌تواند به طور چشم‌گیری جذابیت ظاهری شما را زیاد کند. مشابه این مدل مو که در ارتش نیز موجود است، در صورتی که دور مو را کانل نتراشید، یک مدل موی رسمی و شیک محسوب می‌شود. مرتب کردن مو به صورت مداوم بسیار مهم است. اگر هر دو ماه یک‌بار و یا شش هفته یک‌بار به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، بهتر است زمان آن را به ماهی یک‌بار کاهش دهید.


به این‌ صورت در نظر بگیرید که موهایتان مانند لباسی است که هیچوقت از تنتان در نمی‌آورید. پس بهتر است که همیشه آراسته و مرتب باشد.

کفش تمیز

در محل کار چه عادت به پوشیدن کفش رسمی داشته باشید چه کفش کتانی، کفش‌های شما معرف چیزهای زیادی هستند. در درجه‌ی اول شما باید یک کفش درجه یک به پا کنید که معمولا کمی گران‌تر از کفش‌های معمولی هستند. اما یک کفش معمولی هیچوقت قدرت موجود در کفش اصل را منتقل نمی‌کند.
شاید عجیب به نظر برسد اما خرید کفش بهتر همیشه به نفع شما خواهد بود. .انتخاب یک کفش از جنس چرم اصل به جای چرم صنعتی، علاوه بر ظاهر بهتر، دوام بیشتری داره و فوق‌العاده راحت نیز می‌باشد. اما مسئله مهم این است که اگر شما حتی کفشی از جنس چرم اسب تک‌شاخ که موجودات افسانه‌ای آن را دوخته باشند داشته باشید، در صورتی که کثیف باشند، هیچ جلوه‌ای نخواهند داشت. پس این قانون مهم که کفش‌هایتان همیشه باید تمیز باشد را هیچوقت فراموش نکنید.
همچنین اگر محیط محل کار شما به نحوی است که می‌توانید کفش کتانی بپوشید، زیاده روی نکنید. کفش‌های مختلف را امتحان کنید تا همیشه به یک شکل دیده نشوید.

 

مقالات مرتبط

چگونه در پوشیدن چندین لباس با یکدیگر، مهارت پیدا بکنیم

david-gandy

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان