نکاتی درمورد آرایش ایده آل برای موهای بلوند

شاید در روزهای اولی که موهایتان را بلوند کرده اید، برایتان سخت باشد که آرایشی متناسب با رنگ موهایتان انجام دهید. طیف رنگی درموهای بلوند زیاد است و شاید شما برای انجام یک آرایش زیبا و متناسب به کمک نیاز داشته باشید. اما چند نکته کلیدی و اساسی است که برای انجام آرایشی همسو با موهای بلوند به دانستن آنها نیاز خواهید داشت.

ارایش صورت

شاید در روزهای اولی که موهایتان را بلوند کرده اید، برایتان سخت باشد که آرایشی متناسب با رنگ موهایتان انجام دهید. طیف رنگی درموهای بلوند زیاد است و شاید شما برای انجام یک آرایش زیبا و متناسب به کمک نیاز داشته باشید. اما چند نکته کلیدی و اساسی است که برای انجام آرایشی همسو با موهای بلوند به دانستن آنها نیاز خواهید داشت.

قطعا به اندکی زمان برای آزمایش و خطا نیاز دارید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید:

ریمل

1- استفاده از ریمل، نکته ای حیاتی:

یکی از مهمترین نکات برای آرایش خانمهایی که موهای بلوند دارند این است که ریملی بیابند که به مژه هایشان حجم دهد. معمولا داشتن موهای بلوند بدون آرایش باعث می شود که چهره شما بی رنگ و روح به نظر برسد. پس استفاده از ریمل نکته حیاتی و مهمی است. ریملی بخرید که به مژه هایتان حجم داده وآنها را بلندتر کند.

ابروی پر پشت

2- مدل ابروی پر و کلفت:

وقتی موهایتان بلوند است، باید اجازه دهید تا ابروهایتان دربیاید و مدل ابروی کلفت و پرپشتی را انتخاب کنید. بدین ترتیب به چشمانتان ودر نتیجه به چهره تان فرم خواهید داد. گزینه مناسب دیگر این است که ابروهایتان را رنگ کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که هر روز داخل ابروهایتان مداد بکشید. باید به دنبال این باشید که رنگ ابروهایتان پررنگ و تیره تر از رنگ موهایتان شود.

رژلب

3- رنگ چشم:

اینکه چشمان شما چه رنگی است، تاثیر زیادی در نحوه آرایش کردن شما دارد. از آزمایش و خطا کردن نترسید. وقتی موهایتان را بلوند کرده اید و چشمان رنگی دارید، باید آرایشهای مختلف را روی صورتتان تست کنید. با موی بلوند کنتراست بین رنگ موها و رنگ چهره شما کم می شود. پس با انجام یک آرایش مناسب می توانید این کنتراست را بیشتر کنید.

3- رژلبهای کمرنگ را فراموش کنید:

استفاده از رژلب، گزینه مناسبی است تا بتوانید به چهره تان رنگ و روح بدهید. سعی کنید اصلا سراغ رژلبهای کمرنگ که زمینه زرد دارند نروید. قرار نیست که لبهای شما رنگی شبیه رنگ زرد موهایتان داشته باشد. بهتر این است که از رژلبهایی با زمینه آبی یا قهوه ای استفاده کنید.

5- امتحان کردن رژلبهای مختلف:

به جز رژلبهایی با زمینه زرد، شما می توانید از طیف رنگی گسترده ای برای لبهایتان استفاده کنید. رژلبهایی با زمینه صورتی گزینه خوبی هستند. رژلبی به رنگ صورتی باربی مانند را امتحان کنید. رژلب قرمز هم واقعا به درد شما می خورد. رژلبهایی به رنگ مرجانی (گوجه ای)هم گزینه جالب توجه ای هستند. رژلبهایی به رنگهای مختلف را امتحان کنید و دقت کنید که کدام رنگها بیشتر به چهره شما می آیند.

رنگ پوست

6- رنگ سایه:

 اگر شک دارید که چه رنگ سایه ای بیشتر به شما می آید، به یاد داشته باشید که رنگهای خنثی همیشه گزینه های مناسبی هستند. این رنگها برای افرادی با موهای بلوند ایده آل هستند. سایه هایی با رنگ خنثی به همه می آیند، مخصوصا به خانمهایی با موهای بلوند. بدین ترتیب حق انتخاب زیادی خواهید داشت و دستتان برای انتخاب رنگ سایه تان بسته نخواهد بود.

7- رنگ پوستتان گرم است یا سرد:

دانستن اینکه پوستتان گرم است یا سرد، به شما کمک زیادی می کند. برای تشخیص این موضوع، می توانید از یک فرد متخصص از جمله یک آرایشگر کمک بگیرید. حتی می توانید نظر یک فروشنده لوازم آرایش را جویا شوید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان