در پیامی؛

بروجردی سالروز پیروزی نبرد ۳۳ روزه لبنان را تبریک گفت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز پیروزی نبرد ۳۳ روزه را به دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفت.

بروجردی سالروز پیروزی نبرد 33 روزه لبنان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علاءالدین بروجردی در پیامی فرارسیدن سالروز پیروزی نبرد 33 روزه را به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

با کمال خرسندی، مایلم فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ پیروزی رزمندگان مقاومت لبنان در نبرد 33 را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

با گذشت سال ها از این پیروزی غرورآفرین و آشکار شدن ابعاد نظامی - اطلاعاتی این نبرد سترگ، صاحبنظران نظامی، ملت های آزاده و به ویژه امت اسلامی با شگفتی به اهمیت راهبردی این حماسه جاودانی می نگرند.

بی تردید، امدادهای غیبی، مدیریت اندیشمندانه جنابعالی و ایثار دلاور مردان سلحشور حزب الله لبنان، این حماسه بی بدیل را بر سطرسطر تاریخ اسلام با افتخار رقم زده است.

این حماسه علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت مسلمان علیه اشغالگران صهیونیست و حامیان غربی آنها گشوده است.

اینجانب، به نمایندگی از ملت بزرگ ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر این پیروزی بزرگ را به جنابعالی و فرماندهان و حماسه آفرینان این نبرد عظیم، تبریک و تهنیت می گویم.

از خداوند منان برای شهدای این حماسه رحمت و غفران، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده های مصیبت دیده، صبر و شکیبایی آرزومندم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان