۱۵ روش برای داشتن ظاهری تماماً جین، همانند یک ستاره‌ی خیابانی

استفاده از لباس‌های تماماً جین در گذشته یک اشتباه فاحش در مد تلقی می‌شد

استفاده از لباس‌های تماماً جین در گذشته یک اشتباه فاحش در مد تلقی می‌شد. پوشیدن یک لباس جین، مثلاً شلوار یا کت، عالی بود، اما پوشیدن هردوی آن‌ها باهم کمی ریسکی به نظر می‌آمد. به‌علاوه پوشیدن سه تکه لباس جین یک فاجعه بود. بااین‌حال از آن زمان تاکنون همه‌چیز تغییر کرده است. یک ظاهر کاملاً جین برای سلبریتی‌ها و ستاره‌های خیابانی یک لباس محبوب تلقی می‌شود.

ازآنجایی‌که حداقل 40 درصد از کمد لباس‌های شما جین است، منطقی به نظر می‌رسد که از لباس‌های دیگر نیز در پوشش خود استفاده شود. بااین‌حال همچنان خطی میان یک پوشش کاملاً جین با ظاهر شیک و نامناسب وجود دارد. هیچ‌کسی دوست ندارد که کاملاً با لباس‌های جین پوشانده شود. اگر آماده‌ی امتحان یک ظاهر تماماً جین هستید، بنیتا به سراغ چند استایل خیابانی رفته که جذابیت بیشتری دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

تفاوت‌ها باعث جلب‌توجه می‌شوند

قانون اول در مورد لباس‌های جین این است که پیراهن و شلوار جین از دورنگ متفاوت انتخاب شود. شما همچنان هم بدون یک هماهنگی کامل در رنگ، مرتب به نظر می‌رسید. ظاهر خود را با یک دستمال‌گردن گل‌دار قرمزرنگ کامل کنید.

کت و شلوار لی دو رنگ

Image: Imaxtree

شلوارهای کوتاه و تفاوت‌ها

دوباره تکرار می‌کنیم: زمانی که از پیراهن و شلوار لی استفاده می‌کنید، بهتر است تفاوتی میان آن‌ها ایجاد کنیم. الکسا چانگ در این تصویر یک شلوار کوتاه جین به همراه یک کت با یقه و دکمه‌ی سردست متفاوت پوشیده است.

شلوار لی کوتاه

Image: Getty

بخشی از پوست خود را به نمایش بگذارید

به نظر می‌رسد هر چیزی در کمد لباس‌های شما با لباس‌های جین نظیر تاپ‌های ورزشی همخوانی دارد. تاپ‌های اسپرت خود را در زیر کت‌های جین بپوشید.

لباس لی با تاپ ورزشی

Image: Imaxtree

رنگ‌های متعدد آبی

دوست دارید تا یک ظاهر تک‌رنگ را تجربه کنید؟ مسئله‌ی اساسی انتخاب لباس‌هایی با تفاوت رنگ بسیار اندک است. در ظاهر خود از لباس‌های جین آبی با پارچه‌ها و رنگ‌های متفاوت استفاده کنید، در غیر این صورت شما در داخل لباس‌های جین کاملاً همرنگ غرق خواهید شد.

رنگ های آبی مختلف در ظاهر جین

Image: Imaxtree

کاملاً غیرمنتظره

آیا احساس شجاعت می‌کنید؟ از این ظاهر الهام بگیرید. این ظاهر درواقع یک شلوار است، اما شما می‌توانید با پوشیدن یک شلوار جین بر روی یک شلوار جین کوتاه دیگر از این ایده به‌راحتی تقلید کنید. علاوه بر این یک کت مشکی در کنار این پوشش می‌تواند به جذابیت ظاهر شما کمک کند.

ظاهر جین کاملا غیرمنتظره

Image: Imaxtree

برچسب‌ها و وصله‌ها

اگر دوست ندارید که ظاهر تماماً جین شما کاملاً یک‌شکل باشد، لباسی با برخی از تزئینات را انتخاب کنید. استفاده از تکه‌ها و برچسب‌ها بر روی لباس می‌تواند به تغییر ظاهر شما کمک کند. اگر نمی‌توانید چنین گزینه‌هایی را از فروشگاه‌ها تهیه کنید، خودتان آن‌ها را بسازید.

برچسب‌ها و وصله‌ها در روی شلوار جین

Image: Imaxtree

استفاده از گزینه‌ی سفید

هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید ظاهر تماماً جین شما باید کاملاً آبی باشد. استایل‌های جدید تماماً جین امکانی را فراهم کرده است تا بتوان یک کت آبی جین با یک شلوار سفید از همین جنس را پوشید. در صورت رضایت از ظاهر خود، سعی کنید تا یک کیف جین هم به استایل خود بیفزایید.

استفاده از گزینه‌ی سفید

Image: Getty

مناسب و زیبا

میدانید که چطور می‌توان همیشه به هنگام پوشیدن لباس‌های یکسان شیک به نظر رسید؟ یک نظریه‌ی مشابه در مورد لباس‌های جین نیز کاربرد دارد. سعی کنید تا یک ست لباس جین بیابید. هماهنگی لباس‌های درون کمد لباس‌ها باهم، نیاز به کمی حدس و گمان دارد.

مناسب و زیبا

Image: Getty

لباسی در کنار کت جین شما

پیراهن‌های جین و کت‌هایی از این جنس تنها گزینه‌های برتر شما محسوب نمی‌شوند. به خاطر داشته باشید که جلیقه‌های جین نیز در بازار وجود دارند. این جلیقه‌ها را با یک شلوار جین مشکی‌رنگ هماهنگ کنید.

لباسی در کنار کت جین شما

Image: Getty

لباس جین ارتقا یافته

لباس جین می‌تواند کاملاً انعطاف‌پذیر، جذاب و بی‌نهایت باشد. این لباس می‌تواند زیبا هم باشد. یک کت جین را به همراه یک شلوار جین کمرنگ و یک پیراهن مشکی، یک دستمال‌گردن و یک کفش پاشنه‌بلند شیک امتحان کنید. معمولاً بیرون آمدن آستین‌های پیراهن از زیر آستین‌های کت لی از عهده‌ی دختران پیگیر مد برمی‌آید.

لباس جین ارتقا یافته

Image: Imaxtree

لباسی بر روی ظاهر جین

تنها به این فکر نکنید که می‌توان چه چیزی در زیر ظاهر تماماً جین خود پوشید. بلکه به این فکر کنید که می‌توان چیزی هم روی آن پوشید. اگر علاقه‌ای به داشتن ظاهری آبی‌رنگ، از سرتاپا، ندارید از یک کت خاکی‌رنگ بر روی لباس‌های جین خود استفاده کنید.

لباسی بر روی ظاهر جین

Image: Imaxtree

دو رنگ

ظاهر تماماً جین شما نیازی ندارد تا کاملاً آبی‌رنگ باشد. سعی کنید تا رنگی دیگر را به ظاهر خود اضافه کنید. پیشنهاد ما چیست؟ رنگ سفید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید در کنار داشتن یک استایل تماماً لی سعی شده است تا از کفش‌ها و پیراهن سفیدرنگ استفاده شود.

دو رنگ

Image: Imaxtree

وارد جزئیات شوید

شما می‌توانید به سراغ اقلام و متعلقات جانبی با رنگ‌های متفاوت از ظاهر جین بروید و آن‌ها را با لباس خود هماهنگ کنید. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این کت لی با یک کیف با رنگ کاملاً متفاوت هماهنگ شده، درحالی‌که پیراهن پوشیده شده هم دارای خطوط راه‌راه است.

وارد جزئیات شوید

Image: Imaxtree

یک کت لی بلند را امتحان کنید

کت جین خود را با یک کت بلند لی جایگزین کنید. سپس از دستمال‌گردن در ظاهر خود بهره ببرید. در این صورت افراد با یک حجم کاملاً آبی‌رنگ که به‌سوی آن‌ها می‌آید مواجه نخواهند شد.

کت لی بلند

Image: Imaxtree

لایه‌ای جدید

استفاده از یک کت بلند با رنگ بژ هم به‌مانند پیراهن و شلوارهای جین کلاسیک است. ازاین‌رو، آن‌ها لباس‌های مناسبی برای باهم پوشیدن هستند. این ظاهر زیبا را با یک چکمه‌ی مشکی‌رنگ و یک کلاه با لبه‌های شُل تکمیل کنید.

کت بژ

Image: Imaxtree

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر