مدل های برند های مطرح در گذر زمان

این مدل کانادایی توسط یک  آژانس استعداد یابی  در سال ۱۹۷۸ کشف شد .ده سال بعد ، زمانی که ناگهان موهای بلندش  را به مدل پسرانه تغییر داد ، به چهره ای معروف تبدیل شد .او با برند های Revlon ، Donna Karan و ورساچی همکاری داشته است .زمانی که به شهرت رسیده بود به خبرنگاران گفت که او و دیگر همکاران مدلش برای روزی کمتر از ده هزار دلار کار نمی کنند.

لیندا اوانجلیستا

LINDA EVANGELISTA-young

این مدل کانادایی توسط یک  آژانس استعداد یابی  در سال 1978 کشف شد .ده سال بعد ، زمانی که ناگهان موهای بلندش  را به مدل پسرانه تغییر داد ، به چهره ای معروف تبدیل شد .او با برند های Revlon ، Donna Karan و ورساچی همکاری داشته است .زمانی که به شهرت رسیده بود به خبرنگاران گفت که او و دیگر همکاران مدلش برای روزی کمتر از ده هزار دلار کار نمی کنند.

LINDA EVANGELISTA-young2

او که اکنون 51 ساله است، در بیست و چند سال اخیر در کمپین های برندهایی چون پرادا ، جان گالیانو و تالبوتس حضور داشته است.

سیندی کرافورد 

Cindy Crawford young

این مدل آمریکایی  روی  جلد صد ها مجله بوده است .او مدل تبلیغاتی پپسی  و مجری برنامه ی House of style  بوده و با ستاره ی سینما ریچارد گیر ازدواج کرده است که البته چهار سال بعد این ازدواج به جدایی منجر شد .

Cindy Crawford now

او اکنون 50 ساله است.سیندی در سال 1998 با یک تاجر ازدواج کرد و توانست کسب و کار موفق خود را به راه بیندازد.از جمله محصولات مراقبت از پوست با نام "Meaningful Beauty "

کریستی ترلینگتون

CHRISTY TURLINGTON young 1

او چهره ی برندهای معروفی چون ولنتینو ، رولون و کالوین کلین بوده است.

CHRISTY TURLINGTON now

این مدل اکنون 47 ساله است.ترلینگتون که با اد برنز ، هنرپیشه و کارگردان ازدواج کرد مستندی به نام , No Woman No Cry ، درباره ی زنان بارداری که در سراسر جهان در معرض خطر هستند ساخت و همچنین در کمپین تبلیغاتی لوی ویتون برای پاییز 2010 شرکت کرد.

استفانی سیمور

Stephanie-Seymour young

سیمور که چهره ی برند های معروفی چون کریستین دیور ، ولنتینو و L'Oreal بوده است ، یکی از اولین مدل هایی است که با برند ویکتوریاز سیکرت قرار داد همکاری امضا کرد. رابطه ی طولانی مدت او با اکسل رز خواننده ی گروه Guns-N-Roses به شهرتش افزود.

Stephanie-Seymour - now

این مدل اکنون در 47 سالگی به سر می برد. او به بازیگری روی آورد و در سال 2000  در Pollock و قسمتی از سریال Law & Order بازی کرد.او به عنوان فشن ادیتور  و مدل نیز به کار خود ادامه داد و با برند هایی چون فراگامو ، هرمس و ولنتینو همکاری می کند.

نائومی کمپبل 

Naomi-Campbell

او در سن 15 سالگی در حالیکه مشغول تماشای ویترین مغازه ای در لندن بود کشف شد .او به سرعت به کت واک های برند های معروف از جمله YSL و ورساچی و جلد مجلات متعددی که هیچ کدام تا آن زمان از مدل سیاهپوست عکس چاپ نکرده بودند راه پیدا کرد.

Naomi-Campbell now

او اکنون 45 ساله بوده و با وجود حواشی که برایش پیش آمد ، کمپبل هنوز در دنیای مد یک ستاره است .در سال 2010 برند دلچه و گابانا 25 امین سالگرد فعالیت او را جشن گرفت .او اکنون در برنامه ی The Face on Oxygen حضور دارد که در آن مدل ها با یکدیگر برای تبدیل شدن به چهره ی برند آرایشی ULTA به رقابت می پردازند.

کلودیا شیفر

claudia-schiffer young

کلودیا زمانی که کارل لاگرفلد او را برای برند Chanel انتخاب کرد تنها هفده سال داشت .شباهت او به بریجیت باردوت بازیگر او را به یک ستاره ی بین المللی تبدیل کرد.

claudia-schiffer now

این مدل  45  ساله که در آلمان متولد شده است ، همسر کارگردانی به نام متیو واگن بوده و دارای سه فرزند است .با وجود این که مادر سه فرزند است استایل شیکی داشته و به همین دلیل سوژه ی مورد علاقه ی خبرنگاران است .او همچنین با برند هایی همچون chanel ، فراگامو ، آلبرتا فرتی و سینت لارنت همکاری می کند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان