قهر جمشید مشایخی در جشن منتقدان خانه سینما

یازدهمین جشن منتقدان خانه سینما در حالی برگزار شد، که همراه با اتفا‌ق‌های قابل توجهی بود.

یازدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی با اجرای فرزاد حسنی در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد که این جشن با چند حاشیه همراه بود.

در این جشن به پاس احترام و قدردانی از عزت الله انتظامی، تیزری پخش شد که در ادامه واکنش جمشید مشایخی را در پی داشت. مشایخی در سخنانی نسبت به تیزر پخش شده اعتراض کرد و اظهار داشت که چرا منتقدان فقط به یک بازیگر توجه دارند. انگار که دیگران در سینما و تئاتر کاری نکرده اند.

او گفت: یادگرفتم که مانند زنده یاد علی معلم رک باشم و حرف هایم را بزنم. اگر من می دانستم که فقط یک هنرپیشه برای منتقدین مطرح است سال ها پیش این کار را رها می کردم. این مسئله را جدی می گویم. گویا سایرین در تئاتر و سینما زحمت نکشیده اند که فقط یک نفر را نشان می دهند.

مشایخی پس از این سخنان، به نشانه اعتراض سالن را ترک کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخمعلم | 1396/08/23 - 08:52
آقای مشایخی همیشه یک هنرمند خوب بوده و حرفش درست اما یک انتقاد در پیشگاه بزرگان تنبک زدن بهتر از تملق در بارگاه دروغگویان و شیادان دین فروش است . یقینا خودت میدانی منظورم چیست و ضمنا اگر شما هم منزلتی دارید که البته حق شما هم می باشد از کرامت بزرگانی بوده که حال میفهمیم آنها چقدر درست می گفتند .
ارسال نظر
پیشخوان