نحوه تمیز کردن کیف سفید چرمی

کیف یکی از وسایلی است که بیشتر از هر وسیله ی دیگر در معرض کثیف شدن و از بین رفتن زیبایی اولیه خودش است بخصوص کیفهای سفید چرمی، در این مقاله یاد میگیریدچگونه کیفتان را مثل روز اول تمیز و براق کنید.

نحوه تمیز کردن کیف سفید چرمی

آموزش پاک کردن کیف سفید چرمی

کیف سفید چرمی جزو وسایل لوکسی است که با بسیاری از لباس ها هماهنگ بوده، به آن ها می آید. در عین حال تمیز نگه داشتن آن ها زحمت خاص خود را دارد.

اگر دوست دارید کیف سفید رنگ دستتان بگیرید باید به فکر تمیز کردن آن هم باشید زیرا هر چقدر هم مراقب کثیف نشدن کیف خود باشید باز هم گرد و غبار و یا جای لکه روی آن می ماند. خانم خانه دار روش پاک کردن کیف سفید چرمی را به شما آموزش می دهد ...

 کیف سفید چرمی

تمیز کردن کیف سفید

ابتدا مقداری آب مقطر در یک کاسه بریزید و چند قطره صابون مایع هم به آن اضافه کنید. مخلوط را هم بزنید تا کف کنید و اسفنج را داخل این مخلوط کف بکنید. سپس اسفنج را فشار دهید تا آب اضافی اش گرفته شود.
کیف را خالی کنید و با اسفنج روی آن بکشید. اسفنج را روی تمام گوشه ها و درزهای کیف بکشید.
اگر روی کیف شما لکه چربی وجود دارد، مقداری آرد ذرت روی آن بپاشید و خوب با مسواک به مدت 10 دقیقه بمالید تا تمیز شود.
لکه های سیاهی که روی کیف تان وجود دارد را با مخلوط آب اکسیژنه و بوراکس پاک کنید. این مخلوط را با گوش پاک کن روی لکه ها بمالید و بعد از 5 دقیقه با یک پارچه یا اسفنج پاک کنید.
لکه های خودکار را می توانید با پنبه ای که آغشته به الکل سفید است پاک کنید. ابتدا پنبه را روی لکه خودکار بکشید و بعد از آن با دور آهسته سشوار خشک کنید.

نحوه تمیز کردن کیف سفید چرمی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان