آرایش صورت در عرض ۵ دقیقه

شما هم مثل ما می‌دانید که برای آموزش دیدن آرایش کردن خودتان لازم نیست کتاب بخوانید کافی است در یوتیوب (YouTube) عبارت آموزش آرایش (makeup tutorial) را جستجو کنید تا میلیون‌ها ویدیو با صورت‌های مختلف که خودشان را آرایش می‌کنند و به شما هم آموزش می‌دهند مشاهده کنید

شما هم مثل ما می‌دانید که برای آموزش دیدن آرایش کردن خودتان لازم نیست کتاب بخوانید کافی است در یوتیوب (YouTube) عبارت آموزش آرایش (makeup tutorial) را جستجو کنید تا میلیون‌ها ویدیو با صورت‌های مختلف که خودشان را آرایش می‌کنند و به شما هم آموزش می‌دهند مشاهده کنید. در این مقاله از بنیتا، ما مجموعه‌ای از بهترین آموزش‌ها را باهم ترکیب کرده‌ایم و برای شما نشان خواهیم داد که کدام‌یک بهتر است.

آرایش صورت در 5 دقیقهبا کسب اجازه از  Chriselle Lim


یکی از نکات اصلی در مورد دختر وبلاگ نویس ما، ستاره اینستاگرامی و شاداب کریستلا لیم (Chriselle Lim) (کسی که ضبط فیلم اموزشی را بر عهده داشته است) وجود دارد این است که او سعی دارد همیشه صورتی ساده و شاداب با آرایش داشته باشد. او می‌گوید که پوستش معمولاً همیشه چرب است، در ویدیوهایی که او هنگام آرایش کردن از خود ضبط می‌کند معمولاً درنهایت صورتی ساده و کمتر تغییریافته دارد. پوستش معمولاً درخشان است ونمی‌توانید در یک نگاه بگویید که حتی او آرایش خاصی هم دارد. ما به دنبال کندوکاو و نحوه آرایش او بودیم. تا زمانی که خود او ویدیوای با عنوان آرایش در 5 دقیقه را در اینترنت پست کرد؛ و ما مثل همیشه به دنبال بررسی و نحوه آرایش او بودیم، دست‌به‌کار شدیم. می‌خواهیم به شما بگوییم که واقعاً در عرض 5 دقیقه او خودش را آرایش می‌کند.

در این ویدیو، لیم پوست خودش را به‌وسیله مرطوب‌کننده (BOScia) برای ایجاد یک‌ترمیم اولیه شستشو می‌دهد، این کار باعث می‌شود منافذ پوستی بازشوند و تنفس پوست راحت‌تر شود. او علاقه شدیدی به ایجاد رنگ روشن روی پوست خودش است. به توصیه یکی از دوستانش از کرم روشن‌کننده و مرطوب‌کننده Benefit The Porefessional در نواحی کنار بینی خودش استفاده می‌کند و آن را با انگشت روی پوست خودش پخش می‌کند. همان‌طور که اگر این ویدیو را دیده باشید لیم روی صورت خودش لکه‌ای ندارد، دلیل این زیبایی را می‌توان استفاده مداوم از مرطوب‌کننده ها دانست.

لیم برای زیرسازی آرایش صورت خودش، با استفاده از یک کرم پودر رنگ صورت خودش را با چرتکه پنبه‌ای مناسب یکدست می‌کند. نگران قیمت وسایل او نباشید. او معمولاً از وسایلی استفاده می‌کند که کیفیت خوب و قیمت مناسب دارد. او می‌گوید: این چرتکه‌ها یکی از بهترین وسایل آرایشی است که باعث می‌شود دستان شما کثیف نشود؛ کافی است دسته چوبی آن را به دست بگیرید، عاشق آن خواهید شد. او در ادامه برای روشن شدن پوست زیر چشمان خودش بنا به گفته خودش از مواد آرایشی خاص و مخصوص این قسمت به‌عنوان( Maybelline Face Studio Master Conceal استفاده می‌کند. برای ایجاد سایه در قسمت گونه و همچنین بالای سر خودش از سایه تیره و روشن  L'Oréal Infallible Pro Contour Palette استفاده می‌کند. البته من با دیدن ویدیو لیم به نحوه استفاده از این چرتکه شک دارم. شما سعی کنید به شکل چرتکه دقت کنید، قسمت سایه و روشن را به روی آن بکشید و به همان صورت که می‌خواهید سایه و روشن ایجاد کنید روی پوست خودتان بکشید. تمام چرتکه را بارنگ‌ها قاتى نکنید. خب این هم از سایه زدن در قسمت‌هایی که واقعاً برای یک‌پوست سفید لازم است.

بعد از آرایش ابروهای خودش به‌وسیله وسایل آرایشی مارک Claris، او به روی قسمت چشمان خودش متمرکز می‌شود، او برای سایه کشیدن در قسمت بالای چشمان خودش از محصولات Eyes are the Windows palette استفاده می‌کند. برای کشیدن یک خط چشم‌گربه‌ای لیم از مارک Benefit They're Real! Push-Up Liner  استفاده می‌کند و خط را از انتهای چشمم ادامه می‌دهد و می‌کشد. کار دیگری که لیم انجام می‌دهد استفاده از ریمل برای ایجاد مژه‌های شلاقی است برای این کار از Giorgio Armani Eyes to Kill Mascara استفاده می‌کند و از انتهای مژه‌ها این کار را صورت می‌دهد. برای رنگ دادن به لب‌های خود از رژ صورتی Eve by Eve's Lipstick in Petal Pink که یک صورتی تیره ایجاد می‌کند استفاده کرده است. او برای صرفه‌جویی در وقت خودش زرنگی می‌کند و با انگشت خودش رژ را به روی لبان خودش پخش می‌کند و با فشار دادن لب‌هایش به هم سرخی مناسبی ایجاد می‌کند.

امیدواریم توانسته باشیم با آموزش و ارائه دادن وسایل آرایشی که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید زمان آرایش شمارا کاهش دهیم.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان