همکاری مارک ژاکوب (Marc Jacobs) و ام تی وی (MTV) برای تحقق بخشیدن به رویای نوجوانان

آیا شما برای مراسم اهدای جایزه بهترین موزیک ویدئو در ام تی وی (MTV)، برنامه‌ای دارید؟ آیا شما عاشق مارک ژاکوب (Marc Jacobs) طراح مد نیز هستید؟ بسیار خوب، ما برای شما خبرهای خوبی داریم. با بنیتا همراه باشید.

آیا شما برای مراسم اهدای جایزه بهترین موزیک ویدئو در ام تی وی (MTV)، برنامه‌ای دارید؟ آیا شما عاشق مارک ژاکوب (Marc Jacobs) طراح مد نیز هستید؟ بسیار خوب، ما برای شما خبرهای خوبی داریم. با بنیتا همراه باشید.

قضیه ازاین‌قرار است که دو مورد مذکور را هم‌اکنون یکجا داریم مارک ژاکوب به‌تازگی با ام تی وی یک همکاری تمام‌عیاری راه انداخته است و حاصل این همکاری جالب این است که طیف وسیعی از تی‌شرت، سوئی شرت، مانتو و کیف‌های دستی الهام گرفته‌شده از دهه 80 با آرم‌های مرتبط با لوگوی MTV از الآن تا روز پنجشنبه و قبل از شروع مراسم قابل سفارش هستند.

Marc Jacobs


اگرچه این همکاری ممکن است عجیب‌وغریب به نظر برسد اما درواقع این‌طور نیست و این کار هم ادامه مجموعه و کارهای ژاکوب به‌حساب می‌آید. در کنار لباس‌های پانک راک و موهای پر بافته‌شده و فرفری و جوراب‌های ساقه بلند توری، طراح، تی‌شرت‌های با پولک‌های پر از لوگوی ام تی وی همراه با مقدار زیادی نئون عرضه کرده است.

همچنین باید اشاره کرد این سبک طراحی‌شده با نسخه محدود برای هر نوجوان و جوان دارای وضعیت مالی متوسط گران‌قیمت و دور از دسترس است. این تی‌شرت‌ها از ترکیبات پشمی ساخته‌شده‌اند و مواد استفاده‌شده در آن قیمتش را به 995 دلار رسانده است. درحالی‌که قیمت یک ژاکت آستین‌بلند آن 895 دلار است. علاوه بر این ممکن است پالتوهای آستین گشاد به رنگ آبی سیر (teal) و قرمز روشن (magenta) باقیمت 1400 دلار باعث عقب‌نشینی و انصراف شما از خرید بشوند اگرچه ممکن است واقعاً ارزشش را داشته باشند. همان‌طور که در مورد ترکیبات پشمی لباس‌ها گفته شد این مورد خود بیانگر و نکته کلیدی مرتبط بودن این نمایش مد لباس به سال 2017 است.

کیف‌های دستی صورتی از جنس کتان شست‌وشو داده‌شده (کمرنگ) همراه با پولک‌های آن قیمت این کیف را به 595 دلار می‌رساند. در مقابل این موارد گران‌قیمت در قسمت مقرون‌به‌صرفه آن کیف‌دستی از جنس پارچه برزنت به قیمت 150 دلار وجود دارد که متناسب با اندازه‌ی کیف‌های کتاب مدرسه‌های آمریکاست.

 

Marc Jacobs


به خاطر داشته باشید این موارد ذکرشده به‌صورت پیش‌فرض جهت فروش وجود دارد بنابراین زمانی که آن‌ها را برای شما ارسال می‌کنند باید امیدوار بود که شاید تمامی جزییات رعایت شده باشد. زمان فروش این محصولات در تمامی ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر امسال بسته به موارد مورد انتخاب شما و به‌صورت سفارشی امکان‌پذیر است.

آیا شما نمی‌توانید برای مدت طولانی منتظر این کلوپ درخشان بمانید؟ شانس با شما همراه است. افراد مشهور و معروف، موسیقی‌دانان و خوانندگان فرش قرمز این یکشنبه در مراسم اهدای جایزه بهترین موزیک ویدئو در ام تی وی (VMA) هستند و این شانس وجود دارد در غرفه سفارشی اینستاگرام قدم بگذارند همراه با عکاسانی که در رأس این عکاسان دنیس لیپرد (Dennis Leupold) قرار دارد او از این ستارگان درجه‌یک عکس‌هایی با پس‌زمینه‌ی آرم MTV که توسط مهر ژاکوب تائید شده خواهد گرفت. شما می‌توانید هشتک (#IWantMyMJTV) را در اینستاگرام چک کنید تا تمام ویدئوهای و عکس‌های پست شده را ببینید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان