هرآنچه که باید در مورد اکستنشن مژه بدانید [قسمت پایانی]

شما هم شاید در خیابان، باشگاه، دفترکارتان زنانی را دیده اید که مژه‌هایی بلند، طبیعی و پرپشت دارند، مژه‌هایی که شما مشابه آن‌ها را در داروخانه ها نمی‌توانید پیدا کنید

شما هم شاید در خیابان، باشگاه، دفترکارتان زنانی را دیده اید که مژه‌هایی بلند، طبیعی و پرپشت دارند، مژه‌هایی که شما مشابه آن‌ها را در داروخانه ها نمی‌توانید پیدا کنید. در واقع، اکستنشن مژه فرآیندی است که در آن مژه‌های فرد اهدا کننده به‌صورت طبیعی به مژه‌های واقعی شخص گیرنده پیوند داده می‌شود و در طی چند هفته این مژه‌های پیوندی جای مژه‌های قبلی را می گیرند و شما تبدیل به یکی از چهره هایی خواهید شد که روزی به آن‌ها حسادت می کردید. شما به لطف سالن‌های آرایشی و تخصص فوق العاده آن‌ها، صبح ها با حس خوب مژه‌های بلند و به قول معروف شلاقی بیدار شوید. بر اساس گفته کیم جینیز (Kim jeaniz) بنیانگذار سالن زیبایی، کمپانی که علاوه بر آموزش های آرایش مژه، دارای خط تولید مژه‌های مصنوعی نیز هست می‌گوید: این کار، اکستنشن مژه گاهی وقت ها اعتیاد اور است، اگر یکبار این کار را انجام دهید تا اخر عمرتان آن را دوباره و چند باره تجدید خواهید کرد. با بنیتا همراه باشید.

 

eyelash-review

اکستنشن مژه یک کار وقت‌گیر و عادت بد است
اولین بار اکستنشن معمولاً بین 1 تا 2 ساعت وقت شمارا خواهد گرفت، در این مدت چشمان شما بسته خواهد بود و برای هر بار تجدید دوره در حدود 1 الی 1٫5 ساعت وقت شما گرفته خواهد شد. هزینه‌هایی که برای یک‌بار اکستنشن باید پرداخت کنید بین 150 تا 200 دلار خواهد بود. هریسون (Harison) به‌عنوان صاحب یک آرایشگاه حرفه‌ای می‌گوید معمولاً اکستنشن در حدود 135 دلار هزینه دارد و برای هر باز بازبینی مژه در حدود 55 تا 65 دلار هزینه لازم است. آرایشگر دیگری این قیمت را در حدود 200 دلار تا 300 دلار به ما گفته است. قیمت دیگری که ما از میان حرف‌های آرایشگران شنیده‌ایم، اکستنشن 180 دلار و ترمیم 85 تا 95 دلار است.

 


مژه‌های شما رشد نخواهند کرد بلکه همان صورت خواهند ماند
همه ما معمولاً در طول روز 2 یا 3 مزه خودمان را از دست می‌دهیم، ولی این برای کسانی که مژه‌های خودشان را اکستنشن کرده‌اند حادثه تلخی است که هر صبح با مژه‌های افتاده مواجه شوند. سه‌چرخه برای مژه وجود دارد: رشد، ریختن، ثابت ماندن. نمی‌توان حدس زد کدام چشم چه روندی به خود گرفته است و یا مژه‌ها در کدام مرحله هستند. آن‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند. این را تانبرگ (Tandberg) به ما می‌گوید. اگر شما مژه‌های افتاده دارید، نگران نباشید، شتری است که در خانه همه ما می‌خوابد.

 

galah.arvixe

شما بعد از 2 یا 3 هفته باید به سالن آرایش بروید
شما بعد از 2 یا 3 هفته، حداقل 40 درصد از مژه‌های خودتان را از دست خواهید داد و باید برای ترمیم به سالن خودتان برگردید. اگر می‌خواهید همیشه مژه‌هایتان روند خودشان را داشته باشند باید این کار عادت شما باشد. اگر زمان زیادی از ترمیم بگذرد شما نیاز به ترمیم جدی‌تری خواهید داشت. اگر اکستنشن را دوست نداشته باشید، بعد از 4 تا 5 هفته تمام مژه‌های ساختگی شما خواهند افتاد و دوباره مژه‌های قدیمی خودتان را خواهید داشت. هیچ‌وقت خودتان آن‌ها را جدا نکنید. جداسازی آن‌ها زودتر از موعد در سالن ارزان است در حدود 20 دلار و زمان کمتری هم خواهد گرفت.

 


از ریمل استفاده نکنید و خط چشم مناسب استفاده کنید
ریمل‌ها معمولاً می‌توانند مژه‌های مصنوعی را سنگین‌تر کنند و این کار 100 برابر بیشتر از مژه‌های واقعی شما خواهد شد؛ بنابراین استفاده از ریمل برای مژه‌های مصنوعی پیشنهاد خوبی نیست. ریمل مژه‌ها را به هم می‌چسباند و یک‌تکه بی‌معنی ایجاد می‌کند. یکی از آرایشگران به ما توصیه کرد، از ریمل‌ها و محافظ‌های خط چشم مایع برای حالت دادن استفاده کنید. دلیل استفاده از این مواد راحتی در پاک کردن آن‌ها است. شما لازم نیست یک ط چشم شلاقی بلند بکشید، همیشه باید چشمانتان را تمیزتر از قبل نگاهداری کنید. هریسون (Harison) فکر می‌کند نباید با مژه‌های تازه کاشته شده خط چشم‌داشت، و یا اگر مجبور هستید هرروزه این کار را تکرار نکنید و برای پاک‌سازی مراقب مژه‌های خودتان باشید تا مواد شوینده آن‌ها را از مزه اصلی‌تان جدا نکند. از روغن و مایع پاک‌کننده گریم استفاده کنید.

 

wishfulblinking


نکته‌ای که جود دارد این است: مژه‌ها را تمیز کنید
شست‌وشوی اول مزه‌های شما معمولاً در سالن آرایش رایگان انجام خواهد شد، ولی باید بدانید که کسی دوباره این کار را برای شما تکرار نخواهد کرد بنابراین در دفعات بعدی خودتان باید با استفاده از پاک‌کننده‌های مژه مصنوعی این کار را انجام دهید. این پاک‌کننده‌ها و یا شامپوها در هفته باید دو بار مصرف شوند، مصرف مداوم باعث خواهد شد جرم اضافی از روی مژه پاک‌شده و سلامت مژه اصلی نیز تضمین شود. شما با شست‌وشو پوست‌های ناسالم را از خودتان دور می‌کنید و درصورتی‌که این کار را به‌خوبی انجام ندهید احتمال ابتلا به بیماری بلفاریت افزایش می‌یابد. بیماری که پوست سالم شروع به پوسیدن می‌کند.
اجازه ندهید مژه‌هایتان به‌صورت آزادانه بعد از استخر و یا حمام شروع به خشک شدن کند. این کار با چسبیدن آن‌ها خواهد شد. بهترین کار این است که حوله‌ای به روی چشمان خودتان بگذارید و آب موجود در مژه‌هایتان را بگیرید. بعد از 24 ساعت اولیه صورت خود را بشورید. در ضمن به شما توصیه می‌کنیم به شکم نخوابید. مژه‌هایتان به بالش خواهد چسبید!

 

uniqtouch

بهترین مژه مصنوعی از مو راسو ساخته می‌شود
اگر بخواهیم قوانین حمایت از حیوانات را کنار بگذاریم و مغرورانه در مورد خودمان و زیبایی‌مان صحبت کنیم باید به شما بگویم که بهترین مژه مصنوعی از مو راسو است؛ اما مشکل اساسی آلرژی است که بیشتر مردم با این مدل مژه‌ها می‌گیرند؛ بنابراین در کاشتن مژه و اکستنشن آن حواستان باشد که مژه‌هایی با بو راسو نداشته باشید. مو راسو برای مژه‌های مصنوعی خوب هستند، زیرا سبکی بیش‌ازحدی دارند، ولی اگر از داروخانه این مژه‌ها را تهیه می‌کنید مطمئن شوید که مژه‌ها سبک هستند و اگر وزن زیادی داشتند، دلیل تقلبی بودن آن‌ها است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان