شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

چشم ها پنجره روح انسان است و رنگ چشم ها چیزی فراتر از یک ظاهر فیزیکی است. تحقیقات زیادی در ارتباط بین رنگ چشم با روانشناسی، سلامت و بیولوژی انسان شده است.

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

چشم ها پنجره روح انسان است و رنگ چشم ها چیزی فراتر از یک ظاهر فیزیکی است. تحقیقات زیادی در ارتباط بین رنگ چشم با روانشناسی، سلامت و بیولوژی انسان شده است. چشم ها از دیدگاه عصب شناسی به قدری به مغز نزدیک هستند که می توانید آن را بخشی از مغز بدانید که از بیرون قابل رویت است و نشانه های حیاتی عملکرد مغز را حفظ کرده است.

رنگ چشم ها از قهوه ای گرفته تا خاکستری خیلی چیزها درباره شخصیت ما می گویند. رنگ چشم شما چه چیزهایی درباره شخصیت تان می گوید؟

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

قهوه ای روشن

کسانی که چشم های قهوه ای روشن دارند از قدرت مغز بالایی برخوردار هستند. شما شخص بسیار هوشمند و سخت کوشی هستید و همچنین بسیار وفادار و دوست داشتنی. اما این ویژگی ها به این معنی نیست که به راحتی بتوان بر شما غالب شد. کسانی که چشمانی به این رنگ دارند اعتماد به نفس بالایی داشته و بیشتر از رنگ های دیگر موفق هستند.

 

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

قهوه ای تیره

کسانی که دارای چشم های قهوه ای تیره هستند رهبر به دنیا آمده اند. شما ترکیبی از تواضع و استحکام هستید. مردم اغلب به دلیل ویژگی های رهبری که دارید به شما اعتماد می کنند. چشم های شما شاید در ابتدا به نظر سرد و خشک بیاید اما اطرافیانتان خیلی زود به لطافت و دوست داشتنی بودن شما پی می برند.

 

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

آبی

چشم آبی ها بیشتر روحیه رقابتی دارند و همیشه در زندگی احتیاط می کنند. شما از آن دسته انسان های کنجکاوی هستید که دوست دارید وقت زیادی صرف سرگرمی ها و علائق تان کنید. مردم دوست دارند دور و بر شما باشند چون نسبت به تمام اطرافیانتان بسیار با ملاحظه و مهربان رفتار می کنید. مهم تر از همه این که از تحمل درد بسیار بالایی برخوردار هستید.

 

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

سبز

چشم سبزها انسان های بسیار جذاب و جالبی هستند. شما هم از نظر ذهنی و هم از نظر احساسی شخصیت محکم و قوی دارید. بیشتر ترجیح می دهید کاری که خودتان دوست دارید انجام دهید نه این که به جهت باد بروید. دیگران از خودمختار بودن شما کاملا آگاه هستند. کسانی که چشم های سبز دارند از خلاقیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

 

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

میشی

کسانی که چشم های میشی دارند انسان های منحصر به فردی هستند. به علاوه مستقل و در تصمیمات و کارهای شان اعتماد به نفس بسیار بالایی دارند. دیگران در اولین دیدار شما را انسانی مرموز و پیچیده می بینند اما وقتی بیشتر شما را می شناسند می فهمند که بسیار باهوش و دوست داشتنی هستید.

 

 

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها

طوسی

کسانی که چشم های طوسی دارند بیشتر از دیگران می توانند احساسات خود را کنترل کنند. شما زندگی متعادل و شخصی بسیار آرامی دارید. عشق و دوست داشتنتان بسیار عمیق است. نزدیکانتان برای شما مهم هستند و از هیچ کاری برای آن ها دریغ نمی کنید. طوسی از نادرترین رنگ چشم هاست پس شما انسان منحصر به فردی هستید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان