کیف های کیسه ای دوباره مد شده اند

هنگامی‌که منصور گاوریل (Mansur Gavriel) دز سال ۲۰۱۳ شروع به تولید کیف‌های دوشی خودش کرد، این استایل بسیار به‌روز و به‌تازگی مد شده بود و همه مردم‌دوست داشتند یکی از این کیف‌ها را داشته باشند

هنگامی‌که منصور گاوریل (Mansur Gavriel) دز سال 2013 شروع به تولید کیف‌های دوشی خودش کرد، این استایل بسیار به‌روز و به‌تازگی مد شده بود و همه مردم‌دوست داشتند یکی از این کیف‌ها را داشته باشند. برای چند ماه این مد در تمام دنیا پیچید و بیشتر مردم هم اعتقاد داشتند این روند یک‌روند گذرا است. با بنیتا همراه باشید تا نگاهی به طراحی های نوین این کیف ها داشته باشیم.

Instagram

 

روند گذرا برای ماه و شاید هم سال. ولی برخلاف تصور مردم این کیف‌ها از مد نیفتادند، آن‌ها به‌صورت محسوسی محو شدند و کیف‌های دستی به محبوبیت شدند. حالا سال 2016 است و کیف‌های دوشی که بیشتر شبیه کیسه هستند (bucket bag) و در سبک منصور گاوریل تولید می‌شود دوباره به‌شدت اوج گرفته است به‌طوری‌که شما می‌توانید در ویترین مغازه‌های اینترنتی و شهری نمونه‌هایی از آن‌ها را ببینید که هرروز به فروش می‌روند و نوع به نوع عوض می‌شوند. بیشتر طراحان هم در اثر این روند ناگهانی تصمیم گرفتند دوباره به سبک تولید کیف‌های کیسه‌ای بازگردند تا از روند بازار استفاده کافی را کرده باشند. در آغاز فصل پاییز و فصل شروع خریدهای پاییزی سایت Observer (گزارشگر) به سراغ برخی از بهترین طراحان این مدل کیف‌ها رفته است تا از ویژگی کیف‌هایشان و دلیل تمایز آن‌ها جویا اخبار شود. یکی از این برندها برند جدید جی جی ماول (GG MAULL) است که توسط گرچن ماول (Gretchen Maull) تاسیس شده است. یکی دیگر از طراحان ما خیرما الیازوف (Khirma Eliazov) است که می‌توانیم بگوییم اسطوره‌ای در طراحی‌های پارچه و پوست است، طراح دیگر ویکی ون هولژوسن (Vicki von Holzhausen) که یکی از طراحان سابق در آئودی و مرسدس بنز بوده است. حالا زمان شما است که بین این طراحی‌ها کیف برتر خودتان را انتخاب کنید.

 

کیف دوشی زنانه

observer


خیرما الیاطوف (Khirma Eliazov) در دفاع از طراحی خودش می‌گوید: من قصد طراحی کیفی را داشتم که کلاسیک بودن خودش را حفظ کند ولی در عوض بتوانم آن را در اندازه کوچک‌تر نشان دهنم، کیف کیسه‌ای نرمی که زیاد هم‌کیسه‌ای دیده نشود. کیف کیسه‌ای او بانام تجاری اِدِم (The Edem) با همه کوچکی خودش هنوز برای وسایل روزمره شما جای کافی دارد. این کیف در داخل خود سه جیب جداگانه و یک جیب خارجی هم دارد. اصلا این اندازه، این جیب‌ها غیرممکن است. امضا جناب خیرما در طراحی‌هایش، دسته‌های کیف است، او اضافه کرده است شما می‌توانید این کیف را به‌صورت دستی و یا به‌صورت دوشی با خودتان حمل کنید. بند این کیف هم از چرم طراحی‌شده است.

 

کیف دوشی زنانه

observer


کیمبرلی و نانسی وو (Kimberly and Nancy Wu of Building Block) یکی دیگر از طراحان ما در کیف‌های کیسه‌ای هستند، در باره طراحی‌های خودشان این‌گونه گفته اند: طراحی کیف‌های کیسه‌ای دیسکی (اشاره به قسمت تحتانی کیف) از هنرهای ماست. این عنصر به عنوان یکی از نشانه های تخیل و عنصر اساسی در طراحی ما است. دیسک در زیر کیف می‌تواند به عنوان یک پایه برای ایستادن در کیف‌های دوشی که معمولا هیچ تکیه‌گاهی ندارند استفاده شود. این عنصر باعث مینیمالیستی بودن خواهد شد، برای ساخت کیف‌ها ما از مواد بسیار خالص و تقریبا طبیعی استفاده میکنیم.

 

 

کیف دوشی زنانه

observer


گرچی ماول به عنوان طراح جی جی ماول می‌گوید: من این کیف را به عنوان محصول در اولین نمایش از کالکشن خودم انتخاب کرده ام، زیرا که کیف‌های کیسه‌ای به عنوان نمادی از لباس بانوان است و باید برای پوشش آن‌ها سازگار شود. نام طراحی او برای کیف کیسه‌ای، سطل بمبی (The Bombshell Bucket) است. بنا به گفته خودش او در طراحی این کیف از ویژگی اصلی کمپانی و برند خودش که یاقوت است استفاده کرده است همچنین برای افزایش جذابیت از چرم کالیفرنیا به عنوان یک عنصر سرد از طبیعت استفاده کرده است. به گفته خودش، چرم در اوج سرد بودنش، نرم و ساختار زیبایی به کیف داده است که به‌نوعی یک تعادل بی نظیر است. جی جی ماول در بولونیا ایتالیا بناگذاری شده است. جایی که بهترین چرم های دنیا را می‌توانید در آنجا بیابید. چرم هایی با شکل های عجیب همانند چرم کالیفرنیایی که در اوج زیبایی، هیچ کاهش کیفیتی هم ندارند.

 

 

کیف دوشی زنانه

observer

 

ویکی ون هولژوسن (Vicki von Holzhausen) می‌گوید: کیف‌های سطلی و کیسه‌ای (نام‌هایی عجیب برای نوع کیف است) از جمله پر تنوع ترین کیف‌های ما هستند، کیف‌هایی که در اوج سادگی می‌توانند بسیار لاکچری هم باشند. طراحی‌های ما از پس‌زمینه طراحی خودم در زمینه خودرو نشات می گیرد. استفاده از منگوله‌ها، پیج ها همگی بیانگر این ساختار در کیف‌های من هستند. طراحی ساده ای که یک جمعیت را در پشت غرفه‌ها نگاه می دارد تا بتوانند نگاهی به این طراحی داشته باشند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان