مردم تصویر سگ خانگی شان را بیشتر از عزیزان شان در اینستاگرام قرار می ‌دهند

آیا صاحبان سگ‌ها حیوانات  خانگی خود را از عزیزان‌شان بیشتر دوست دارند؟ سایت (Rover

 

آیا صاحبان سگ‌ها حیوانات  خانگی خود را از عزیزان‌شان بیشتر دوست دارند؟ سایت (Rover.com) که مخصوص پیدا کردن پرستار برای سگ‌های خانگی است در رابطه با این موضوع که نگرش صاحبان سگ‌ها در نگهداری از حیوانات خانگی خود چیست، تحقیقاتی را صورت داده است. نتایج تحقیق سالانه این  وبسایت نشان می‌دهد که صاحبان حیوانات خانگی برای سگ‌ها اهمیت بیشتری نسبت به کار، عزیزان و حتی مسافرت قائل هستند! 

سگ

Photo: Samson the Goldendoodle Instagram

65٪ شرکت‌کنندگان در این تحقیق اذعان کرده‌اند که عکس‌های  بیشتری از سگ‌های خود نسبت به دوستان و عزیزان‌شان برمی‌دارند. جای تعجبی ندارد که سگ‌‌ها قابلیت این را دارند که بصورت ویروسی در سراسر وب دیده شوند و چه کسی است که نخواهد از کار خود  استعفا بدهد و به افزایش تعداد دنبال‌کنندگان سگش در اینستاگرام بپردازد؟ همه عاشق تصاویر سگ‌های کوچولو هستند.

سگ

51٪ صاحبان سگ‌ها معتقدند پیدا کردن یک پرستار خوب برای سگ سخت‌تر از پیدا کردن همسر است اما مطمئناً این افراد در اپلیکیشن‌های همسریابی وقت نگذرانده‌اند. اغلب شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی سگ‌ها را به خاطر همنشینی آنها دوست دارند و خود را به عنوان والدین عاشق این سگ‌ها معرفی کرده‌اند. خوش‌بختانه تنها 15٪ از این افراد خودشان را جزء والدین خیلی وسواسی معرفی کرده‌اند.

سگ

این نوع والدین فقط به گرفتن تعداد بی‌شماری عکس مبادرت نمی‌ورزند. آنها همچنین اعتراف کرده‌اند که وسایل مخصوص برای سگ‌های خود نیز خریداری کرده‌اند و همچنین برای تولد و تعطیلات نیز برای آنها هدیه‌هایی تهیه می‌کنند. متاسفانه آماری از مهمانی‌هایی که برای سگ‌های خود برپا کرده‌اند موجود نیست. اما قبل از اینکه خود را برای شرکت در رقابت‌ بین سگ‌ها آماده کنید این را بدانید که صاحب یک سگ بودن مسئولیت بزرگی است که سبب می‌شود خیلی از افراد قید مسافرت رفتن را بزنند و بیشتر از اینکه خود به تمرین بپردازند به فکر ورزش دادن سگ‌های‌شان هستند. اما این موضوع می‌تواند سبب شود تا شما بیشتر با سگ خود قدم بزنید و این کار آرامش بخش‌تری نسبت به خود ورزش کردن است. 83٪ صاحبان سگ‌ها در حین قدم زدن با سگ‌های‌شان با یک نفر دیگر نیز آشنا شده‌اند اما اکثر این افراد دوستان و همسایه‌گان‌شان بوده‌اند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان