ماهان شبکه ایرانیان

راز موهای صاف افراد مشهور

اولگا ایزاکف می‌گوید: می‌دانم باورنکردنی است

 

 اولگا ایزاکف می‌گوید: می‌دانم باورنکردنی است. او در مورد راه جادویی صاف کردن موها صحبت می‌کند، فرایندی که او تضمین می‌کند دیگر شما به اتوی برقی نیازی نخواهید داشت. صاف کردن جادویی مو جایگزین روش‌های کراتینه کردن مو، متد برزیلی و ژاپنی صاف کردن مو شده است. این روش از مواد حاوی فرمالدهید استفاده نمی‌کند و باعث می‌شود تا باور این موضوع که این روش جواب بدهد را خیلی مشکل کند. در واقع این موضوع که این روش موهای شما را از فر خوردن، در هم پیچیده شدن در گرمای تابستان نجات بدهد درست مثل جادو می‌ماند.

به عنوان کسی اکثر روش‌ها را برای صاف کردن مو در زیر نور آفتاب به کار برده است مطمئن نبودم که نتیجه چه خواهد شد اما نمی‌دانستم که این روش باعث خواهد شد تا موهای من درست مثل اینکه هر روز توسط یک حرفه‌ای سشوار شده‌اند به نظر بیایند بدون توجه به اینکه هوای بیرون بارانی است یا 50 درجه گرما دارد. درست مثل این می‌ماند که یکی از آن تبلیغات دروغین تلویزیونی به حقیقت بپیوندد. موهای موج‌دار من صاف و درخشان شده بودند.

ایزاکف این فرایند را در سالن زیبایی جان فریدا به من توضیح داد. اولین مرحله استفاده از شامپو است در ادامه از وزگیر مو (ریلکسر) بدون مواد شیمیایی استفاده می‌کنند و سپس اگر موی شما از عوارض سایر روش‌ها آسیب دیده باشد در انتها از یک محصول درمانی هم استفاده می‌کنند. این روش ساعت‌ها به طول خواهد کشید پس با خود یک کتاب بیاورید و خود را آماده شستشوی و خشک کردن و اتو کشیده شدن مو بکنید. از آنجایی که از هیچ ماده شیمیایی و فرمالدهید استفاده نمی‌شود باید از اتوی مو زیاد استفاده شود تا مواد را به درون بافت مو هدایت کنند و نتایج لازم را بدست آورند. بسته به خواسته مشتری این فرایند 3-4 ساعت طول خواهد کشید. مشتری می‌تواند بخواهد تا به جای صاف کردن مو جهت موها را به یک سمت خاص هدایت کنید.

جین کراکوسکی

Photo: Neilson Barnard/Getty Images

ایزاکف می‌گوید: این روش موهای شما را صاف صاف نمی‌کند و حجم موهای شما را نمی‌گیرد. این روش یک ظاهر طبیعی را به موهای شما می‌دهد. من به دخترانی که برای اجرای این روش می‌آیند می‌گویم با شما یک قراری می‌گذارم بعد از اجرای این روش دیگر دست به اتوی مو نزنید و موهای خود را عذاب ندهید.

تعداد زیادی از مشتریان ما دانشجویان هستند اما کودکان نیز مشتریان ما هستند چرا که والدین از سر و کله زدن با موهای وزدار خسته شده‌اند. من دو بچه 6 و 7 ساله دارم و خیلی سخت است که موهای آنها را هر روز صبح شانه بکشم و البته صدای گریه آنها را نیز تحمل بکنم. این روش کار را خیلی آسان می‌کند. آنها کمی گریه می‌کنند اما در نهایت موهای‌شان درست مثل دختر افسانه گیس طلا می‌شود.

موهای صاف

Photo: Courtesy Magic Sleek

مشتریانی که از متد برزیلی استفاده کرده‌اند نمی‌خواهند از فرمالدهید استفاده کنند و ساعت‌ها وقت خود را برای یک روش گران، طولانی و غیرموثر تلف کنند. او این حرف‌ها را در یک کلاس ناشناس و معروف می‌زند.

تای هالبروک یکی از آرایش‌گران سالن زیبایی جان فریدا این روش را روی افراد مشهوری مثل: سارا جسیکا پارکر و جیمز فرانکو امتحان کرده است. برای پارکر او لایه بالایی را صاف نگه می‌دارد اما اجازه می‌دهد بقیه موج طبیعی موی او باقی بماند. او مشتری‌هایی مثل: فمکی جانسون و جین کراکوسکی را نیز برای اجرای این روش در آینده خواهد داشت.

جیمز فرانکو

Photo: Frazer Harrison/Getty Images

هالبروک برای توضیح این روش به دیگران کمی مشکل دارد، مخصوصاً اگر این افراد قبلاً از عوارض روش‌های دیگر آسیب‌دیده باشند. برای جلب اعتماد این افراد من فقط بخش جلویی موهای آنها را صاف می‌کنم. من قبلاً از روش‌های دیگر صاف کردن استفاده کرده‌ام اما دیگر با آنها کاری ندارم و این تنها روشی است که استفاده می‌کنم. وقتی به مشتری می‌گویم که این مواد کاملاً گیاهی است و آنها می‌توانند دقیقاً همان روز موهای خود را بشویند باعث می‌شود تا به امتحان این روش بیشتر ترغیب بشوند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان