ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ ست لباس کودک برای گردش‌های روزانه

پیدا کردن لباس راحت و در عین حال شیک برای بچه‌ها همیشه کار سختی است

 پیدا کردن لباس راحت و در عین حال شیک برای بچه‌ها همیشه کار سختی است. اگر شما هم از آن دسته والدینی هستید که به شیک‌پوشی فرزندتان اهمیت می‌دهید با بنیتا همراه باشید و 15 ست لباس کودک شیک و در عین حال راحت را ببینید. این لباس‌ها برای گردش‌های روزانه و مهمانی‌های نیمه رسمی مناسب هستند. اگر مجبورید کودکتان را به یک قرار کاری ببرید یا می‌خواهید با هم به خرید بروید، این 15 ست لباس کودک بسیار مناسب هستند. از این ست‌های لباس دخترانه و پسرانه ایده بگیرید و یک خاطره خوب از گردش‌های روزانه‌تان بسازید.

ست لباس کودک

1- این ست دخترانه رنگ‌های کمی دارد اما خیلی شاد است. دوخت تاپ و شلوارک هم طوری است که جلوی فعالیت کودک را نمی‌گیرد. اگر همه اینها را به شیک بودن این ست دخترانه اضافه کنید، حتماً نظرتان را جلب خواهد کرد.

ست لباس کودک

2- اگر استایل‌های دخترانه را بیشتر می‌پسندید، ترکیب بلوز و دامن با این کفش‌های ساده انتخاب بهتری است. اگر این ست لباس کودک انتخاب شماست باید در ترکیب رنگ‌ها دقت کنید. پیشنهاد ما ترکیب آبی روشن و سفید است.

ست لباس کودک

3- اگر نمی‌خواهید تمام روز حواستان به مرتب کردن لباس دخترتان باشد، پیراهن‌های دخترانه را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها در نهایت سادگی بسیار شیک و البته راحت هستند.

ست لباس کودک

4- اگر دنبال یک تیپ پسرانه جذاب هستید، هیچ چیز به اندازه ترکیب رنگ مهم نیست. ترکیب آبی نعنایی با سبز ارتشی روشن همیشه جواب می‌دهد. یک جفت کفش سفید و یک مدل موی جذاب و مد روز هم به این ترکیب اضافه کنید تا همه چیز تکمیل بشود. 

ست لباس کودک

5- این ترکیب برای بچه‌های سرمایی خوب است. یک سارافون بدون آستین راه راه و با تیشرت یا زیرسارافونی خالدار. اگر این ست لباس کودک را انتخاب کرده‌اید، به ترکیب رنگ‌ها و مدل یقه دقت کنید. 

ست لباس کودک

6- این کت چرم شتری زارا به راحتی با لباس‌های مختلف ست می‌شود. انتخاب این رنگ کت چرم برای پسربچه‌ها کار انتخاب لباس و شلوار را خیلی راحت می‌کند. برای لباس می‌توانید از تیشرت یا پیراهن آکسفورد استفاده کنید (برای مناسبت‌های رسمی‌تر پاپیون هم اضافه کنید). انتخاب شلوار هم کاملاً به رنگ لباس بستگی دارد. 

ست لباس کودک

7- انتخاب پیراهن دخترانه مناسب مهمانی‌های نیمه رسمی کمی سخت به نظر می‌رسد اما طرح خالدار همیشه کار را ساده می‌کند. یک هدبند هم به این ترکیب اضافه کنید تا استایلی که انتخاب کرده‌اید رنگ‌های بیشتری داشته باشد.

ست لباس کودک

8- معمولاً بچه‌ها از لباس‌های گرم و کلفت خوششان نمی‌آید اما این پالتو فرق می‌کند. پارچه سبک و در عین حال گرم و دخت ساده‌ای که دارد باعث می‌شود فرزندتان بدون ناراحتی ساعت‌های زیادی آن را بپوشد.

ست لباس کودک

9- یک شلوار راحت با طرح‌های بزرگ و رنگی که با یک تاپ یا تیشرت یکدست ست شده است. این ترکیب متناقض همیشه جواب می‌دهد و یک ست لباس کودک عالی می‌سازد.

ست لباس کودک

10- بازهم پیراهن دخترانه؛ انتخابی مناسب برای بچه‌های شلوغ و بهانه گیر. اگر می‌خواهید پیراهن دخترانه را انتخاب کنید، پارچه‌های سبک و طراحی‌های ساده همیشه انتخاب بهتری هستند.

ست لباس کودک

11- این ست برای سنین پایین‌تر مناسب است. یک شلوار جذب که با پیراهن جین نسبتاً گشاد ترکیب شده است. راحت، ساده و شیک. اگر لباس جین را به عنوان پوشش پسربچه انتخاب می‌کنید، از شلوارهای رنگ روشن استفاده کنید.

ست لباس کودک

12- یک نمونه دیگر از ترکیب شلوار طرح‌دار و تاپ ساده. این یکی راحت‌تر و خنک‌تر است و دخترتان می‌تواند ساعت‌ها بدون اینکه اذیت بشود با آنها فعالیت کند.

ست لباس کودک

13- پیراهن چهارخانه و پلیور نسبتاً گشاد. این استایل کاملاً ثابت شده و برای پسربچه‌ها در سنین مختلف هم جواب می‌دهد.

ست لباس کودک پسرانه

14- اگر هنوز به ترکیب شلوار طرح‌دار و لباس ساده ایمان نیاورده‌اید، این یکی حتماً راضی‌تان می‌کند. ست کردن کفش با رنگ لباس این ست لباس کودک را جذاب‌تر می‌کند.

ست لباس کودک دخترانه

15- دختر و پسر ندارد؛ پیراهن جین آنقدر شیک است که فراتر از جنسیت باشد. اگر پیراهن جین را برای دخترتان انتخاب کرده‌اید، با یک شلوار طرح‌دار و هدبند متناسب با آن تیپش را شادتر کنید. اگر هوا خیلی گرم نیست، یک تیشرت به لباس جین اضافه کنید و رنگش را با سایر اجزای لباس کودک (مثلاً بند کفش) ست کنید. 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان