پیشنهادهایی برای خرید ژاکت های پاییزی

گوگل تائید کرده است که سال ۲۰۱۶ می‌تواند به‌طور رسمی سال کت‌های چرمی به‌اصطلاح ژاکت‌های بامبر (the bomber jacket) نامیده شود

گوگل تائید کرده است که سال 2016 می‌تواند به‌طور رسمی سال کت‌های چرمی به‌اصطلاح ژاکت‌های بامبر (the bomber jacket) نامیده شود. پس اگر کت چرمی ندارید که این مشخصات را داشته باشد بهتر است از قافله عقب نمانید و زودتر به فکر تهیه آن باشید. نگران نباشید ما برای شما می‌توانیم در انتخابتان کمک کنیم. فقط کمی شما از مد روز عقب‌مانده‌اید. با بنتیا همراه باشید.

esquire

این‌گونه اجناس در بازار فراوان یافت می‌شوند. در حال حاضر شما باید ژاکت‌های چرمی را به‌عنوان ژاکت اصلی خودتان انتخاب کنید. ژاکتی که جای ژاکت‌های بافت (the staple jacket) را بگیرد. در اینجا ما برای شما 10 عدد از بهترین ژاکت‌های چرمی که می‌توانید برای پاییز خودتان تهیه کنید لیست کرده‌ایم. از آن‌ها الهام بگیرید.


امی – ژاکت پشمی
(Ami - Wool Bomber Jacket)
خوب است لباس گرمی که انتخاب می‌کنید بتوانید در شرایطی که احساس گرما کردید از تنتان دربیاورید و بدون ان به راهتان ادامه دهید. این ژاکت اسلیم کاربنی پشمی‌امی این ویژگی را دارد. شما می‌توانید آن را هرزمانی که خواستید بپوشید و یا دربیاورید و با یک لباس در زیر که بالباس پشمی رویی هماهنگی داشته باشد ترکیب کنید. قسمت خوب قضیه پشمی بودن ان است که شمارا در پاییز گرم نگه خواهد داشت.

mrporter.com

 



صنایع آلفا- ژاکت خلبانی
(Alpha Industries - M1-A Flight Jacket)
اگر شک دارید چگونه لباس بپوشید بهتر است استایل کلاسیک را انتخاب کنید. مخصوصاً زمانی که می‌توانید به‌کلی استایلتان را از سرتاپا کلاسیک انتخاب کنید. در سال 1950 ژاکت‌هایی برای خلبانان و نیروی هوایی آمریکا دوخته شدند که به ام 1-ای (the M1-A) معروف شدند. این ژاکت‌ها امروزه توسط صنایع تولیدی آلفا دوباره تولیدشده و به بازارها راه‌یافته است. ژاکت از مدل واقعی خودش تغییر زیادی نکرده است. اگر شما به ژاکت‌های کلاسیک علاقه دارید بهتر است این ژاکت را حتماً انتخاب و امتحان کنید.

alphaindustries.com

 

 


پل اسمیت – کت نیوجرسی
(Paul Smith - Jersey Bomber Jacket)
این ژاکت بارنگ روشن نمونه‌ای خوبی برای ژاکت‌هایی است که لزوماً نمی‌خواهید از گرم بودن آن‌ها در روزهای پاییزی استفاده کنید و برای زیبایی و استایل خودتان از آن‌ها استفاده می‌کنید. این ژاکت 100 درصد کتان بوده و ترکیبی از ژاکت و سوی شرت است. اساساً حق امتیاز این محصول متعلق به اسمیت است.

endclothing.com

 

 


استودیو هنر – ژاکت سِلو
(Acne Studios - Selo Bomber)
این ژاکت یک طرح مینیمالیستی است. شرکت استودیو هنر، کمی حالت مدرن به کلاسیک بودن این ژاکت اضافه کرده است. اگر شما می‌خواهید در مقابل بقیه ژاکت‌های بازار مقابله کنید بهتر است این ژاکت را انتخاب کنید و بخرید. این بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ssense.com

 

 


آف وایت – ژاکت چریکی

(Off-White - Camouflage Leather Bomber Jacket)
سایت مدل خیابانی peacocks از این مدل ژاکت به‌عنوان ستاره خیابان‌های پاییزی یادکرده است. اگر شما فکر می‌کنید طراحی‌های ویرژیل ابلو (the Virgil Abloh) نمی‌تواند استایل شمارا برای خیابان‌گردی‌هایتان تأمین کند می‌توانید خودتان را بارنگ‌ها و علامت تجاری که روی ژاکت طراحی‌شده است، راضی نگه‌دارید.

endclothing.com

 

 


مونکلر – ژاکت دوطرفه، پشمی و چرمی
(Moncler - Gamme Bleu Quilted Wool and Leather Bomber)
استایل پانکی این ژاکت به همراه گونه‌ای رسمی و ارتشی بودن، در شما این تصور را ایجاد می‌کند که همانند بچه‌های از مدرسه فراری به نظرخواهید رسید ولی اشتباه می‌کنید. بدانید که این ژاکت کار طراح بزرگ توم براون (Thom Browne) است. ژاکتی با ترکیب خاکستری و آستین‌های دوخته‌شده چرمی که به سه رنگ سنتی بروان شبیه‌تر است. این ژاکت می‌تواند همان چیزی باشد که شما در تصوراتتان داشتید.

mrporter.com

 

 


اوتورنو – ژاکت تکامل‌یافته
(Outerknown - Evolution Bomber)
برای کسانی که می‌خواهند در پاییز امسال کمی پف‌کرده و چاق‌تر به نظر برسند این انتخاب بهترین انتخاب است. این ژاکت از برند اوتورنو (Outerknown) می‌تواند شمارا به آرزویتان برساند. دلیل اینکه به آن تکامل‌یافته خطاب می‌شود می‌توان در مواد تولیدشده از آن دانست، مواد 100 درصد بازیافتی پلاستیکی و پلی‌استری. شما می‌توانید با خرید این ژاکت به مادر طبیعت گایا هم کمک کرده باشید تا پلاستیک‌ها زودتر از طبیعت جمع شوند.

outerknown.com

 

 


بلاستاف – ژاکت مورتیمر مومی شده (شمعی و ضد آب)
(Belstaff - Mortimer Shearling Trimmed Waxed Cotton Bomber)
با پوشیدن این ژاکت ممکن است شمارا با قاتل کوماندو نورتون (Norton Commando) اشتباه بگیرند. این ژاکت کپی شده از مدل قدیمی و کلاسیک همین شرکت بوده است. ویژگی مناسب این ژاکت گرم بودن و همچنین ضد آب بودن آن است.

saksfifthavenue.com

 


وترمنتز – ژاکت بزرگ‌تر از سایز
(Vetements - Oversized Embroidered Bomber)
اگر شما به دنبال لباس بزرگ‌تر از سایز خودتان به همراه کلاه پشت سرش هستید، می‌توانید به مارک وترمنتز (Vetements) اعتماد کنید و ژاکت آن را خریداری کنید. این ژاکت نوع دیگری از ژاکت‌های خلبانی است.

 

 


H&M- ژاکت خلبانی
(H&M - Pilot Jacket)
می‌توانید با یک ژاکت از شرکت H&M شبیه نینجاها شوید و یا به‌عنوان خلبان در خیابان‌ها راه بروید. باید در میانه خودتان را قرار دهید، می‌توانید با یک شلوار و کفش ورزشی ترکیب جالبی برای خودتان درست کنید.

hm.com

 

امیدواریم توانسته باشیم به شما در انتخاب ژاکت‌های چرمی کمک کرده باشیم.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان