آرایش خیره‌کننده برای چشمان قهوه‌ای‌رنگ شما

چشم‌ها یکی از کانون‌های زیبایی صورت ما هستند که تقریباً بیشتر از بقیه نقاط به چشم می‌آیند و وقتی‌که کسی می‌خواهد ا ما ارتباط برقرار کند به چشمان ما نگاه می‌کند، پس باید زیبایی واقعی چشمان خود را به دست بیاوریم

چشم‌ها یکی از کانون‌های زیبایی صورت ما هستند که تقریباً بیشتر از بقیه نقاط به چشم می‌آیند و وقتی‌که کسی می‌خواهد ا ما ارتباط برقرار کند به چشمان ما نگاه می‌کند، پس باید زیبایی واقعی چشمان خود را به دست بیاوریم. اغلب افراد فکر می‌کنند که چشمان رنگی مانند آبی خیلی قشنگ هستند ولی ما در آموزش امروز خود ثابت خواهیم کرد که چشمان شکلاتی و قهوه رنگ نیز چیزی از آن‌ها کم ندارند و می‌توانند به همان اندازه خودنمایی کنند، در ادامه با بنیتا همراه باشید.

چشم بیشتر افراد قهوه‌ای‌رنگ است. برای زیباتر شدن آرایش باید دید چه رنگ‌هایی از سایه را می‌توان برای چشم قهوه‌ای استفاده کرد. رأی چشم‌های قهوه‌ای انتخاب آرایشی که برازنده رنگ چشم‌هایتان باشد، باعث کوچک شدن دایره وسیع انواع ممکن آرایش‌ها می‌شود و چهره شما خاص، زیبا و بی‌نظیر جلوه می‌کند. اگر جزو افرادی هستید که چشمان قهوه‌ای دارید و انتخاب رنگ سایه و تنوع آن برایتان مشکل است با بنیتا همراه باشید تا یک آموزش خوب برای نشان دادن زیبایی واقعی چشمانتان را ارائه کنیم.

بلاگر آموزش‌های زیبایی سونا گاسپاریان یک آموزش خیره‌کننده برای چشمان قهوه‌ای را اخیرا داده است که ما را از وضعیت وخیمی نجات داد. بااینکه چشمان آبی آهنگ‌های زیادی را برای نواختن دارند ولی گاسپاریان ثابت کرد که آرایش چشمان شکلاتی می‌تواند جذابیت بیشتری را داشته باشد.

با عمق و غنای چشمان آبی‌تان شروع کنید و با سایه‌های با ته رنگ قرمز آن‌ها را آرایش کنید، سایه موردعلاقه گاسپاریان مک آی شادو در اسکریپت قهوه‌ای (MAC’s Eyeshadow) با اسکریپت قهوه‌ای است که حدود 13 یورو قیمت دارد (به دلیل نوسانات بازار عرض ما قیمت‌ها را به واحد تومان تبدیل نکرده‌ایم). سپس تمرکز خود را به گوشه‌های خارجی با سایه‌های گرم‌تر و تاریک‌تر مانند پودر سایه چشم جور (Jouer Powder Eyeshadow in Amaretto) باقیمت 18 یورو معطوف کنید تا به چشمانتان حالت گربه‌ای بدهید، برای آنکه آرایشتان طبیعی‌تر به نظر برسد، سایه چشم‌ها را یک درجه روشن‌تر از رنگ طبیعی چشمتان انتخاب کنید. البته اگر می‌خواهید نگاهی گرم و زنده داشته باشید، سایه‌ای با یک درجه تیره‌تر از رنگ چشم‌ها، کارساز خواهد بود.

. در پایان با اضافه کردن سایه چشم متالیک کمی زرق‌وبرق را به اطراف چشمان زیبایتان اضافه کنید، گاسپاریان در این مورد از سایه چشم مک این نایلون (MAC’s Eyeshadow in Nylon) استفاده می‌کند، استفاده از سایه رنگ‌های متالیک یکی از بهترین ترفندها برای چشم‌های قهوه‌ای است. چشمان قهوه‌ای خودش آن‌قدر زیباست که مهم نیست چه سایه رنگی برایش استفاده کنید، تمام‌رنگ‌ها برازنده آن است ولی رنگ‌های متالیک یعنی طلایی، برنز، قهوه‌ای و حتی صورتی رنگ‌هایی است که کاملاً چشمان شما را بیش از همیشه برجسته و زیبا خواهد کرد.
 خب آرایش به اتمام رسیده و حالا می‌توانید چشمان خود را در زیباترین شکل ممکن ببینید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر