ماهان شبکه ایرانیان

مراقبت های لازم از ناخن و پوست [مخصوص آقایان]

شما دستان خودتان را برای کارهای زیادی استفاده می‌کنید. همانند تکان دادن دست‌هایتان برای مردم، یا دست دادن با همدیگر. بنابراین بهتر است دستتان کثیف نباشد، خشک و نرم باشد. به طور خلاصه اگر بخواهم به شما بگویم: مراقب دستان خودتان بیشتر باشید. امروز می‌خواهیم قدم به قدم با شما به سمت داشتن دستان و انگشتان زیباتر پیش ببریم. مهم نیست شما مرد هستید.

شما دستان خودتان را برای کارهای زیادی استفاده می‌کنید. همانند تکان دادن دست‌هایتان برای مردم، یا دست دادن با همدیگر. بنابراین بهتر است دستتان کثیف نباشد، خشک و نرم باشد. به طور خلاصه اگر بخواهم به شما بگویم: مراقب دستان خودتان بیشتر باشید. امروز می‌خواهیم قدم به قدم با شما به سمت داشتن دستان و انگشتان زیباتر پیش ببریم. مهم نیست شما مرد هستید.

fashionbeans

مهم این است شما با انسان‌های دیگر ارتباط دارید. پس بهتر است به این کارهای ساده و ضروری که می‌توانید در خانه خودتان انجام دهید دقت کنید. لازم نیست به یکی از مراکز مراقبت از ناخن بروید و وقت خودتان را انجا صرف کنید. با بنیتا همراه باشید.

 

  • ناخن گیر

fashionbeans

بهتر است ناخن داشتن را به عنوان یک مرد فراموش کنید. پنجه‌های ناخن دار را به گربه‌هایتان ببخشید. هر هفته باید ناخن‌های خودتان را کوتاه کنید. و مطمئن شوید این کار را درست انجام می‌دهید. شما باید ناخن‌هایتان را به صورت مستقیم کوتاه کنید و خم نکنید. پس از ناخن گرفتن دور ناخن‌هایتان را تمیز کنید و به حالت منحنی انها را در بیاورید. این نظرات بهارات پارمار (Bharat Parmar) مدیر عامل سالن ارایش مردانه بود.
سعی کنید ناخن‌هایتان را اصلاً زیاد کوتاه نکنید زیرا شما در اثر تماس ناخنتان با سطح و لبه‌ها ممکن است به شدت درد آور باشد. کوتاه کردن ناخن، باعث تشویق ناخن‌هایتان به رشد خواهد شد. بهترین زمان برای کوتاه کردن ناخن زمانی است که از حمام بیرون آمده‌اید و آب گرم باعث شده است کراتین ناخن شما نرم شده باشد. این همان ماده‌ای است که در مو و ناخن شما وجود دارد و باعث رشدان می‌شود. آب گرم باعث خواهد شد ناخن‌های شما راحت‌تر گرفته شوند.

  • براق کننده

fashionbeans

این همان کاری است که همسرتان با ناخن‌هایش انجام می‌دهد و باعث می‌شود براق‌تر و زیباتر به نظر برسد. هنگامی که شما به ارایشگاه های ناخن می‌روید یکی از کارهایی که برای شما می‌کنند استفاده از این براق کننده‌ها هستند. هنگامی که ناخن خودتان را کوتاه می‌کنید، بایدد قسمت‌های تیزان را هم کوتاه کنید. می‌توانید به وسیله براق کننده‌ها ناخن خودتان را صاف‌تر کنید و همچنین به ان یک روشنی سالم ببخشید. استفاده از یک پولیش، آخرین کاری است که باید برای ناخن خودتان انجام دهید.

  • مراقبت از محل رشد ناخن

fashionbeans

همیشه فقط خود ناخن نیاز به مراقبت ندارد بلکه قسمتی از ناخن که به ان را به پوست می‌چسباند هم نیاز به مراقبت دارد. محلی که ما در باره آن بحث می‌کنیم قسمتی است که گوشت انگشت شما به ناخن شما می‌چسبد. گاهی وقت‌ها شما وسوسه می‌شوید که این قسمت را هم کوتاه و یا مرتب کنید. این کار نتیجه‌ای جز عفونت در ناخن برای شما ندارد.
به جای این کار به توصیه کارشناس خودمان، به شما پیشنهاد می‌کنیم کمی روغن به محل رشد ناخن و پوست خودتان بزنید و همیشه ان قسمت را نرم نگاه دارید تا خشک نشود. خشک شدن پوست باعث تحریک شما برای جدا کردنان قسمت می‌شود.

  • ناخن‌هایتان را تمیز نگاه دارید

fashionbeans


آنچه که زیر ناخن‌های شما قرار دارد شاید در نظر شما مهم نباشد ولی باید بدانید که یکی از مهم‌ترین نکات بهداشتی زیر ناخن‌های شما قرار دارد. با پیشرفت تکنولوژی هنوز هم روش قدیمی استفاده از برس مادر بزرگ برای تمیز کردن ناخن بهترین روش موجود است. دستان خودتان را با صابون خوب بشورید. سعی کنید زیر ناخن خودتان را از تمامی موادی همانند گرد و خاک، غذا، و تکه‌های مواد زائد دور کنید. از تمیزی زیر ناخن‌هایتان لذت ببرید.

  • از شر دستان زیر خلاص شوید

fashionbeans

درست است که زبر بودن نشانه‌ای از مردانگی در شما می‌تواند باشد ولی بدانید که ممکن است زبری بیش از حد شما بسیاری از مردم که پوست لطیف‌تری دارند را از شما دور کند و یا وجه مناسبی برای شما ایجاد نکند. برای اینکه پوست نرم‌تری داشته باشید دستان خودتان را به مدت 20 -15 دقیقه با آب گرم بشورید تا پوستتان نرم شود، سپس با استفاده از سنگ پا، به ارامی کف دستانتان را ماساژ دهید تا پوستتان نرم شود. سپس کمی کرم ویتامین B5 به پوست خودتان بزنید.

 

  • مانیکور

fashionbeans

اگر شما سرتان شلوغ است و یا وقت ندارید با این جزییات به ناخن‌های خودتان رسیدگی کنید، بهتر است خودتان به یک ارایشگاه ناخن بروید. مانیکور فقط به مفهوم زدن لاک و پولیش نیست، شما در مانیکور زیر نظر یک متخصص ناخن‌های خودتان را اصلاح می‌کنید، مرتب می‌کنید. معمولاً این مقدار مراقبت از پوست و ناخن برای مردان کافی و لازم است. پس بهتر است این کارها را از حد نگذرانید و همانند مادر و خواهرتان بیش از حد به ناخن و دست‌هایتان اهمیت ندهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان