بهترین برندهای مد مردانه ی آلمانی

در آلمان زمانی که صحبت از مد و فشن می‌شود فقط با تعداد محدودی از کلیشه‌ها مواجه ایم

در آلمان زمانی که صحبت از مد و فشن می‌شود فقط با تعداد محدودی از کلیشه‌ها مواجه ایم. در داخل برلین همه مد به رنگ سیاه ختم می‌شود و بیرون از برلین به جوراب‌ها و صندل‌ها. با وجود این کلیشه‌ها این باور کاملاً عادلانه به نظر نمی‌رسند. آلمان از طراحان بزرگ برندهای بنام و شناخته شده در میان عوام که در این زمینه کارکشته وجهان دیده هستند استفاده کرد و به نظر می‌رسد مردم متوجه این واقعیت نشوند که ریشه‌ی همه این برندها آلمانی است. با بنیتا همراه باشید.

fashionbeans

 

آدیداس (Adidas)

fashionbeans

پوشاک ورزشی که ما اکنون سراغ داریم بدون آدیداس وجود خارجی نداشت. در ابتدا برندی تحت عنوان باواریا در سال 1949 به وجود آمد که زاییده افکار آقای آدولف داسلر (Adolf Dassler) بود. اما برای چه هدفی این برند به وجود آمد؟ هدف او ایجاد پیشرفت جهانی عملکرد کفش‌ها برای ورزشکاران المپیک بود این برند تجهیز تمامی وسایل ورزشکار آمریکایی جسی اوونز (Jesse Owens) را در المپیک 1936 برلین برعهده گرفت و پس از آن به سراغ تأمین تمامی تجهیزات و پوشاک تیم GB در ریو رفت. امروز این برند به عنوان یک برند مؤثر دربازار شناخته شده است و در چندین شاخه مختلف شامل مجموعه‌های اصیل بادوام و همکاری و مشارکت با صاحبان صنایع بزرگ و معتبر که یوجی یاماماتو (Yohji Yamamoto) و ریک اوونز (Rick Owens) و جرمی اسکات (Jeremy Scott) سه تن از آن‌ها هستند.

 


بیستن (Beastin)

fashionbeans

آلمان فقط موزیک معروف هیپ- هاپ مکه نیست (جمله‌ای که آلیگوتا (Alligatoah) در آلبوم تریبورکه (Triebwerke) خود می‌گوید، که من این طور فکر نمی‌کنم) با این وجود همچنان برند بیستن (Beastin) در سواحل سرد غربی در حال کسب محبوبیت است.
کاپشن‌های جین، لباس‌های کش بافت بسکتبال و شورت‌های توری از لوکس‌های ورزشی این برند محسوب می‌شوند. هر چند که برند بیستن این محصولات را با نام‌ها و برندهای تجاری معتبر دیگری مثل پوشاک ورزشی نایکی (Nike Sportswear)، کازال (Cazal) و باراکوتا (Baracuta) و نام‌هایی از این دست درآمیخته است. اما این همان چیزی بود که انتظارش را می‌رفت؟


کلوزد (Closed)

fashionbeans

آیا شما فکر می‌کنید این برند تقلید کوچکی از همان برند اسکاندیناوییایی است؟ دوباره فکر کنید. برندهای توتنیک (Teutonic) - از نژادهای قدیم آلمانی- دارای پیشینه‌ی طولانی هستند و همه چیز در مورد آنها واضح و مبرهن است کلوزد یک برند مورد توجهی است که با مجموعه‌های خود کیفیت‌های مختلفی از انواع پوشاک و کاپشن‌های بلوزی و بافت‌های ترمه‌ای ارائه می‌دهد. محصولات این برند با هزینه‌های قابل ملاحظه ا اما در کنار یک طراحی خوب و ساده گارانتی شده است و تضمین می‌کند که سرمایه گذاری شما هرگز به هدر نمی‌رود.


ای کایند آو گایز (A Kind Of Guise)

fashionbeans

یک هیزم شکن آمریکایی در حال سفارش یک فلت وایت (flat white) – نوعی از قهوه اسپرسو- در کافه تریا آزانس طراحی شوردچ (Shoreditch) تصور کنید- نویسنده سعی دارد نوعی تصویر سازی از برند را ارائه دهد - و این خیلی زیباتر به نظر می‌رسید زمانی که از پوشاک برند ای کایند آو گایز پوشیده باشد.
این برند مذکور سعی بر تاکید روی کیفیت و دوخت خوب محصولات خود که شامل پیراهن‌ها، شلوارهای جین حاشیه دار (دمپاهای تا زده دوخته شده) و کلاه‌های لبه دار از جنیس جیر است، دارد. اما همه مجموعه این برند دارای قیمت‌های استاندارد نیستند. تفاوت‌های ظریفی در آستین‌ها و پشم مورد استفاده وجود دارد که از پارچه‌ی برند استیف (Steiff) استفاده شده است. این برند برای جماعت شکارچی مناسب که دوست ندارند لباس هاشون کثیف شود.

 


جیل ساندر (Jil Sander)

fashionbeans

با وجود طراح نه یک بار بلکه دو بار برند که به نام خودش نیز هست را رها کرده است اما هنوز هم طراح جیل ساندر در خط مقدم و پیشرو سایر برندها در طراحی و تولید پوشاک لوکس باقی مانده است.
این برند همانند ژرمن پرادا تولید مجموعه‌های فصلی را دارد و این کار را با تاکید بر خطوط تمیز و رنگ‌های الهام گرفته شده از باوهاوس (Bauhaus) – موسسه طراحی- انجام می‌دهد. این برند یک انتخاب قاطعانه است اگر شما مایلید که در برابر دیگران به لباس‌های کمد خود ببالید.


مایکیتا (Mykita)

fashionbeans


یک سایه مناسب و عالی لازم نیست که حتماً توسط برندهای عینک آفتابی دیور (Dior) یا برند لوکس لیندا فارو (Linda Farrow) برای حفاظت از چشمان به وجود بیاد. به عنوان یک برند اختصاصی پیگیر اپتیک‌های لوکس، مایکیتا طیف وسیع و بزرگی از انواع نمونه‌های قابل تصور تولید کرده است. مانند عینک‌های مناسب خلبانان، لنزهای مختلف دایره‌ای و عینک‌های گرد و کلاب مس‌ترها (clubmasters) یا همان نیم فرم‌ها و مدل‌های بسیار دیگر.
فروشگاه‌های این برند حتماً ارزش یک با دیدن را دارند که تمام دیوارهای سفید و درخشان پر از عینک‌های این برند است و این فروشگاه‌ها را بیشتر تبدیل به یک گالری و موزه کرده است تا فضای مغازه‌ی یک خرده فروش عینک‌های آفتابی. و این برند یکی از راه‌های درک این که برخی نام‌ها بیشتر از یک هنر طراحی هستند.


بولزار (Boulezar)

fashionbeans

برند بولزار یک بار دیگر ثابت می‌کند که اصول اولیه‌ی اتحادیه‌ی پوشاک آلمانی را در خود دارد. ساخت داخلی و وطنی این پوشاک همراه با بهترین و عالی‌ترین مواد اولیه‌ی به کار رفته در آن و پارچه‌های ایتالیایی و ژاپنی که در بهترین کارخانه‌های نساجی این کشورها تولید شده‌اند به تی شرت های پولو با هاشورهای متقاطع (crosshatch polo) و شلوارهای 100 درصد کتان جاگر (jogger) تبدیل و بافته می‌شوند.
این‌ها نوعی از لباس‌های ورزشی هستند که شما می‌توانید آنها را حتی برای مراسم شام بدون حتی کوچک‌ترین مزاحمتی و ناراحتی برای میزبان به وجود آید بپوشید. علی الخصوص زمانی که در مهمانی فقط غذاهای آلمانی سرو شود!

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر