۴ لباس پرطرفدار پاییزی

فصل پاییز در حال نزدیک شدن بوده و هوا کم‌کم به‌طرف سرد شدن می‌رود. ازاین‌رو لباس‌های تابستانی در حال جایگزین شدن با لباس‌های مخصوص این فصل هستند. بااین‌حال همیشه برخی از لباس‌های پاییزی نسبت به برخی دیگر پرطرفدارتر بوده‌اند. بنیتا نیز به سراغ ۴ لباس پرطرفدار این فصل آمده است. در ادامه همراه ما باشید.

فصل پاییز در حال نزدیک شدن بوده و هوا کم‌کم به‌طرف سرد شدن می‌رود. ازاین‌رو لباس‌های تابستانی در حال جایگزین شدن با لباس‌های مخصوص این فصل هستند. بااین‌حال همیشه برخی از لباس‌های پاییزی نسبت به برخی دیگر پرطرفدارتر بوده‌اند. بنیتا نیز به سراغ 4 لباس پرطرفدار این فصل آمده است. در ادامه همراه ما باشید.

کت‌های پاییزی

کت‌های پاییزی

سال گذشته کت‌های پاییزی مد در بازار از نوع چریکی بود؛ اما امسال وقت آن رسیده تا کمی این مدل‌ها را ارتقا داده و به سراغ رنگ‌ها و پارچه‌های جذاب‌تر نظیر آبی سرمه‌ای از نوع مخملی برویم. هماهنگ کردن شلوارهای جین با این کت‌ها اتفاق خوبی به نظر می‌رسد.

کت‌های پاییزی

سویی‌شرت‌های کلاه‌دار

سویی‌شرت‌های کلاه‌دار

در هفته‌های اول پاییز که آب‌وهوا تقریباً مناسب‌تر است، امکان استفاده از این سویی‌شرت‌ها وجود دارد. از وجود نوشته بر روی لباس خود خجالت نکشید. درواقع ما قصد داریم به شما بگوییم که یک سویی‌شرت کلاه‌دار با نقش‌های گرافیکی تهیه کنید. ازآنجایی‌که این لباس ریشه در دنیای اسکیت سواری دارد، بهترین راه برای ست کردن آن، استفاده از شلوارهای راسته‌ی مدل «دیکی» و یک جفت کتانی کلاسیک است.

سویی‌شرت‌های کلاه‌دار

شلوارهای مدل نظامی (معمولاً با جیب‌های متعدد)

شلوارهای مدل نظامی (معمولاً با جیب‌های متعدد)

این شلوارها برای سال‌ها به‌عنوان شلوارهای میدان نبرد شناخته می‌شدند، اما پس از سالیان سال استفاده در این حوزه، مجدداً اعتمادبه‌نفس لازم را به دست آورده و به‌عنوان یک لباس روز وارد صنعت مد شدند. شما می‌دانید که باید یک شلوار تنگ از این نوع را تهیه کنید، اما در این فصل شلواری را انتخاب کنید که دارای جزئیات بیشتر نظیر زیپ برای تنگ و گشاد کردن پاچه‌ی شلوار و دکمه در قسمت مچ پا باشد.

کتانی‌هایی که پوتین هم هستند

کتانی‌هایی که پوتین هم هستند

رشد استفاده از کتانی نشان می‌دهد که علاقه به این کفش نسبت به گذشته افزایش یافته است؛ اما این کفش می‌تواند به‌سرعت گیج‌کننده هم باشد. به‌جای انتخاب هر مدل از کتانی، به سراغ مدلی بروید که بتواند در لحظه دو کار را انجام دهد. کتانی‌های گردن دار ترکیبی از یک پوتین آینده‌نگر همراه با ویژگی‌های یک کفش کتانی امروزی نظیر راحتی و سبکی هستند. بهترین شیوه برای به نمایش گذاشتن آن‌ها، پوشیدن یک شلوار با مچ‌های کش‌دار است، اما به‌منظور اینکه ظاهر خودتان را از شکل و شمایل کاملاً ورزشی دور کنید، به فکر استفاده از یک کت کلاسیک جین باشید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان