ماهان شبکه ایرانیان

۵ طراح داخلی برتر در جهان

در سال ۲۰۱۵ در وب سایت bestinteriordesigner.eu  ۵ طراح به عنوان برترین های سال انتخاب شدند که در این مقاله نگاه کوتاهی به این طراحان و پروژه های آنها خواهیم داشت.

طراحان داخلی مشهور

در سال 2015 در وب سایت bestinteriordesigner.eu  5 طراح به عنوان برترین های سال انتخاب شدند که در این مقاله نگاه کوتاهی به این طراحان و پروژه های آنها خواهیم داشت.

کلی ورستلر

نفر اول این لیست خانم کلی ورستلر(Kelly wearstler) طراح نیویورکی میباشد

او شخصیتی شبیه به ستارگان راک را دارد و به جسور بودن شهرت داردچون بدون هیچ ترسی طراحی میکند.

طراحی داخلی

در سال 2011 این طراح لاین مد در زمینه لباس خود را نیز به نام Eponymous   راه اندازی کرد. او اعتقاد دارد که هر قطعه از اشیا و یا مبلمان در دکوراسیون داخلی مثل یک مجسمه منحصر بفرد باید دیده شود.

جان لویی دنویت

 نفر دوم جان لویی دنویت (Jean Louis Denoit) طراح فرانسوی است.

نام این طراح در بین لیست 100 نفری برترین استعداد های برجسته معماری جهان  به چشم میخورد.او طراحی است که بدنبال طرح های مینیمالیستی میرود و سبک مورد علاقه اوست.بسیار به تاریخ هنر و معماری اهمیت میدهد و در کارهایش به شدت تاثیر گذار است.

طراحی داخلی

اولین شرکت خود را در سال 2000 افتتاح کرد یکی از پروژه های معروف او طراحی داخل یک هواپیمای شخصی Falcon  میباشد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پیتر مارینو

سومین نفر پیتر مارینو (Peter Marino)   این یک طراح آمریکایی است

که در نیویورک کمپانی خودش را راه اندازی کرد. او در طرح هایش تاکید زیادی بر بافت و نور دارد.

طراحی داخلی

خیلی از فروشگاه های برند های مطرح و معتبر را در سراسر دنیا را این طراح اجرا کرده است. او طراحی است که لوکس بودن در همه ی کارهایش در نظر میگیرد. یکی از زیبا ترین کارهای او طراحی برای کمپانی Dior می باشد.

دیوید کالینز

طراح چهارم دیوید کالینز (David Collins) او در ایرلند متولد شده است .

طراحی با شهامت  که در مدت زمان عمر کوتاه خود فضا های لوکس زیادی رو طراحی کرده است. رستوران ها و بوتیک های طراحی شده توسط وی زبانزد همگان است. مرگ ناگهانی او در سال 2013 دنیای معماری و طراحی داخلی رو شوک زده کرد و در حال حاضر کمپانی او همچنان ادامه دهنده ایده های اوست. او شاید یکی از جوانترین هنرمندان عصر خود بود از همان دوران کودکی جاه طلب بود و در سن 28 سالگی یکی از بزرگترین کمپانی ها و تیم های طراحی را رهبری می کرد.

مارسل واندر

طراح پنجم مارسل واندر(Marcel Wander) است که در کشور هلند در سال 1963 متولد شده است.

او طراحی است که در همه کارهای خود عشق و شور زندگی را میتوان دید . ابتکار و خلاقیتش به همراه تلاش منحصربفرد باعث شد تا مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد.

ترکیبی از مواد های جدید و نو آور همراه با تکنیک های کلاسیک و سنتی از ویژگی های کارهای او میباشد. او در حال حاضر رهبری 50 نفر طراح بین المللی را در کمپانی خودش دارد. بیش از 1700 پروژه را طراحی و مدیریت کرده و برند های معروفی همچون KLM  ، پوما و ... کار های خود را به او سپرده اند.

طراحی داخلی

اولین طرح مارسل که همه را شگفت زده کرد و باعث مطرح شدن او کرد یک صندلی بود که از گره های فلزی ایجاد شده بود که در سال 1996 آن را به نمایش در آورد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان