ماهان شبکه ایرانیان

۱۵ کودک ستاره سینمایی که بازنشسته شدند و به زندگی معمولی روی آوردند

همه دل‌شان می‌خواهد که مشهور باشند و آرزو دارند که یک زندگی سرشار از ثروت را تجربه کنند

همه دل‌شان می‌خواهد که مشهور باشند و آرزو دارند که یک زندگی سرشار از ثروت را تجربه کنند. حالا فرقی نمی‌کند یک هنرپیشه هالیوودی باشند یا یک نقش کوچک داشته باشند یا حتی در یک تبلیغ تلویزیونی شرکت داشته باشند. البته این طور هم نیست که همه دوست داشته باشند مشهور باشند. شاید از حرفه‌ی شغلی خود خسته شده‌اند و مقداری حریم خصوصی نیاز داشته باشند.. بعضی از افراد مشهور علاقه دارند که وارد تجارت بشوند و یک کار معمولی را انجام بدهند یا مثل یک خانم خانه‌دار زندگی کنند و کمتر مورد توجه قرار بگیرند.

در این مطلب شما را با تعدادی از کودکان مشهور آشنا خواهیم کرد که حرفه‌ی شغلی خود را برای بدست آوردن یک سبک زندگی معمولی ترک کرده‌اند. آنها از طریق حرفه بازیگری به شهرت رسیدند اما در ادامه به دنبال تحصیل یا انجام دادن سرگرمی‌های زندگی خود پرداختند. 

بازیگرهالیوودی 

www.redbookmag.com

1.جاش ساویانو

بعد از بازی در نقش پل در سریال «به سوی شگفتی» جاش ساویانو از دنیای شهرت فاصله گرفت. وقتی او دبیرستان را تمام کرد زمانی بود که این سریال تمام شد و او در مدرسه وکالت موریسون کوهن پذیرش گرفت. با توجه به بازنشستگی او از حرفه‌ی کاری خودش او می‌گوید: من دوست دارم زندگی عادی را تجربه کنم و ببینم این ماجرا مرا به کجا خواهد برد.

بازیگرهالیوودی 

www.huffingtonpost.com

2.دانیکا مکلر

او به خاطر نقش وینی کوپر در فیلم عزیز آمریکایی شناخته شده است. بعد از بازنشستگی از حرفه‌ی شغلی‌اش او روی مطالعه ریاضی تمرکز کرد و چندین کتاب برای دختران جوان منتشر کرد. در سال 2005 او برای مجله (Stuff) به عنوان مدل ظاهر شد. البته چند نقش کوتاه را در سریال‌هایی مثل: (How I Met Your Mother) به عهده گرفت.

بازیگرهالیوودی 

www.huffingtonpost.com

3.مارا ویلسون

کودکی که در فیلم‌های هالیوودی مثل: خانم داوتفایر، ماتیلدا و معجزه در خیابان سی و چهارم بازی می‌کرد حالا در تلاش برای نوشتن رمان است. اگرچه او یک هنرپیشه خوب در دهه 90 بود اما انتخاب کرد تا زودتر بازنشسته شود. البته این موضوع به خاطر مرگ زود هنگام مادرش بعد از تولید فیلم ماتیلدا بود. با توجه به بازنشستگی زود هنگامش او می‌گوید: من حس عجیبی داشتم و احساس نمی‌کردم که به این دنیا دیگر تعلقی داشته باشم و هالیوود هم دیگر من را نمی‌خواست. بنابراین من تصمیم گرفتم مثل آدم بزرگ‌ها جدا شوم. من دیگر از هالیوود خسته شده بودم.

بازیگرهالیوودی 

www.redbookmag.com

4.جاناتان تیلور توماس

جاناتان را به خاطر نقش رندی در سریال (Home Improvemen) به یاد می‌آوریم. اگرچه جاناتان دیگر به ایفای نقش نمی‌پردازد او قصد دارد به عنوان هنرپیشه مهمان در شوی تلویزیونی (Last Man Standing) ظاهر شود. در این مجموعه او دوباره با تیم آلن روبه‌رو خواهد شد. او همچنین به عنوان گوینده نقش سیمبا در انیمیشن شیر شاه بازی کرده است. او در سال 2000 بازی کردن در هالیوود را ترک کرد و مشغول مطالعه فلسفه و تاریخ در دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا شد. او همچنین چندین نقش مهمان را در شوهای تلویزیونی مثل: ورونیکا مارس و اسمالویل ایفا کرد.

بازیگرهالیوودی 

www.reddit.com

5.اولویا دابو

بعد از ایفای نقشش در سریال «به سوی شگفتی» دابو در مجموعه نظم و قانون به ایفای نقش پرداخت. او به عنوان یک گوینده در مجموعه‌هایی مثل: جنگ ستارگان و جنگ‌ کلون‌ها نیز ایفای نقش کرده است. دابو یک آلبوم موسیقی نیز منتشر کرده است. او همچنین با افراد مشهوری مثل جولیان لنون و توماس جین نیز رابطه داشته است.

بازیگرهالیوودی 

www.btchflcks.com

6.مایکل چوفینگ

او با بازی در مجموعه «60 شمع» در نقش جیک رایان در دهه 80 به اوج شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌هایی مثل: (Let’s Get Harry) و (Wild Hearts Can’t Be Broken) نیز بازی کرده است. این مدل و کشتی‌گیر سابق در سال 1991 از دنیای هالیوود فاصله گرفت. او افزایش تعداد اعضای خانواده و کمبود نقش برای او را از دلایل بازنشتگی‌اش ذکر می‌کند. او اکنون یک کارگاه نجاری دارد که در آن مبل‌های دست‌ساز درست می‌کند. او در پنسیلوانیا همراه با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کند.

بازیگر هالیوود 

www.huffingtonpost.com

7.شیرلی تمپل

او یکی از محبو‌ب‌ترین کودکان بازیگر در دهه 30 بود. او کار خود را در سن 3 سالگی شروع کرد. او آنقدر مشهور شد که تصویر او را روی ظروف، عروسک‌ها و لباس‌ها می‌آوردند. هر چند او در سنین نوجوانی از حرفه بازیگری فاصله گرفت. او در چندین فیلم بازی کرد که با بازخوردهای متناقضی روبه‌رو شد. وقتی در سال 1950 در سن 22 سالگی قرار داشت او از حرفه‌ی بازیگری کنار کشید. بعد از آن شرلی به عنوان یک سفیر آمریکا در کشور غنا و چکسلواکی مشغول به کار شد.

بازیگر هالیوود 

muzul.com

8.آلیسا میلانو

میلانو بازیگر مشهور فیلم (Poison Ivy II) است. اخیراً او یک کتاب بیسبال نوشته شده است و یک نقش مهمان را در مجموعه «اسم من ارل است» را بعهده گرفته است. او همچنین نقش‌هایی در طنزهای تلویزیونی بر عهده داشته است. او همسر دیوید بولگاری است و دو فرزند نیز دارد.

بازیگرهالیوودی 

www.spokeo.com

9.ران لیستر

لیستر ستاره محبوب سابق مجموعه رایان مرفی در بین سال‌های (2001-1999) است. بعد از نقش‌های مختلفی که در تلویزیون داشت و بعد از پایان سریال محبوبش چیزهای زیادی در زندگی او تغییر کرد. او تحت یک عمل روی اثنی‌عشری خود قرار گرفت و بعد از این عمل دیگر نتواست موفقیت خود را ادامه بدهد. او در ادامه برنامه رادیویی خود برای تشویق مردم به کاهش وزن را شکل داد.

بازیگرهالیوودی 

celebrity.money

10.اریک پر سولیوان

او دوران بازیگری‌اش را بین ایفای نقش در طنزهای تلویزیونی و بازی در فیلم‌های مختلف مثل: بی‌وفا، پیدا کردن نمو و ... گذراند. او همچنین جایزه جیمز جویس را به خاطر نقش مالکوم دریافت کرد. هر چند هم اکنون در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به تحصیل می‌پردازد. 

بازیگرهالیوودی 

www.huffingtonpost.com

11.دیوید لشر

دیوید لشر در دهه 90 با بازی در تعدادی مجموعه مثل: بلاسم، سابرینا، جادوگر نوجوان و... به شهرت رسید. هر چند از سال 2000 او نقش‌های زیادی را به عهده نداشته است. در حال حاضر او تمام وقت خود را به خانواده‌اش اختصاص داده است. او علاقه دارد تا در کنار همسرش جیل و دو دخترش باشد.

بازیگرهالیوودی 

www.jefusion.com

12.آستین جان

جان در نقش یکی از رنجرهای مجموعه «مایتی مورفین رنجر» بازی کرد. هر چند بعد بازی در اولین فصل این سریال به خاطر مشکلاتی که در قراردادش پیش آمد از این مجموعه کنار رفت. او همچنین در فیلم این مجموعه داستانی نیز بازی کرده است. بعد از این بود که از هالیوود فاصله گرفت. او هنوز به خاطر نقش رنجر قرمز رنگ در این فیلم مشهور است. به نظر می‌رسد که او به پوشیدن رنگ قرمز علاقه دارد چرا که او هم اکنون به عنوان مسئول امدادرسانی در یک آتش‌نشانی در واشنگتن فعالیت دارد.

بازیگرهالیوودی 

www.youtube.com

13.جیسون دیوید فرانک

جیسون هم در مجموعه رنجرهای مجموعه «مایتی مورفین رنجر» به شهرت رسید. علاوه بر این در مجموعه‌های «پاور رنجر توربو و زئو» نیز شرکت کرد که باعث شد تا به یک نماد مهم در این صنعت تبدیل بشود. او همچنین به عنوان یک بازیگر در نقش‌های رزمی تبدیل به یک چهره معروف شد. او همچنین در مجموعه‌ی «دره شیرین» نیز در دهه 90 بازی کرد.

بازیگرهالیوودی 

tepe68blog3.wordpress.com

14.اسکارلت پومرز

او در نقش نائومی در مجموعه «پیشتازان فضا» بازی کرده است. البته این بازی در مجموعه «ربا» بود که او را تبدیل به یک ستاره کرد. همین شهرت در سنین کودکی بود که سبب شد او نیز مانند سایر ستارگان جوان دچار بی‌اشتهایی عصبی بشود. بعد از اینکه در سال 2006 مورد درمان قرار گرفت او در صنعت موسیقی شروع به فعالیت کرد و یک گروه موسیقی را تاسیس کرد. او همچنین به عنوان سفیر انجمن اختلالات غذایی نیز معرفی شد تا به افراد جوان در این زمینه کمک کند.

بازیگرهالیوودی 

www.zimbio.com

15.مایکل فیشمن

فیشمن بعد از بازی در مجموعه موفق «رُز اَن» در کالج هنر اورنج کانتی پذیرفته شد. هر چند او دوباره چند وقت دیگر در این مجموعه مشغول به کار شد. او به عنوان دستیار تهیه‌کننده دو سال در این مجموعه فعالیت کرد. بعد از بازی کردن در مجموعه مشهور «هوش مصنوعی» او تصمیم گرفت از حرفه بازیگری فاصله بگیرد. البته گاهی اوقات اگر بعد از نگهداری از 2 فرزندش فرصت پیدا کند شروع به نوشتن و بازی کردن می‌کند.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان