ماهان شبکه ایرانیان

نایاب ترین عکس های تاریخ بشر [قسمت آخر]

اولین قطار زیر زمینیاین عکس متعلق به سال ۱۸۶۲ است که اولین قطار زیر زمینی در لندن رونمایی شد. نام این ایستگاه اجوار (the Edgware) بوده است.

اولین قطار زیر زمینی
این عکس متعلق به سال 1862 است که اولین قطار زیر زمینی در لندن رونمایی شد. نام این ایستگاه اجوار (the Edgware) بوده است.




اولین و آخرین دیدار هیتلر از پاریس
اولین و آخرین دیدار هیتلر از پاریس مربوط به 23 ژوئن سال 1940 بوده است که پس از امضای آتش بس با المان توسط فرانسه انجام شد. در این عکس ماشین جنگی هیتلر در حال برسی تخریب‌های وارد شده به پاریس هستند. او تقریباً همه جای فرانسه را بازدید کرد.



اجساد شورشیان مورو و غیرنظامیان امریکایی
اجساد بیش از یک هزار شورشی مورو و غیر نظامی از جمله کودکان و زنان، و اشیاء روی هم در حدود 5 فوت جسد را تشکیل می‌دادند.


ترور اسانوما (Asanuma) سال 1960
اوتایا یاماگوچی جوان 17 ساله که عضو گروه تند رو و ملی گرای افراطی ژاپنی بود، به سمت اسانوما یورش برد و در یکی از سخنرانی‌های او در توکیو او را زخمی کرد، در این عکس تلاش دوم او برای وارد کردن ضربه بعدی به اسانوما را مشاهده می‌کنید.


انفجار زیر آب
ممکن است این انفجار را با انفجار ژاپن اشتباه بگیرید اما در واقع این انفجار حاصل از 15 کیلوتن سلاح اتمی در زیر آب است.


جکی میشل
بیپ روث می‌توانید به عنوان یکی از بزرگترین نام‌های موجود در تاریخ بیس بال شناخته شود ولی در سال 1931 زنی به نام جکی میچل این عنوان را از او ربود. در اینجا میچل در حال سلام و احوال پرسی با رقیب دیرین خود روث است.


چک کردن هندوها
این عکس یکی از تاریخی‌ترین عکس‌های ممکن در طول جنگ بنگلادش برای استقلال بوده است. در این عکس سرباز پاکستانی در حال وارسی هندوی است که متوجه شود ختنه کرده است یا نه!


ناپلون کوچک
در سال 1915 این شامپانزه معمولی توانسته بود به یکی از جاذبه‌های توریستی تبدیل شود. شاید به نظر شما او کاملاً معمولی است ولی باید دقت کنید که استایل استادن او همانند ناپلون است.


زیباترین فاجعه
در نگاه اول، اولین مک هیل23 ساله را در خواب مشاهده می‌کنید. ولی اگر عمیق‌تر نگاه کنید خواهید دید که او مرده است. در سال 1947 مک هیل از ساختمان امپایر استیت در امریکا خودش را به پایین پرتاب کرد و بر روی سقف یک لیموزین فرود آمد. این مرگ به عنوان یک مرگ زیبا و فاجعه زیبا شناخته می‌شود.


نامه گاندی به هیتلر
این نامه در تاریخ 1939 یکی از نایاب‌ترین صحنه‌های تاریخ است که دران نامه گاندی به آدولف هیتلر در طول جنگ را می‌بینید.


توپ تفنگی
شاید باورتان نشود ولی این تفنگ برای کشتن اردک ساخته شده است. در واقع با هر شلیک در حدود 50 پرنده در یک لحظه می‌مردند. ظاهراً در سال 1860 استفاده از این سلاح ممنوع شده است.


بوکس خونی
در سال 1913، بازی بوکس میان ری کمپل (Ray Campbell) و دیک هیلاند (Dick Hyland) تبدیل به یکی از خونین‌ترین مسابقات ورزشی در تاریخ شده است.


لوئیس پین در زندان فدرال
لوئیس پین یکی از متهمین در ترور ابراهام لینکن رییس جمهور امریکا (Abraham Lincoln) و همچنین وزیر امور خارجه ویلیام اچ سوارد (William H. Seward) بود. در این عکس او قبل از اعدام و سال 1865 در زندان فدرال مشاهده می‌شود.


روز بازگشایی دیزنی
دیزنی لند یا همان سرزمین دیزنی یکی از جاذبه‌های توریستی در امریکا است. در واقع از همان روزهای نخستین که در سال 1955 عکسش را مشاهده می‌کنید تماشاگران زیادی داشته است.


پل گلدن گیت در حال ساخت 1937
ساخت این پل یک کار تاریخی است. یکی از شگفتی‌های تاریخ بشریت است که توانست این سازه را در سال 1937 بسازد و تاکنون از ان استفاده کند. این پل یکی از بی نظیر ترین پل‌های بشریت و امریکا است.


شیر MGM
بعله درست حدس زدید. این همان شیری است که در لوگو شرکت برادران وارنر به صورت غرش کنان مشاهده می‌کنید، است. کار سختی بوده است او را رام کردن و سپس وحشی جلوه دادنش!


ساخت برج ایفل سال 1888
این عکس زمانی از ایفل گرفته شده است که تقریباً نیمی از ان تکمیل شده بود. می‌توانیم به قطع و یقین به شما بگوییم که این عکس، یکی از برترین شروع‌های تاریخ بشریت را ثبت کرده است.


آب ریز سد هوور سال 1936
این عکس مربوط به زمانی است که سد هوور بدون آب و در مرحله قبل از ابگیری قرار داشت. در این عکس صحنه‌ای را مشاهده می‌کنید که بعید می دانیم تا آخر عمر هم بتوانیم دوباره ان را مشاهده کنیم.


کوه راشمور و حکاک سال 1932
کوه راشمور، کوهی است که بر روی آن چهره‌های معروفی از امریکا حکاکی شده‌اند. شما در اینجا می‌توانید به عظمت این سازه‌ها پی ببرید.


دومرد هندی اعدامی
این عکس مربوط به سال 1857 بوده است، این دو مرد در زمان مبارزات هند توسط سربازان انگلیسی اعدام شده‌اند.


آخرین عکس از ماهاتما گاندی
ماهاتما گاندی به عنوان رهبر جنبش استقلال هند زمانی که به عنوان مستعمره انگلیس بود، شناخته می‌شد. او در حالی که مشغول دعا بود در سال 1978 ژانویه ترور شد. این آخرین تصویری است که از او دیده شده است.


جابجایی ساختمان
مغز آدم سوت می‌کشد! سال 1987 یک ساختمان به وزن حدود 7600 تن به صورت کامل از یک بلوک به بلوک دیگر منتقل شده است و این تصویر بیانگر همان صحنه است.


نخست وزیر روسیه در جوانی
قسمت بد دهن و خنده دار نسخت وزیر روسیه را در این عکس مشاهده می‌کنید. عکس مربوط به سال 1986 است.


قدیمی‌ترین عکس گرفته شده مربوط به فیلم 1840
این زن انطور که شناخته شده به نام هانا استلی (Hanna estyle) است و در سال 1746 متولد شده است.


بازی با بسته‌های پول
در طول دوره تورم جمهوری وایمار، پول کاغذی به حدی از ارزش افتاده بود که کودکان المانی از ان به عنوان وسیله بازی خودشان استفاده می‌کردند.


اعدام آمون گوت (Amon Goeth)
آمون گوت به بدنام‌ترین فرمانده اردوگاه کار اجباری کراکوف-پلاشوف معروف بود. در فیلم فهرست شیندر هم این شخصیت را می‌توانید مشاهده کنید.


مدل
برای مدت‌ها این صورت به عنوان یکی از مدل‌های عکاسی برای زنان و مردان امریکایی به شمار می‌آمد.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان