۸ کاربرد غیرمعمول و نامنتظره لاک ناخن (قسمت اول)

ممکن است لاک ارزان باشد، ولی فقط به این دلیل که دارد تمام می‌شود، شیشه اش را دور نیندازید. لاک اگرنه هزاران، دست کم صدها کاربرد به جز رنگ زدن ناخن شما دارد. این جا به ۸ استفاده غیرمعمول‌تر آن اشاره می‌شود:

لاک

ممکن است لاک ارزان باشد، ولی فقط به این دلیل که دارد تمام می‌شود، شیشه اش را دور نیندازید. لاک اگرنه هزاران، دست کم صدها کاربرد به جز رنگ زدن ناخن شما دارد. این جا به 8 استفاده غیرمعمول‌تر آن اشاره می‌شود:

1. برداشتن زگیل

اگر زگیلی دارید که نمی‌رود، حالا نوبت استفاده از لاک ناخن است. فقط بخشی که زگیل زده را رنگ کنید. بعد از تنها یک هفته، ‌از بین رفته است. البته یادتان باشد دیگر از شیشه لاک استفاده نکنید چون ممکن است ویروس را پخش کنید و یک جای دیگر بدن‌تان زگیل بزند.  

لاک 

2. ترمیم بند کفش ریش ریش شده

اگر فرصت خرید ندارید، لاک ناخن می‌تواند ابزار فوق العاده‌ای برای ترمیم بند کفشی باشد که سر آن خراب شده است. انتهای بند را در شیشه لاک فرو ببرید و بعد بخش‌های ریش ریش شده را دور هم بپیچید. سپس بگذارید خشک شود و حالا می‌توانید بدون دردسر از آن استفاده کنید.

3. جلوگیری از ساییدگی کفش

اگر می‌بینید نوک یا پاشنه کفش‌تان همیشه ساییده می‌شود، لاک ناخن می‌تواند جواب مشکل شما باشد. کمی لاک روی جایی که معمولا فرسوده می‌شود بزنید تا یک مانع محکم در مقابل فرسایش ایجاد کند.

 لاک

4. دکمه‌ها را مدت طولانی تری نگه می‌دارد.

اگر دکمه‌های لباس شما یا فرزندان‌تان همیشه می‌افتند،‌ روی نخ کوک آن کمی لاک بزنید. این کار مانع از پوسیده شدن نخ می‌شود و بنابراین دکمه‌ها مدت طولانی‌تری سرجای شان می‌مانند و مهم‌تر این که مجبور نیستید تا ابد آن‌ها را سر جای‌شان بدوزید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر