ماهان شبکه ایرانیان

۸ مدل زنانه که شما عاشق آنها خواهید شد

 مدل موی زنانه

RUSS EINHORN / SPLASH NEWS

دایانا آگرونز مدل شگی باب

گیاندرا (آرایشگر مو) کسی که این مدل مو را ابداع کرده است می‌گوید: من این مدل را شب (shab) می‌نامم. مدلی است بین باب و شگ. طول موها روی شانه قرار می‌گیرد و در ادامه از قسمت پشت تا جلوی سر با زاویه‌ی کم تراشیده می‌شود. این مدل مویی است که شما را سرزنده نشان می‌دهد.

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: مارک تونسند (آرایشگر) می‌گوید: به جز قسمتی چتری، این مدل مو برای افرادی با موهای مجعد مناسب است. قسمت لایه‌ای کناری این مدل مو باعث می‌شود تا جلوی کشیده‌ به نظر رسیدن شکل صورت گرفته شود. از طرف دیگر این مدل موی همه کاره برای همه صورت‌ها و همه نوع بافت مویی مناسب است.

مدل موی زنانه 

TODD WILLIAMSON/GETTY IMAGES

ایوان ریچل وودز مدل موی پانک راک

مارک تونسند (آرایشگر) می‌گوید: در کناره‌ها کوتاه است و در بالا بلند است. به خاطر اینکه این موها کناره‌های گوش را پوشش می‌دهند این مدل مو زنانه است. 

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: این مو برای افرادی است که موهای صاف و یا موج‌دار دارند. این یک مدل موی همه‌کاره است که می‌تواند به آسانی برای شما حجم ایجاد کند و به راحتی نیز شکل می‌گیرد.

مدل موی زنانه 

ALBERTO E. RODRIGUEZ/GETTY IMAGES

اشلی سیمپسون مدل موی پیکسی

این مدل مو در پشت سر کوتاه است که یک چتری نامتقارن روی پیشانی دارد. خط کناری موها بلندتر است. 

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: این مدل مو برای موهای صاف بسیار مناسب است. اگر شما موهای صافی داشته باشید این مدل مو بسیار فوق‌العاده خواهد بود. اگر هم از جمله زنانی باشید که از جواهرات استفاده می‌کنید این مدل مو برای شما مناسب است. 

مدل موی زنانه 

JASON MERRITT/GETTY IMAGES

جنیفر لاو مدل موی باب همراه با چتری‌های بلند

چتری‌های کمانی و مدل موی باب صاف که به اندازه 6 سانتی‌متر زیر استخوان ترقوه بلندی دارند. در زیر موها لایه‌های نرمی وجود دارد اما ظاهر مو خیلی تمیز و مدرن است.

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: این مدل مو برای موهای ضخیم خیلی مناسب است. لایه‌های پنهان مو باعث می‌شوند تا موها نازک به نظر برسند و موهای شما به راحتی شکل بگیرند.

مدل موی زنانه 

MARK SULLIVAN/WIREIMAGE

تایرا بنکز مدل موی موج‌دار باب و چتری‌های صاف

یک مدل موی باب بلند از روی شانه‌ها شروع می‌شود و به صورت مخروطی روی ترقوه قرار می‌گیرد. از آنجایی که انتهای چتری‌های موی او ضخیم است موهای صاف زیاد مورد نیاز نیست. 

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: چتری‌های بلند برای افرادی که پیشانی بلند دارند مناسب است. لایه‌های باز این مدل مو برای هر نوع بافت مویی مناسب است. افرادی که موهای موج‌دار دارند عاشق ظاهر به هم فشرده این مدل مو خواهند شد اما برای اجرای این مدل مو کمی زمان لازم است.

مدل موی زنانه 

ANGELA WEISS/GETTY IMAGES

هایدی کلومز رشته‌های مساوی

این مدل مو نقطه مدل موی مادرانه است. موهای هایدی نیمه بلند است که باعث می‌شود کمی آشفته به نظر برسد اما به خاطر ظاهر سه بعدی‌اش که در تمام مو پراکنده شده است ظاهر این مدل مو مثل زنان خانه‌دار نخواهد بود.

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: هیچ خانمی وجود ندارد که در این مدل مو زیبا به نظر نرسد. البته برای ایجاد این ظاهر نیاز به کمی کار است. لایه‌های موی اطراف صورت را باید به اندازه چانه کوتاه کرد نه بیشتر. چرا که این باعث ایجاد یک ظاهر جوان‌پسند می‌شود. 

مدل موی زنانه 

ALBERTO E. RODRIGUEZ/GETTY IMAGES FOR THE BROADCAST TELEVISION JOURNALISTS ASSOCIATION

کت دیلی مدل موی کلاسیک بلند

یک مدل موی زمخت که صورت را شکل می‌دهد و در انتهای مو نیز مخروطی است. این لایه‌ها به هم پیچیده نمی‌شوند و البته مثل ظاهر جنیفر آنیستون هم نیست! باید از آرایشگر خود بخواهید که دو لایه از موهای شما را (یکی به اندازه چانه و دیگری به اندازه ترقوه) کوتاه کند.

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: این مدل مو برای زنانی که موهای نرم زیادی دارند مناسب است. زنانی که موهای دم اسبی دارند و ضخامت موهای آنها چندین اینچ است. این لایه‌ها باعث می‌شوند تا موهای شما شاداب به نظر بیایند اما همچنان باشکوه باشند.

مدل موی زنانه 

JOHN SHEARER/WIREIMAGE

کیت هولمز مدل موی تقریباً بدون لایه

موهایی که تا حدی بلند است و تا روی سینه بلندی دارد که در انتهای موها کمی نازک شده است.

چه کسی باید این مدل مو را امتحان کند: آیا شما دارای موهای بلند ابریشمی هستید که موهای خود را به راحتی خشک می‌کنید؟ این مدل برای فردی که هفته‌ای یکبار نیاز به سشوار پیدا می‌کند بسیار مناسب است. اگر به استایل دادن به این مو تعهد داشته باشید کوتاه کردنش کار آسانی است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان