همه چیز درباره فصل هفتم سریال مردگان متحرک (واکینگ دد)

فصل ششم سریال مرگان متحرک یا همان واکینگ دد با چند سوال بی‌جواب تمام شد؛ از سرنوشت نامعلوک کارول بعد از زخمی شدن با گلوله سمی تا هویت سوارکار زره‌پوش

 فصل ششم سریال مرگان متحرک یا همان واکینگ دد با چند سوال بی‌جواب تمام شد؛ از سرنوشت نامعلوک کارول بعد از زخمی شدن با گلوله سمی تا هویت سوارکار زره‌پوش. همه اینها در برابر این سوال مهم اهمیت چندانی ندارند: مغز کدامیک از شخصیت‌های سریال قربانی بعدی چوب بیسبال نیگان است؟ تا ماه دیگر که پخش فصل هفتم سریال شروع بشود، قربانی بعدی مشخص نخواهد شد اما در این پست قصد داریم همه اخبار مربوط به فصل هفتم مردگان متحرک را در اختیارتان بگذاریم. با بنیتا همراه باشید.

فصل هفتم مردگان متحرک همزمان با هالووین منتشر می‌شود

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

برای شناختن قربانی بعدی وینگان انتظار زیادی نخواهید کشید. نمایش فصل هفتم از بیست و سوم سپتامبر در ایالات متحده آغاز می‌شود و بیست و چهار ساعت بعد در انگلستان به نمایش درمی‌آید. فصل هفتم در مقایسه با فصل قبلی دو هفته زودتر به نمایش درمی‌آید و دقیقاً از همان جایی شروع می‌شود که فصل قبل تمام شد. فصل هفتم توسط همان کسی کارگردانی شده – تهیه کننده اجرایی سریال گرگ نیکوترو – که ساخت قسمت آخر فصل ششم را اداره کرده است. همین انتخاب هوشیارانه این اطمینان را طرفداران سریال می‌دهد که هیچ تفاوتی بین فضای دو فصل سریال وجود نخواهد داشت و داستان از همانجا که تمام شده ادامه پیدا می‌کند.

راز قربانی نیگان در تریلر فصل هفتم مردگان متحرک

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

اولین تریلر فصل هفتم سریال مردگان متحرک در جشنواره کمیک کان منتشر شد.زمان قابل توجهی از این تریلر سه دقیقه‌ای به قربانی نیگان اختصاص یافته است. در این تریلر چوب بیسبال نیگان را روی سر همه شخصیت‌های داستان می‌بینید. از آنجایی که این قربانی در تریلر ناشناخته می‌ماند، احتمال دارد از بین کاراکترهای جدید فصل هفتم انتخاب شده باشد؛ مثلاً آن مرد نیزه‌دار عجیب سوار بر اسب یا کینگ ازکیل و ببر دست‌آموزش! 

اگرچه بیشتر زمان تریلر به نمایش اسلحه به خون آغشته نیگان می‌گذرد اما نکات دیگری هم در تریلر وجود دارد. مثلاً تصویر شخصیت منفی جدید سریال در غروب آفتاب که چوب بیسبالش را به طرز عجیبی به ورودی خانه الکساندرا می‌کوبد. صحنه های دیگری هم هستند که اشتیاق مخاطبان را برای شروع فصل جدید بیشتر می‌کنند؛ دو خوکی که یک جسد تازه را می‌خورند یا تعداد زیاد زامبی‌ها که برای طرفداران واکینگ دد به شدت جذاب است.

جدیدترین تریلری که در اکانت توییتر این سریال منتشر شده، فقط به کشت و کشتارهای فصل جدید نپرداخته و اثرات یک شب گیر افتادن در جنگل روی نیگان را هم نشان می‌دهد. البته این تریلر هم با صدای بنگ برخورد لوسیل – نام چوب بیسبال نیگان – به سر قربانی شروع می‌شود. باقی لحظات تریلر هم همان نیگانی را می‌بینیم که در فصل‌های قبل شناخته‌ایم. همان لبخند شیطانی و تاب دادن چوب بیسبال با تکرار جملات همیشگی: «این تنها راهه»، «من همه جا هستم» و «هر امیدی که داشتی دیگه تموم شده».

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

امیدواریم مردمان بالای تپه، کینگ ازیکل و آن مرد خشن سوار اسب به ریک و دوستانش کمک کنند تا جلوی نیگان را بگیرند. چیزی که از تریلرها مشخص است این است که بازمانده گروه نجات بخش ریک در این فصل هم از شر نیگان خلاص نمی‌شوند و مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت.

بازیگران جدید در نقش‌های مثبت و منفی

اگر تصمیم دارید در فصل هفتم سریال واکینگ دد را هم دنبال کنید، انتظار دیدن همه بازیگران و البته واکرهای محبوب‌تان را داشته باشید. جفری دین مورگان در نقش نیگان، تام پاین در نقش عیسی، زاندر برکلی در نقش گرگوری و آستین آملیو در نقش دوایت همگی در فصل هفتم حضور خواهند داشت. کاری پیتون هم به عنوان بازیگر نقش ازکیل به این مجموعه اضافه خواهد شد. 

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

تریلرها و صحنه‌های تبلیغاتی را در نظر بگیریم، ازکیل مهمترین کاراکتری است که به این فصل اضافه شده است. نکته جالب درباره این کاراکتر این است که وقتی وارد داستان می‌شود قدرت کاملاً در اختیار یک نفر است. با این حال هیبت ازکیل در حالیکه به تختش تکیه زده، لباس‌های عجیب پوشیده و ببرش هم کنارش نشسته برای برهم زدن این معادله کافی است. اصلاً دور از انتظار نیست که ببر ازکیل با اسم عجیب شیوا، چند زامبی را در فصل جدید به خاک و خون بکشد!

کاراکترهای دیگری که به گروه بازماندگان اضافه می‌شود، یک دختر نوجوان باهوش و خوش‌بین به نام جنی و زن مسنی به نام نوآمی است که بیشتر خانواده‌اش تبدیل به غذای واکرها شده‌اند. شخصیتی به نام راجرز که بسیار خشن و سرسخت است هم قرار است به گروه ارواح اضافه بشود. اگرچه اطلاعات زیادی درباره این شخصیت‌های جدید منتشر نشده اما انتظار می‌رود همه آنها نقش مهمی در پیشبرد حوادت فصل هفتم داشته باشند. اگر به سریال مردگان متحرک آشنا باشید، حتماً می‌دانید احتمال مردن هر کدام از آنها – به بدترین شکل – وجود دارد!

پوسترهای فصل جدید و قربانیان احتمالی وینگان

یکی از مشهورترین پوسترهای فصل جدید سریال مردگان متحرک صحنه‌ای را نشان می‌دهد که ریک و همه همراهانش مقابل نیگان زانو زده‌اند. نور چراغ‌ ماشی‌های پشت سر گروه ریک و حضور لوسیل در وسط تصویر احساس ترس و خشم کاراکترها را بخوبی به بیننده منتقل می‌کند. همین صحنه نشان می‌دهد که هر کسی ممکن است قربانی اصلی نیگان در فصل هفتم باشد.

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

پوسترهای کلوزآپ بازیگران هم دقیقاً همین طور است. در این پوستر‌ها صورت تک تک گروه بازماندگان را زیر سلاح‌های نیگان می‌بینیم. اگر طرفدار گروه بازماندگان باشید – که احتمالاً هستید – دیدن این پوسترها اشتیاق‌تان برای شروع فصل هفتم را بیشتر می‌کند. در صورت تک تک بازیگران عذاب دیده می‌شود؛ این یعنی ممکن کاراکتر محبوب شما قربانی بعدی نیگان باشد. البته تفاوت‌هایی هم وجود دارد. صورت برخی از کاراکترها مثل ریک و آرون حس خشم و انتقام را نشان می‌دهد اما برخی دیگر مثل یوجین کاملاً ترسیده‌اند.

پوسترهای مجموعه حرف‌های دیگری هم درباره روند داستانی فصل هفتم دارند. در یکی از پوسترها ریک را با سر و وضع آشفته و زخمی روی زانوهایش می‌بینیم. پوستر دیگر هم نیگان و همراه همیشگی‌اش لوسیل را روبروی خانه الکساندرا نشان می‌دهد – که پشتش به دوربین است. عبارات روی پوسترها هم حرف‌های تازه‌ای دارند. «دنیای بعدی» و «تاوان داده خواهد شد» عباراتی هستند که به صورت ناخوانا روی پوسترها نقش بسته‌اند اما مشخص نیست به کدام گروه در داستان مربوط می‌شود. تنها چیزی که از این عبارات دستگیرمان می‌شود ادامه داشتن ترس و وحشت حاکم بر فضای داستان است.

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

این پوسترها تنها تصاویری نیستند که فصل جدید مردگان متحرک منتشر شده است. عکس‌هایی که کانال ای ام سی به صورت اختصاصی در اختیار مجله اینترنتی اینترتینمنت ویکلی قرار داده، نکات تازه‌ای درباره فصل جدید آشکار می‌کند. مهمترین تصاویر مربوط به مورگان در حال تکیه دادن به وسایل خونی‌اش، پناه گرفتن کارول و ژست شاهانه ازکیل به همراه وسایل عجیبش است. یکی از جالب‌ترین تصاویر این مجموعه مربوط به یک زامبی است که دندان‌هایش خراب است اما لباس‌هایش کاملاً تمیز هستند.

چه کسی در فصل هفتم می‌میرد؟

به احتمال زیاد فصل هفتم با خرد شدن جمجمه یکی از بازماندگان محبوب توسط نیگان آغاز خواهد شد. فصل ششم در حالی تمام شد که ریک، کارل، مگی، گلن، داریل، آبراهام، ساشا، رزیتا، یوجین و آرون همگی مقابل نیگانی که لوسیل را روی دوشش گذاشته بود، زانو زده بودند. اگرچه همه ما شاهد برخورد چوب نیگان به یکی از قربانیان بودیم اما زاویه دوربین طوری انتخاب شده بود که هیچکس نفهمید قربانی چه کسی بود. 

بعد از پخش آخرین قسمت گمانه‌زنی‌ها و بحث‌های زیادی درباره هویت قربانی در فضای مجازی راه افتاد اما هیچکس به جز تهیه کنندگان مجموعه از هویت کسی که جمجمه‌اش متلاشی شده، خبر ندارد. البته برخی از تصاویر مربوط به فصل هفتم که  دوایت را روی موتورسیکلت داریل نشان می‌دهد، احتمال اینکه دوایت قربانی خشم نیگان شده باشد را تقویت می‌کند. با این حال این فقط یکی از میلیون‌ها حدس و گمانی است که در اینترنت مطرح شده است. اگر شما هم بین کتاب کمیک اصلی، عکس‌های منتشر شده و منابع دیگر بگردید به یک ایده جدید می‌رسد.

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

فصل جدید سریال مردگان متحرک لوکیشن‌های جدید هم دارد

زمانبندی پخش این فصل هم مشابه فصل دوم سریال است و هشت قسمت ابتدایی در از بیست و سوم اکتبر تا پایان سال پخش خواهند شد. هشت قسمت دوم هم از ماه فوریه تا آوریل پخش می‌شود. 

شانزده قسمت فصل جدید در حال حاضر در لوکیشن قبلی واقع در جورجیا در حال ضبط است اما این فصل سریال آخرالزمانی واکینگ دد لوکیشن‌های جدیدی هم خواهد داشت. در فصل جدید چیزهای بیشتری از خانه الکساندرا و لوکیشن بالای تپه می‌بینیم. به جز این موارد کمپ نیگان و محدوده تحت فرمان ازکیل را هم شاهد خواهیم بود.

برخی شایعه‌ها از سفرهای ساحلی برخی از بازماندگان خبر می‌دهند اما قطعاً این سفرها تفریحی نخواهند بود. اگر بخواهیم واقع‌بینانه فیلمبرداری در سواحل جورجیا را بررسی کنیم، احتمالاً این لوکیشن فلش بکی به گذشته را نشان می‌دهد یا محل پناه گرفتن گروه جدیدی از بازماندگان است.

فصل هفتم سریال مردگان متحرک

تصور شما از فصل جدید سریال مردگان متحرک چیست؟ فکر می‌کنید اولین قربانی نیگان در این فصل کدامیک از قهرمانان فیلم است؟ زمان زیادی تا پیدا کردن جواب این سوال‌ها نمانده است. فقط باید کمی صبر کنید و حتماً از اسپویلرها دوری کنید!

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر