بررسی ساعت مچی پیاژه مدل پولو اس

شرکت پیاژه واقع در کوه‌های سوئیس بدون شک به خاطر تولید ساعت‌های سبک و مناسب برای دیدارهای رسمی، شهرتی برای خود در دنیای ساعت‌سازی دست‌وپا کرده است

شرکت پیاژه واقع در کوه‌های سوئیس بدون شک به خاطر تولید ساعت‌های سبک و مناسب برای دیدارهای رسمی، شهرتی برای خود در دنیای ساعت‌سازی دست‌وپا کرده است. این برند دارای رکورد سبک‌ترین ساعت‌های اتوماتیک، مکانیکی و زمان‌سنج دار است. در این میان، سری پولو از شرکت پیاژه از ساعت‌های اسپرت سال 1979 به شمار می‌آید. این شرکت در سال 2016 نیز مدلی جدید از ساعت خود در نیویورک را به نمایش گذاشته است که می‌توان آن را نسل جدیدی از ساعت‌های سری «پولو اس» دانست. بنیتا نیز به سراغ بررسی این ساعت تازه معرفی‌شده رفته است. در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه‌ی طراحی

پیاژه سری پولو اس (POLO S) نمادی از یک محصول جدید برای این برند است که تماماً از استیل ساخته‌شده است. حرف «اس» در این مدل از ساعت نمایانگر استیل، استایل و امضای این برند (Signature) است، زیرا این ساعت تعریف جدیدی از اشرافیت در پیاژه محسوب می‌شود. اولین چیزی که در مورد این ساعت کاملاً به چشم می‌خورد، شکل و طراحی قاب آن است. این ساعت دارای یک قاب 42 میلی‌متری دایره‌ای شکل از جنس فولاد ضدزنگ با صفحه‌نمایش بالشتی شکل بوده و عقربه‌های آن شبیه به شمشیر است.

صفحه‌ی نمایش این ساعت کاملاً اسپرتی و مناسب بوده و نمایشگر تاریخ در بالای ساعت 6 واقع شده است. قاب این ساعت کاملاً پرداخت شده و حلقه‌ی رویی قاب نیز به‌طور افقی پولیش خورده است. این نوع پولیش‌کاری بر روی بند ساعت نیز دیده می‌شود به‌طوری‌که بند اصلی ساعت به‌صورت صاف پرداخت شده و تسمه‌های اتصال‌دهنده دارای پولیش افقی هستند. نتیجه‌ی این نوع پرداخت‌کاری حسی از داشتن یک ساعت اسپرت شیک است که برای استفاده در هر موقعیتی مناسب محسوب می‌شود.

ساعت پیاژه عقربه دار

سری پولو اس از شرکت پیاژه در 5 مدل عرضه می‌شود. سه مدل از این ساعت‌ها دارای عقربه‌های ساعت، دقیقه و ثانیه‌شمار همراه با تاریخ هستند و دو مدل دیگر نشانگر تاریخ و زمان‌سنج نیز دارند.

ساعت‌های ساده‌ی این مدل با صفحه‌نمایش‌های نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه می‌شوند، درحالی‌که ساعت‌های کرونوگراف دار در دو رنگ آبی و نقره‌ای به بازار می‌آیند.

ساعت پیاژه مدل زمان سنج دار

دقت در حرکت

ساعت‌های ساده‌ی سری پولو اس دارای موتور 1110P بوده و ساعت‌های زمان‌سنج دار با موتور 1160P تجهیز می‌شوند. هر دو مدل در لا کوت او فی (La Côte-aux-Fées) که خاستگاه موتورهای این برند است مونتاژ می‌شوند.

پیاژه سری پولو اس سنت تولید باکیفیت ساعت و موتورهای این شرکت که نمادی از این برند ثروتمند ساعت‌سازی است را ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌های پایانی

آخرین ساعت‌های این برند کاملاً تطبیق‌پذیر، اسپرتی و اشرافی بوده و قابلیت استفاده‌ی آسان با لباس‌های رسمی را دارا هستند.

رایان رینلودز سفیر این ساعت در مورد سری پولو اس می‌گوید: «یکی از چیزهایی که من در تمامی ساعت‌های این برند می‌بینم ایده‌ی تجملی بودن آن‌هاست که امکان استفاده از آن‌ها با لباس رسمی و همچنین یک لباس غیررسمی را فراهم می‌کند.»

به نظر ما او اشتباه نمی‌کند. ما نیز کاملاً موافق هستیم که ساعت پیاژه سری پولو اس یک ساعت مناسب برای تقریباً هر موقعیتی است.

اگر بتوان یک ساعت را در سال 2016 نام برد که قابلیت استفاده در هر مکان و زمانی را داشته باشد، قطعاً این ساعت پیاژه سری پولو اس است. رقبای قدرتمند این ساعت نیز همواره به دنبال داشتن ظاهری شیک و کیفیت بالا هستند که تمامی این موارد در ساعت سری پولوی پیاژه گنجانده شده است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر