هفت برتری استفاده ازکاغذدیواری در اتاق کودکان

اگر این روزها در حالی تصمیم گیری برای انتخاب دکوراسیون مناسب برای اتاق کودکتان هستید، حتما قبل از هرکاری این گزارش را مطالعه کنید

کاغذ دیواری اتاق کودکان

اگر این روزها در حالی تصمیم گیری برای انتخاب دکوراسیون مناسب برای اتاق کودکتان هستید، حتما قبل از هرکاری این گزارش را مطالعه کنید. شما باید این نکته را بدانید که بهترین انتخاب برای دیوارهای اتاق کودکان، استفاده از کاغذدیواری است؛ چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری، امتیازات مثبت زیادی نیز برای شما دارد. در این گزارش قصد داریم مزیت های استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ کردن دیوار اتاق کودکان را برای شما برشماریم:

1- مزیت اقتصادی:

این روزها، همه ترجیح می دهند تا بدون انجام هزینه ای هنگفت، بهترین و زیباترین نتایج ممکن را بگیرند. از همین رو، استفاده از کاغذدیواری برای دیوار اتاق کودکان را به شما توصیه می کنیم. چرا که قیمت کاغذدیواری کردن اتاق ها خیلی منطقی است و استفاده ازکاغذدیواری خیلی ارزان تر از رنگ کردن دیوار اتاقها خواهد بود.

در عین حال در بازار تنوع فراوانی در دنیای کاغذهای دیواری وجود دارد و مدلها و کیفیت های مختلفی وجود دارند که یقینا شما می توانید مدل مدنظر و مورد پسندتان را انتخاب کرده و درعین حال نیز پولتان را ذخیره کرده و هزینه هنگفتی دراین رابطه انجام ندهید.

کاغذ دیواری ساده

2- سادگی نصب:

شاید در ابتدا اینطور به نظر نرسد ولی چسباندن و نصب کاغذ دیواری کار خیلی ساده ای است و حتی خودتان هم می توانید این کار را انجام دهیدو برای نصب آن، به نصاب نیاز نخواهید داشت. شما و همسرتان می توانید به سادگی اتاق کودکتان را کاغذ دیواری کنید. تنها به یک میز برای پهن کردن کاغذدیواری، یک نردبان، یک قیچی برای بریدن کاغذ دیواری و دانستن ابعاد دیوارهای اتاق نیاز دارید و درعین حال باید قلم مو داشته باشید تا با کشیدن برروی کاغذ دیواری ای که روی دیوار می چسبانید، از قلنبه شدن آن اجتناب کنید

3- تمیز کردن ساده:

یکی از مزیت های خیلی خوب استفاده از کاغذدیواری دراتاق بچه ها این است که به سادگی تمیز می شود. کافی است کهنه پارچه ای تان را خیس کرده و روی کاغذ دیواری بکشید. شما باید این را مدنظر داشته باشید که کودکان، در مسیر رشد استعدادهای هنری شان، ممکن است هر آن خودکار را برداشته و روی در و دیوار بکشند. اما خط وخطوط خودکار از روی کاغذدیواری راحت تر پاک می شود. درصورتی که پاک کردن رد خودکار از روی رنگ دیوار کاری تقریبا غیرممکن است.

4- امکانات متنوع:

با انتخاب کاغذدیواری برای دیوارهای اتاق کودکتان، می توانید اتاق بی عیب و نقصی را برایش آماده کنید. چرا که در بازار، کاغذدیواری هایی با تنوع رنگی بی نظیر یافت می شود و در عین حال می توانید وسایل دکوری فراوانی را نیز همراه باآنها تهیه کنید تا اتاق خاص و ویژه ای برای کودکتان تدارک ببینید.

کاغذ دیواری

درعین حال برروی برخی از مدلهای کاغذدیواری طرح هایی مثل توپ فوتبال، دوچرخه، کتاب یا شخصیت های کارتونی و عروسکی، گل، حیوانات و جاذبه های دیدنی شهرهای دنیا نیز یافت می شود. فقط باید به این فکر کنید که فرزندتان از چه طرح هایی خوشش می آید و کاغذدیواری مدنظرتان را بیابید.

5- مقاومت:

در لیست بلندبالای مزایای استفاده از کاغذ دیواری نباید این نکته را فراموش کنیم که جنس کاغذدیواری به نحوی است که درمقابل گذر زمان خیلی مقاوم است. این بدان معناست که می توان سالیان سال کاغذدیواری اتاق را حفظ کرد و خیلی ساده آنها را تمیز نمود.

درعین حال مقاومت کاغذدیواری درمقابل نور هم بالاست و بعد از گذشت چندین سال، ممکن است تنها اندکی کمرنگ تر شود. از همین رو اگر درفکر این هستید که سرمایه گذاری بلندمدتی برای دکوراسیون اتاق کودکانتان انجام دهید ، مطمئن باشید که بهترین گزینه برای شما استفاده از کاغذدیواری است.

 کاغذ دیواری

6-کمک رسانی:

منظور ما از این نکته این است که کاغذدیواری در خیلی جنبه ها می تواند به شما کمک کند. از یک سو می توانید با انتخاب یک کاغذ دیواری با طرح مناسب مدنظرتان، در آموزش اعداد، حروف الفبا، کلمات انگلیسی، نام حیوانات، نام اتومبیلها و یا شهرهای مهم دنیا را به کودکانتان آموزش دهید. از سوی دیگر با استفاده از کاغذ دیواری می توانید کاری کنید که فضای اتاق به مراتب بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد. کاغذدیواری های روشن این نقش را به بهترین نحو ایفا می کنند

7- ترمیم ساده:

جدای از هزینه اقتصادی و نصب آسان کاغذدیواری ها، شما می توانید کار ترمیم کاغذدیواری های اتاق را به ساده ترین حالت ممکن و درهرزمان که می خواهید انجام دهید. هرزمان که کودکتان بزرگ شد هم به راحتی می توانید کاغذدیواری دیگری که مدنظر اوست را مورد استفاده قرار دهید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان