ماهان شبکه ایرانیان

آسان ترین راه‌ها برای حجیم کردن مو

بین ماه‌های اردیبهشت تا مرداد اکثر متخصصین و نویسندگان مجلات می‌گویند که موهای مجعد و وز دار باید ترمیم شوند پس می‌توان نتیجه گرفت که داشتن موی وز یک مشکل است و باید با آن جنگید

بین ماه‌های اردیبهشت تا مرداد اکثر متخصصین و نویسندگان مجلات می‌گویند که موهای مجعد و وز دار باید ترمیم شوند پس می‌توان نتیجه گرفت که داشتن موی وز یک مشکل است و باید با آن جنگید. اما هر از گاهی از میان چند دختر, یک نفر پیدا می‌شود که می‌خواهد داشتن موهای فرفری, مجعد و وز دار خودش را جشن بگیرد. به همین دلیل ما با جینی سایفو (Jeanie Syfu) یک متخصص موی فوق‌العاده که مهره اصلی در پشت صحنه شوهای فشن است صحبت کرده‌ایم. سایفو طرفدار موهای وز است و از آنجایی که موهای وز به یک مدل مو محدود نمی‌شود, ما 2 دختر با ظاهر کاملا متفاوت انتخاب کرده‌ایم, جنیس (Djenice) موهای فر طبیعی درشت دارد و الکسا (Alexa) موهایی ضخیم و مواج دارد. ما از سایفو خواستیم که 3 مدل مو را روی هرکدام از آن‌ها پیاده کند و نتیجه شگفت انگیز بود. اگر شما هم از ایراد گرفتن مردم راجع به موهای وزتان خسته شده‌اید با بنتیا همراه باشید تا این مدل موهای جالب را باهم بررسی کنیم.

حجیم کردن موAmber Mahoney

به حالت طبیعی
بهترین قدم برای شروع همان حالت طبیعی موهاست که با آن به دنیا آمده‌اید. فرفری, وز, کُرک و غیره. این مدل مو برای جنیس به معنی کسب موفقیت بیشتر برای فر‌های مویش بود. به گفته سایفو موهای او به خودی خود حالت لازم را دارد و به جای اینکه با رطوبت هوا مبارزه کند باید از تاثیر آن بر موهایش استفاده کند. راز کار در محصولی است که در ابتدا به موها اعمال می‌شود. سایفو زمانی که 80 درصد موهای جنیس خشک شده بود از یک کِرِم مخصوص موی فر استفاده کرد. او همچنین توضیح داد که استفاده از این محصول از این جهت مهم است که موها نرم شده و بدون آسیب دیدن شانه می‌شوند. بعد از اینکه موهای جنیس کاملا خشک شد با یک برس آن‌ها را به طرف بالا شانه زد و نتیجه عالی بود. به جای اینکه با موهای وز مبارزه کنید سعی کنید که از آن ‌ها استقبال کنید.

حجیم کردن موAmber Mahoney

اما موهای وز فقط محدود به فرهای ریز نمی‌شود. خیلی از مردم موهای وز و حالت دار را در مواجه با رطوبت تجربه می‌کنند. موهای الکسا از این نوع است و راه حلی که سایفو برای آن دارد این است که موهایش را به هم بپیچاند تا حالت طبیعی آن بهتر مشخص شود. سایفو می‌گوید این روش برای موهایی با فرِ کم مناسب است. سایفو برای این کار, 5 سانتی‌متر عقب‌تر از محل رویش موهای الکسا را مانند یک هد بند از یک گوش به گوش دیگر بخش بندی کرد و قبل از اعمال فوم فر کننده, آن را با آب مرطوب کرد. سپس از یک شانه دندانه درشت استفاده کرده و موها را به یک طرف شانه زد سپس کمی آن را پیچاند و با یک سنجاق, محل قرار گیری موها را محکم کرد. بقیه موها را عقب کشید و برای شکل گیری بهتر, آن‌ها را در اطراف سر قرار داد. سایفو همچنین گفت که نیازی به استفاده از اتوی فر مو نیست.

حجیم کردن موAmber Mahoney

موهایی به این شکل باید آزاد و رها باشند.

حجیم کردن موAmber Mahoney.

موهای به هم بافته شده
موهای وز بهترین پایه برای بافت مو هستند. هم جنیس و هم الکسا یک مدل بافت مو شاهزاده‌ای و رویایی را از طرف سایفو تجربه کردند. البته به دو سبک کاملا متفاوت.

حجیم کردن موAmber Mahoney

بافت موهای الکسا به شکل یک تاج بود که دور سرش قرار داشت. سایفو می‌گوید این مدل بافت شُل بسیار مناسب است زیرا هم به شما کنترل لازم برای داشتن موهایی آراسته را می‌دهد و هم به دلیل باز و آزاد بودن موهای پشت سر, ظاهر طبیعی خودش را حفظ کرده است. سایفو برای این کار موها را به پشت شانه‌ها کشید و سپس جلوی موها را بخش بندی کرد و به شکل فرانسوی آن‌ها را به هم بافت. سایفو همچنین می‌گوید که این مدل برای زمانی که قصد ندارید موهایتان را برای چند روز بشویید مناسب است فقط کافیست آن را با شامپوی خشک (پودری که چربی مو را گرفته و نیازی به خیس کردن مو ندارد) تازه کنید.

حجیم کردن موAmber Mahoney

بافت موی الکسا بلافاصله از جلو قابل تشخیص نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا اگر آن را از بغل ببینید شگفت زده شوید. اما مدل موی جنیس از جلو کاملا قابل تشخیص است.

حجیم کردن موAmber Mahoney

سایفو می‌گوید بافتن موهایی مانند موهای جنیس به دلیل حجمی که دارد کمی سرگرم کننده است. برای داشتن این مدل موی نامتقارن, او 3 ردیف از بغل موها را بافته و بقیه را باز گذاشته است. او همچنین اضافه کرد در زمان بافت مو می‌توانید انگشت‌ها را کمی به کِرِم ضد وز مو آغشته کرده تا بافت موی تمیز و زیبایی داشته باشید. تعداد و محل بافت مو کاملا به سلیقه شما بستگی دارد.

حجیم کردن موAmber Mahoney

بازی با ساختار مو
مشکل دیگری که در حالت دادن موهای موج دار وجود دارد, وجود ریشه‌های چرب است. نرم کردن آن‌ها بوسیله کِرِم براق کننده, موهای وز شما را در مرکز نگه می‌دارد. سایفو می‌گوید همه چیز در مورد موهای کوتاه الکسا به بخش بندی موها بستگی دارد. او از موس مو استفاده کرد و آن را به ریشه‌ موها زده و تا اواسط مو ادامه داد. سپس موها را کشیده و آن‌ها را دم اسبی بست. برای اینکه ظاهر آن زیاد کشیده نباشد, قسمتی از موها را از اطراف آزاد گذاشته است. برای پوش دادن بیشتر دم اسبی مو می‌توانید از مقداری شامپوی خشک استفاده کنید.

حجیم کردن موAmber Mahoney

انجام این مدل مو بسیار ساده است. سایفو می‌گوید چیزی که باعث زیبایی این مدل می‌شود تضاد آن است. او با موس زدن به ریشه‌های مو کنترل را به دست گرفت و سپس موهای جنیس را به شکل دم اسبی بالای سرش بست و سپس نصف آن را به شکل گوجه‌ای پیچاند و بقیه را باز گذاشت و بین انگشت‌های شصت و اشاره ماساژ داد تا حجیم‌تر به نظر برسند. و در آخر جلوی موها را شانه زد تا ظاهرش مرتب‌تر شود.

حجیم کردن موAmber Mahoney

جلوی موها مرتب و پشت آن آزاد و رها است.
در آخر می‌توانید این مدل موها را همراه بهترین دوست خودتان امتحان کرده و از آن عکس بگیرید و در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.




قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان