۱۰ مدل تخت خواب از منزل ایرانی های خوش سلیقه !

از میان تصاویر شما: شما در هنگام انتخاب تخت‌ خواب به چه مواردی توجه می کنید؟ آیا راحتی ، مدل و سبک در انتخاب برای شما اولیت دارد و یا ابعاد و اندازه در کنار کیفیت سرویس خواب برای شما اهمیت دارد؟ بی شک برای داشتن یک سرویس خواب ایده آل باید تمامی این موارد را در نظر گرفت و مدل های بیشتری را دید؛ به همین منظور در مطلب این هفته از میان تصاویر شما، می ...

از میان تصاویر شما: شما در هنگام انتخاب تخت‌ خواب به چه مواردی توجه می کنید؟ آیا راحتی ، مدل و سبک در انتخاب برای شما اولیت دارد و یا ابعاد و اندازه در کنار کیفیت سرویس خواب برای شما اهمیت دارد؟ بی شک برای داشتن یک سرویس خواب ایده آل باید تمامی این موارد را در نظر گرفت و مدل های بیشتری را دید؛ به همین منظور در مطلب این هفته از میان تصاویر شما، می خواهیم شما را با مدل تخت خواب مخاطبان چیدانه که تصویر آن را برای ما فرستاده اند آشنا کنیم و نمونه های مشابه آن را در ویترین کالاهای چیدانه به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید ساده تری داشته باشید، پس با ما همراه باشید. 

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره 

  • موقعیت: جهانشهر، کرج
  • طراح و صاحب خانه: شیفته نانکلی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا:  خریداری شده از بازار خلیج فارس یافت آباد ؛ به قیمت 800 هزار تومان سال 1388

تخت خواب دونفره چوب و هنرطرح پارانا

تخت خواب دونفره چوب و هنرطرح پارانا

نامشخص
 

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این تخت خواب را می توانید به سادگی از برند چوب و هنر تهیه کنید. اولین و مهمترین وسیله در فضای هر اتاق خواب، تخت خواب است. نوع تخت و نحوه قرار گیری تخت خواب تاثیر زیادی در چیدمان فضا دارد. همچنین تخت خواب باید به گونه ای باشد که حس آرامش را به شما منتقل کند.

سرویس خواب دو نفره اسپرت

سرویس خواب دو نفره اسپرت

  • موقعیت: قزوین
  • طراح و صاحب خانه: فاطمه یعقوبیان
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا:  برند کمجا چوب ؛ به قیمت 8 میلیون و 500 هزار تومان

تصویر سرویس خواب Bolero Karyola یاتاش

سرویس خواب Bolero Karyola یاتاش

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه سرویس خواب دو نفره اسپرت را می توانید به سادگی از برند یاتاش تهیه کنید. برای داشتن بهترین مدل سرویس خواب ، پیش از هر چیز در هنگام خرید تخت خواب مناسب باید هماهنگی ابعاد و اندازه تخت با فضای اتاق خواب  را در نظر بگیرد تا بتوانید سرویس خواب مناسبی داشته باشید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: 12 پیشنهاد برای یک تخت خواب ایده آل

سرویس خواب دو نفره ساده

تخت خواب دو نفره ساده 

  • موقعیت: گلشهر، کرج
  • طراح و صاحب خانه: کتایون ضرغامی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: سرویس خواب سفارشی تمام چوب ؛ به قیمت 200 هزار تومان سال 1370

ست تخت چوبی

سرویس خواب تمام چوبی

1500000تومان

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این سرویس خواب را می توانید به سادگی از برند مازیار تهیه کنید. در طراحی این تخت سعی شده جزئیات و تزئینات اضافه حذف شوند تا کلیتی خالص، ساده و گیرا به وجود آید. این نوع طراحی مینیمال ریشه در دوره ی مدرنیته دارد. این محصول از چوب نراد و کاملا ایرانی است که رنگ آن را می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید.

تخت خواب دو نفره مدرن

تخت خواب دو نفره چوبی

  • موقعیت: شیراز
  • طراح و صاحب خانه: آسیه صالحی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: خریداری شده سال 1390

سرویس خواب چوبی مبلمان علیزاده کد 1

سرویس خواب چوبی مبلمان علیزاده کد 1

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این سرویس خواب را می توانید به سادگی از برند علیزاده تهیه کنید. در انتخاب سرویس خواب دو نفره مناسب برای دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر توجه به ابعاد، اندازه و فرم آن توجه به رنگ سرویس خواب نکته بسیار مهمی است که بعد از این موارد در اولویت قرار می گیرد.

سرویس خواب دو نفر ه کلاسیک

تخت خواب دو نفره کلاسیک

  • موقعیت: گوهردشت، کرج
  • طراح و صاحب خانه: محدثه افشایی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: خریداری شده از بازار مبل شماره 1 یافت آباد ؛ به قیمت 4 میلیون و 900 تومان

سرویس خواب مدل Flower اودار

سرویس خواب مدل Flower اودار

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این تخت خواب را می توانید به سادگی از برند اودار تهیه کنید. سرویس خواب کلاسیک بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق خواب های نسبتا بزرگ محسوب می شود که می تواند به سادگی ظاهر لوکس و منحصر به فردی را در فضای داخلی شما ایجاد کند. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: سرویس خواب عروس، 20 مدل برای جهیزیه ای تمام عیار!

سرویس خواب اسپرت

سرویس خواب دو نفره چوبی

  • موقعیت: خیابان ایران، تهران
  • طراح و صاحب خانه: نغمه صالحی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: سرویس خواب مربروط به جهیزیه ؛ خریداری شده از بازار مبل یافت آباد.

سرویس خواب چوبی مبلمان خانگی الیاس وود

سرویس خواب چوبی الیاس وود

نامشخص
 

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه ی سرویس خواب دو نفره چوبی را می توانید به سادگی از برند الیاس وود تهیه کنید. این مدل سرویس خواب به سبک  روستیک است که این سبک بیشتر روستایی و نزدیک به طبیعت است. مصالح مورد استفاده در آن شامل چوب، فلزات صیقلی نشده، تنه و ریشه درختان، سنگ، شاخ و پوست حیوانات و الوارهای چوب به عنوان کفپوش است. اشیایی مثل چرخ ارابه یا یک پنجره فرسوده آویخته از سقف و شاخ حیوانات در طراحی چراغ ها و مبلمان با کوسن های بزرگ و راحت را می توانید در این چیدمان به کار برید. خطوط ساده، وسایل بسیار ساده و صاف، عدم وجود ظریف کاری، سقف های شیبدار و بسیار تیز و بلند، استفاده از تیرهای چوبی و پرداخت نشده برای سقف ها و دیوارها، پنجره های کوچک، دودکش سنگی یا آجری، شومینه و کف های خانه چوبی و عریض از ویژگی های سبک روستیک است.   

سرویس خواب دو نفره مدرن

سرویس خواب دو نفره مدرن

  • موقعیت: شهرک بنفشه، کرج
  • طراح و صاحب خانه: سحر حقدادی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: سرویس خواب مربروط به جهیزیه ؛ رو تختی 180 هزار تومان خریداری شده از کرج.

سرویس خواب دو نفره

سرویس خواب دو نفره

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این تخت خواب را می توانید به سادگی از برند ونوما تهیه کنید. سرویس خواب دو نفره مدرن را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف سفارش دهید، توجه داشته باشید که در اتاق های نسبتا کوچک و کم نور بهتر است از سرویس خواب های سفید و با رو تختی ساده استفاده کنید تا جلوه بهتری در فضای اتاق خواب شما ایجاد شود. 

سرویس خواب یک نفره مردن

سرویس خواب یک نفره مدرن

  • موقعیت: دروس، تهران
  • طراح و صاحب خانه: الهام جولایی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: فروشگاه آرام گستر ؛ به قیمت 7 میلیون تومان

سرویس خواب جوان مدل فلورا

سرویس خواب جوان مدل فلورا

نامشخص

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه این تخت خواب را می توانید به سادگی از برند وینه چوب تهیه کنید. سرویس خواب یک نفره مدل فلورا محصول وینه چوب بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. برای زیباتر دیده شدن اتاق خواب کودک و نوجوان می توان از سرویس های خواب با رنگ های متفاوت استفاده کرد.

سرویس خواب نوجوان

مدل سرویس خواب نوجوان و جوان

  • موقعیت: کاشانک، نیاوران، تهران
  • طراح و صاحب خانه: رویا هادی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: برند آپادانا ؛ بازار یافت آباد ؛ تخت و تشک به قیمت 700 هزار تومان و دراور و صندلی 400 هزار تومان سال 1392

سرویس اتاق نوجوان دخترانه

سرویس اتاق نوجوان دخترانه

نامشخص
 

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه ی این تخت خواب را می توانید به سادگی از برند ساحل چوب تهیه کنید. اتاق بچه ها باید ساده ، راحت و مملو از نشانه ها و امکاناتی برای خیال پردازی باشد، فضاهایی برای پرورش خویشتن و لذت از سر خوشی و آسودگی خاطر دوران کودکی، پس سرویس خواب اتاق نوجوان باید جلوه ای از تمیلات و علایق آن ها باشد، این نکته را هرگز فراموش نکنید.

در چیدانه بیشتر بخوانید: تخت کودک و نوجوان، کدوم سرویس رو برای فرزندم انتخاب کنم؟

تخت خواب تاشو

سرویس خواب تاشو

سرویس خواب تاشو اتاق کودک

  • موقعیت: تهران
  • طراح و صاحب خانه: محبوبه غفاری
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: برند کمجا چوب ؛ دو تخت، دو کمد و کشو لباس به قیمت 2 میلیون تومان

تختخواب تاشو تکنفره بهجا

تختخواب تاشو تکنفره بهجا

نامشخص
 

نمونه مشابه این محصول در چیدانه: نمونه تخت خواب کمجا را می توانید به سادگی از  برند بهجا تهیه کنید. مشکل کمبود فضا همواره یکی از دغدغه های مشترک ساکنین کلان شهرها بوده است. تختخواب های تاشو کمترین فضا را از اتاق شما اشغال می کند و شما را از خرید سایر مبلمان اتاق خواب بی نیاز می کند.

تخت خواب یک نفره

مدل تخت خواب یک نفره

  • موقعیت: رامهرمز، خوزستان
  • طراح و صاحب خانه: سارا محمدی ، داوود محمدی
  •  برند، محل خرید و قیمت این کالا: ساخته شده از چوب توسط خودشان.

این تخت خواب یک نفره خلاقانه که مشاهده می کنید ساخته شده توسط یک خواهر و برادر خوش ذوق خوزستانی است. به خوبی می توانید در این طراحی ساده و خلاقانه جزییاتی زیبایی مثل هماهنگی رو تختی با بدنه ساعت رو ببینید. گاهی با کمی خلاقیت می توانید آنچه را که عمیقا دوست دارید مهمان دکوراسیون خانه های خود کنید.

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان