ماهان شبکه ایرانیان

بر اساس یافته های جدید رابطه سرطان و پروبیوتیک مهم تر از آنچه فکر می کردیم است

مردم بر اساس مطالعاتی که انجام‌شده است هم‌اکنون متوجه شده‌اند که پروبیوتیک ها چه نقش مهمی در حفظ تعادل باکتری‌های موجود در گوارش ما دارند

مردم بر اساس مطالعاتی که انجام‌شده است هم‌اکنون متوجه شده‌اند که پروبیوتیک ها چه نقش مهمی در حفظ تعادل باکتری‌های موجود در گوارش ما دارند. غذاهایی همانند ماست که دارای پروبیوتیک زیادی است را شما می‌توانید به وعده‌های غذایی خودتان اضافه کنید، شما باید یک منبع فعال پروبیوتیک برای بدن خود همواره داشته باشید تا اثرات آن را ببینید. پروبیوتیک ها بر اساس تحقیقات دارویی انجام‌شده 37٫5 میلیون نقطه فعال در بدن دارند. همراه بنیتا باشید.

health-headlines

می‌خواهیم در مورداستفاده از پروبیوتیک ها کمی روراست‌تر با شما صحبت کنیم. تحقیقات نشان داده است که اثرات مفید این ترکیب برای بدن انسان بیشتر ازآنچه که قبلاً فکر می‌کردیم است. پروبیوتیکها می‌توانند تبدیل به یکی از عوامل ضد سرطان باشند و یا به دیگر داروهای در عملکرد بهتر کمک کنند.
دریکی از مطالعات انجام‌شده در دانشگاه میشیگان که در سال 2013 انجام شد، به موش‌های آزمایشگاهی دوز های بالای انتی بیوتیک داده شد تا باکتری‌های موجود در معده آن‌ها کاملاً از بین بروند. این انتی بیوتیک ها تمام باکتری‌های مفید و غیرمفید معده و گوارش موش‌ها را نابود کردند و تعادل در وجود باکتری‌ها را بر هم زدند. سپس به این موش‌ها داروهای ضد سرطان داده شد تا نحوه عملکرد این داروها سنجیده شود. پاسخ بدن موش‌ها به این داروها به‌شدت کاهش یافت. علاوه بر این از داروهای تقویت قوای مقابله بدن با بیماری استفاده شد که بازهم بدن موش‌ها در مقابل این داروها پاسخ مناسبی ندادند.

faulding

چه چیزی در این میان تغییر کرده است؟ ایا رابطه‌ای میان باکتری‌های مفید موجود در معده و سرطان و همچنین استفاده از پروبیوتیک ها برای پیشگیری از سرطان وجود دارد؟
همه این ماجراها از تفاوت در التهاب معده افرادی که دارای تعادل مناسب باکتری‌های گوارشی داشتند باکسانی که در این مورد مشکل داشتند، شروع شد. در بدن انسان، یک رابطه میان باکتری‌های مناسب گوارش – که ممکن است به دلیل عدم وجود پروبیوتیک یا عوامل دیگر باشد- و همچنین عملکرد سایر قسمت‌های بدن و ایجاد التهاب‌ها وجود دارد. این‌یکی از مشکلاتی است که باعث می‌شود تومورهای سرطانی رشد بیشتری داشته باشند و یا احتمال درمان آن‌ها به‌شدت کاهش یابد.

optibacprobiotics

پروبیوتیک ها؛ علاوه بر مواردی که اشاره کردیم، به بدن انسان در تولید سلول‌های بنیادی و ماده حیاتی به نام R-spondon1 که به فعالیت سلول‌های بنیادی دیواره روده کمک می‌کند، مؤثر است. شما در مورد سلول‌های بنیادی حرف‌های زیادی شنیده‌اید بطوریکه در 15 سال گذشته همیشه خبرهای مهمی در مورد این سلول‌ها همواره بدست آمده است. برای ما تولید و فعال‌سازی سلول‌های بنیادی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های پزشکی است. اهمیت این سلول‌ها زمانی که به درمان سرطان می‌رسیم مهم‌تر هم می‌شود. درمان‌های عادی سرطان که معمولاً شیمی درمانی هستند باعث تخریب دیگر سلول‌های بدن هم می‌شوند و این سلول‌های بنیادی هستند که می‌توانند این تخریب را بازسازی کنند. مسلماً برای یک بیمار سرطانی آنچه بعد از درمان مهم‌تر است بازیابی سلامتی قبلی خودش است.
R-spondon1 و یا همان فاکتور اساسی در فعالیت سلول‌های بنیادی در شرایط سلامتی معده به‌خوبی تولید و عمل می‌کند. سلامتی معده بستگی به وجود باکتری‌های مناسب و همچنین تعادل بین آن‌ها و باکتری‌های مضر است. اگر این تعادل به هم بخورد R-spondon1 دیگر به‌خوبی قبل عمل نخواهد کرد و معده شما در اثر تخریب دیواره دچار التهاب خواهد شد و این التهاب‌ها با روند همیشگی التیام و درمان نخواهند شد و کاهش عملکرد R-spondon1 باعث ایجاد زخم‌های معده و ترمیم دیرتر خواهد شد. اغلب مردم با مصرف داروهای مختلف این تعادل را بر هم می‌زنند. پروبیوتیک ها یک عامل مهم در ایجاد تعادل در باکتری‌های معده و عملکرد R-spondon1 و تولید سلول‌های سالم است. پروبیوتیک ها به سالم ماندن دیواره معده شما و همچنین مبارزه با بیماری‌های گوارشی کمک فراوانی می‌کند.

thedoctorstv

در نهایت، باید به پروبیوتیک ها از یک منظر دیگر هم نگاه کنیم و اهمیت آن‌ها را بهتر درک کنیم. اغلب روش‌های درمان سرطان از انتی بیوتیک های بسیار قوی استفاده می‌کنند و بر اساس تحقیقات جدید این انتی بیوتیک ها تعادل باکتری‌ها را در بدن به شدن به هم می‌ریزند و مشکلات اساسی به وجود می‌آورند. برای روش شیمی درمانی سلول‌های سالم و غیر سالم با هم تفاوتی ندارند و همه آن‌ها را باهم تخریب می‌کند، انتی بیوتیک ها هم تعادل باکتری‌های معده را بر هم می‌زنند و همان مشکلاتی که در مورد موش‌ها بوجود آمد برای ما پیش می‌آید؛ بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم رابطه‌ای میان پروبیوتیک ها و سرطان، درمان سرطان و همچنین سلامتی ما وجود دارد. رابطه‌ای که دران پروبیوتیک ها به نفع ما و داروهای شیمی درمانی و به ضرر سرطان عمل می‌کنند.
 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان