ماهان شبکه ایرانیان

اولین بیانیه آنجلینا جولی در مورد طلاق خودش از برد پیت

به روز رسانی: ۲: ۶ دقیقه شب، تاریخ ۲۰ سپتامبرمدیر آنجلینا جولی، گریر کاسینسکی (Geyer Kosinski)، بیانیه‌ای را از طرف آنجلینا به E! NEWS داد: برای انجلینا جولی منافع خانواده و مصلحت خانواده‌اش مهم‌ترین بوده است. او از همه کسانی که به حریم‌های خصوصی او و خانواده‌اش احترام می‌گذارند؛ تشکر کرد.

 به روز رسانی: 2: 6 دقیقه شب، تاریخ 20 سپتامبر
مدیر آنجلینا جولی، گریر کاسینسکی (Geyer Kosinski)، بیانیه‌ای را از طرف آنجلینا به E! NEWS داد: برای انجلینا جولی منافع خانواده و مصلحت خانواده‌اش مهم‌ترین بوده است. او از همه کسانی که به حریم‌های خصوصی او و خانواده‌اش احترام می‌گذارند؛ تشکر کرد.

خبر اصلی: 11: 36 صبح، 20 سپتامبر
امروز خبر تأیید طلاق رسمی انجلینا جولی از بازیگر مطرح هالییود برد پیت پس از دوسال ازدواج رسمی و 12 سال زندگی مشترک، همچنین اولین بیانیه رسمی انجلینا برای طلاق او منتشر شد.

 در ادامه همراه بنیتا باشید.

 

طلاق آنجلینا و برد پیتgetty

وکیل انجلینا، رابرت درباره این وضعیت به شبکه خبری CNBC گفت: این تصمیم برای حفظ سلامت خانواده آنها گرفته شده است. هردو طرف خواستار این هستند که در زمان فعلی حریم خصوصی آنها همچنان حفظ شود.
این زن و شوهر به تازگی طلاق گرفته، سالگرد دو سالگی ازدواج خودشان را شش ماه پیش در لس انجلس جشن گرفته بودند. آن‌ها در زندگی مشترک خودشان از 12 سال پیش، 6 فرزند به نام‌های مادوکس، پکس، زاهارا، شیلوه، ناکس لئو و ویویینا دارند. این کودکان و نحوه سرپرستی آنها هرکدام داستان جذابی دارند. جولی در بیانیه‌ای به دادگاه تقاضای سرپرستی فیزیکی کودکان و اجازه دیدار به بردپیت را خواسته است.
توجه شما را به حرف‌هایی که جولی در تماس با سایت ELLE در سال 2014 در مورد رابطه‌اش با برد پیت گفته است جلب می‌کنم:


از او پرسیدم چه چیزی در طول این هشت سال در رابطه او و بد پیت عوض شده است؟ سکوت کرد و گفت: خنده دار است، ازجمله سؤال‌هایی است که من تاحالا که پیش شما اینجا نشسته‌ام از خودم هم نپرسیده‌ام. و شروع به خندیدن کرد. چه حسی دارم؟ و یا چه چیزی تغییر کرده است از سؤال‌هایی است که برد هم دلش می‌خواهد جوابش را بداند! او برای چند ثانیه ساکت می‌شود و ادامه می‌دهد: ما حالا یک خانواده هستیم. برای زنی که هیچ وقت حس اینکه خانواده‌ای داشته باشد، نبوده است و بعد هم در یک رابطه که هر لحظه ممکن بود بترکد، این موفقیت بزرگی محسوب می‌شود. شما دو نفر با هم مثل دوستان صمیمی هستید، از یکدیگر الهام می‌گیرید، همدیگر را به چالش می‌کشید، همدیگر را کامل می‌کنید، همدیگر را به زیبایی دوست دارید. بعد از این همه سالها، ما با هم خاطرات زیادی داریم، این باعث می‌شود با هر دوست دیگری هم باشد یک رابطه عمیق‌تر بوجود بیاورید و با او راحت‌تر و عاشقانه‌تر رفتار کنید. همین باعث شده است که ما بیشتر و بیشتر هر روز به هم نزدیک‌تر شویم.

شایعات زیادی در مورد علت طلاق این دو وجود دارد، آنچه که ما در باره آن مطمئن هستیم این است که زمان عنصر خطرناکی است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان