با کت اسپرت چه چیز‌هایی می‌توانید بپوشید

ما در اینجا درباره‌ی تکه‌های زیربنایی جی کیو اچ کیو (GQHQ) صحبت می‌کنیم، یعنی چیزهایی که ارزش‌دارند رویشان حساب کنیم و با هر چیزی که می‌پوشیم خوب به نظر آیند؛ و امروز در لوتون (Luton) انگلستان، دوک کمبریج (دوک لقب اشراف‌زادگان در انگلستان است) به ما نشان می‌دهد که چقدر کار این شرکت خوب است، جایی که ایشان شلوار ملوانی چینوس (chinos)، پیراهن سفید خش ...

 ما در اینجا درباره‌ی تکه‌های زیربنایی جی کیو اچ کیو (GQHQ) صحبت می‌کنیم، یعنی چیزهایی که ارزش‌دارند رویشان حساب کنیم و با هر چیزی که می‌پوشیم خوب به نظر آیند؛ و امروز در لوتون (Luton) انگلستان، دوک کمبریج (دوک لقب اشراف‌زادگان در انگلستان است) به ما نشان می‌دهد که چقدر کار این شرکت خوب است، جایی که ایشان شلوار ملوانی چینوس (chinos)، پیراهن سفید خشک و کراوات ابریشم بافته‌شده را با کت اسپرت کتانی طرح پنجره‌ای جفت کرده است.با بنیتا همراه باشید.

شاهزاده ویلیامCredit: 2016 GETTY IMAGES

ببینید، وقتی شالوده‌ی لباس‌هایتان این اجزا هستند، هر لباسی که بخواهید با این‌ها بپوشید بدون قید و شرط مناسب تیپتان خواهند بود. در مورد شاهزاده ویلیام، ستاره‌ی است استیل خیابانی، لباس‌های ساده‌اش، شکلی کلاسیک دارد بااینکه از کت کتان خاکی با خطوط آبی کمرنگ استفاده کرده است، یک تیپ فوق‌العاده! این حرکت را می‌توانیم با هر کت اسپرت یا ژاکتی انجام بدهیم، گرچه ژاکت ورزشی کتانی زیتونی باشد، یا یک سطح 202 مثل سری بمبی گوچی باشد(برای آشنایی با برند گوچی می‌توانید گوچی معتبرترین برند ایتالیایی در دنیا را مطالعه کنید). اگر شما هم می‌خواهید استیلی شاهزاده‌ای داشته باشید، اینجا جایی است که می‌توانید شروع کنید:

پیراهن کاماکورا

یک پیراهن سفید خوب می‌تواند باشد، یعنی انتخابی که نه زیاد رسمی است و نه زیاد فوق فشن است. یقه پهن همیشه کار را عالی تمام می‌کند.

کراوات لانوین

دلایل خیلی زیادی وجود دارد که چرا ما طرفدار کراوات ابریشم بافته‌شده‌ی سفت هستیم، اما به‌عنوان اولین دلیل و محکم‌ترین دلیل، با هر پیراهنی که هم‌اکنون دارید به‌خوبی جفت می‌شود.

شلوار Bogolioli

ست کردن همیشه نباید با آبی آسمانی، خاکستری و سیاه باشد. رنگ آبی کمرنگ برای شلوار می‌تواند انتخابی کامل برای تیپ خوب باشد.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان