رد شایعه ی دریافت حقوق ۳۰ میلیونی رامبد جوان برای خندوانه

خندوانه برنامه‌ای است که بسیاری را پای تلویزیون می‌نشاند

 خندوانه برنامه‌ای است که بسیاری را پای تلویزیون می‌نشاند. دلایل مختلفی هم دارد مثل جذابیتی که «رامبد جوان» مجری برنامه، «جناب خان» و «نیما» پرسوناژهای دوست داشتنی و همچنین مهمانانی که به برنامه می‌آیند. اما هر از چندی شایعاتی هم در مورد این برنامه مطرح می‌شود. تازه‌ترین آن‌ها دریافت حقوق 30 میلیونی رامبد جوان برای اجرای این برنامه است. جوان در گفتگویی به این شایعات پاسخ داده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید.

یکی از مهمانان محبوب برنامه‌ی خندوانه رضا صادقی بود که می‌توانید مطلب مربوط به این قسمت خندوانه را بخوانید.

جوان در این گفتگو این شایعه را دروغ مطلق اعلام کرد و صراحتاً آن را رد کرد. او گفت: «مدتی است که روزنامه‌ای با شیطنت‌هایش روی من زوم کرده که ترجیح می‌دهم آن را نادیده بگیرم چون تمامی حرف‌های آن‌ها بی‌پایه و اساس است و دروغ مطلق. قراردادهای من بسیار شفاف و به دور از هرگونه حاشیه‌ای است و چنین رقم‌هایی که در مورد دستمزد من بیان می‌شود کذب محض است و تلویزیون چنین رقم‌هایی را به هیچ عنوان پرداخت نمی‌کند.»

رامبد جوان

او در بخش دیگری به تولید ادامه‌ی خندوانه اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر مشغول تدوین قسمت‌های پایانی فصل سوم هستیم و پس از آن روی فصل چهارم تمرکز خواهیم کرد. در فصل چهارم با تغییر دکور و آیتم‌های جدیدی روبه‌رو خواهیم شد و سعی می‌کنیم تمام مواردی که توانست مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد را پوشش بیشتری دهیم.»

در مورد چگونگی تولید برنامه خندوانه در بنیتا مطالب بیشتری بخوانید.

لباهنگ مردمی هم از دیگر موضوعاتی بود که جوان به آن پرداخت و عملی شدن آن را منوط به موافقت شبکه دانست. البته اظهار کرد که صحبت‌های اولیه در این باره صورت گرفته است. بر اساس گفته‌های جوان، پخش خندوانه تا پایان هفته‌ی آینده ادامه خواهد داشت و  بعد از پایان ایام محرم و صفر، فصل چهارم آن روی آنتن خواهد رفت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر