بهترین مدل موهای زنانه با هر نوع اندازه و بافتی

بنیتا برای انواع اندازه‌های مو یک راهنمای تصویری جالب فراهم کرده است. مدل موی بعدی خود را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

بنیتا برای انواع اندازه‌های مو یک راهنمای تصویری جالب فراهم کرده است. مدل موی بعدی خود را در این مطلب پیدا خواهید کرد.

مدل کوتاه و چند وجهی 

Credit:  Getty Images 

بهترین مدل‌های پاییز برای موهای نرم، یک مدل کوتاه و چند وجهی

در حالی که این مدل کوتاه و چند وجهی در تابستان عنوان بهترین مدل مو را بدست آورد، خواهد توانست برای یک فصل دیگر نیز عنوان را حفظ کند. برطبق گفته‌های سارا پوتمپا (آرایشگر) ترفند این مدل مو این است که لایه‌های پنهان را به انتهای مو اضافه کنیم. نه تنها این ظاهر باعث خواهد شد در تمام اینستاگرام دیده شوید بلکه با ایجاد تفاوت در طول رشته‌های مو مخصوصاً در جلوی سر خواهید توانست یک ظاهر کاملاً مدرن را ایجاد کنید.

 رشته‌های موهای بلند‌تر

Credit:  Getty Images 

بهترین مدل برای موهای کوتاه: رشته‌های موهای بلند‌تر

خوب در مدل موی قبلی شما تمام موها را کوتاه کردید در این مدل کمی وارد قلمروی موهای بلند‌تر می‌شویم. شما بهترین انتخاب برای مدل موی پریشان (شگی) هستید. جنی چو (آرایشگر افراد مشهور) می‌گوید: موهای کوتاه همراه با رشته‌ موهای بلند مثل تصویر بالا (سارا پالسون) یک مدل آسان و سرگرم‌کننده است که می‌تواند شما را به فصل پاییز برساند. از کمی اسپری حجم‌دهنده و سشوار استفاده کنید تا یک ظاهر بدون وز و همراه با موج طبیعی را ایجاد کنید. 

موهای کوتاه و نازک 

Credit:  FilmMagic 

بهترین مدل برای موهای کوتاه و نازک

چو اشاره می‌کند: من مدل موی باب را روی موهای نازک دوست دارم. حالا فرقی نمی‌کند طول این مدل مو روی چانه یا شانه شما باشد در هر صورت این مدل تصور حالت ضخامت در ظاهر موهای شما را ایجاد می‌کنند. با ایجاد یک برش تمیز در انتهای موها شما می‌توانید ظاهری مثل کیت بلانچت را ایجاد کنید و این را هم در نظر داشته باشید که این مدل مو به همه نوع مدل صورتی خواهد آمد و به نظرم به همین خاطر این مدل مو برنده رقابت خواهد بود.

موهای موج‌دار مخروطی 

Credit:  FilmMagic 

بهترین مدل برای موهای موج‌دار مخروطی

مرحله 1: سراغ آرایشگری بروید که در زمینه موهای موج‌دار تخصص داشته باشد. مرحله 2: از او بخواهید تا موهای شما را با چندین لایه مو آرایش کند. پوتمپا می‌گوید: موهای شما باید بصورت افقی روی هم قرار بگیرند و حالت طبیعی داشته باشند نه اینکه به صورت قفسه‌ای در بیایند. به این صورت یک شکل گردتر خواهیم داشت که لبه‌های آن نرم‌تر خواهند بود درست مثل تصویر بالا که به شکل یک مثلث درآمده است.

موهای کوتاه تا به روی چانه 

Credit:  FilmMagic  

مدل باب برای موهای کوتاه تا به روی چانه

پوتمپا می‌گوید: این مدل مو درست بالای شانه‌ها قرار می‌گیرد و با لایه‌های پنهان خود در انتهای مو برای هر صورتی عالی به نظر خواهد رسید. شما می‌توانید این مدل مو را با موج‌های کم یا حتی موهای صاف و ابریشمی ترکیب کنید. این یک مدل موی همه کاره است. می‌توانید به جای این استایل‌ها درست مثل جنیفر لورانس به جای بافت معمولی سراغ مدل سنتی درست مثل موج‌های دریا بروید.

مدل آویزان از کناره‌ها 

Credit:  Getty Images 

بهترین مدل مو برای موهای متوسط: مدل آویزان از کناره‌ها

این مدل، خواهر دوقلوی مدل پریشان است البته برای فصول سرد سال. راز این مدل موها در این است که چندین رشته را به صورت جداگانه کوتاه کنید تا این ظاهر پریشان و آویزان را در کناره‌ها ایجاد کنید و بقیه مو را نیز به یک اندازه کوتاه کنید. قسمت رشته‌رشته این مدل مو یک حالت ناتمام را ایجاد می‌کند که بهتر است برای ایجاد آن به یک فرد ماهر مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم در میانه مو کمی پیچ و تاب را اضافه کنید و بقیه مو را صاف نگه دارید.

مدل لایه‌ای همراه با چتری از کنار 

 Credit:  Getty Images

بهترین مدل مو برای موهای ضیخم: مدل لایه‌ای همراه با چتری از کنار

با ایجاد لایه‌های عمیق می‌توانید سنگینی ضخامت این موها را کم کنید. پوتمپا اشاره می‌کند: این لایه‌ها به صورت شما یک قالب می‌دهند و آن چتری در کناره سر نیز کمک می‌کند تا صورت شما بازتر دیده شود و موهای شما را از حال و هوای ساحلی برای فصل پاییز آماده کند. از این بهتر اینکه این مدل مو وزن را پشت سر شما را به جلو منتقل می‌کند و اجازه حرکت به آن می‌دهد.

  

بهترین مدل مو برای موهای کوتاهCredit:  FilmMagic 

بهترین مدل مو برای موهای صاف 

هر اسمی می‌خواهید روی این مدل بگذارید این مدل مو به مد روز تبدیل شده است و برای موهایی که تمایل به موج گرفتن ندارند بسیار مناسب است. این مدل مو موهای صاف را سرزنده نشان می‌دهد و جلوی وارفتن موهایی با اندازه متوسط را می‌گیرد.

  

موهای موج‌دار 

Credit:  Patrick McMullan via Getty Images

بهترین مدل برای موهای موج‌دار

مهم‌ترین فرق این مدل با موهای پریشان تابستانی در نوع استایل آن است. کمی سشوار می‌زنید و البته موج‌های کمتری دارد و یک ظاهر واکس خورده و تمیز دارد و برای تمام موها جواب می‌دهد. برای رسیدن به مدل مو باید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید و قبل از استفاده از سشوار بهتر است از یک موس مو همراه با برس مو استفاده کنید.

موهای صاف و ضخیم 

Credit:  Getty Images

بهترین مدل برای موهای صاف و ضخیم

هر دختری با موهای صاف می‌داند که ایجاد حجم و تحرک در موها تقریباً غیرممکن است. راه‌حل؟ پوتمپا می‌گوید: یک موی یک‌دست و هم‌اندازه که لایه‌های پنهانی درون آن قرار دارد. انتهای مو را نازک کنید و فرق مو را نیز درست از وسط سر انتخاب نکنید. با این کار بدون استفاده از هیچ محصولی،  باعث ایجاد طراوت در ظاهر خود خواهید شد.

ر 

Credit:  Getty Images

بهترین مدل مو برای موهای موج‌دار

اگر جنس موهای شما بین موهای موج‌دار و مجعد قرار دارد، آلوارز پیشنهاد می‌کند که موهای خود را با اندازه‌های مختلف کوتاه کنید تا به بافت مورد نظر برسید. این اندازه‌های مختلف سبب می‌شود تا موج‌ها همه در یک محل جمع شوند و کار را برای استفاده از محصولات مختلف آسان می‌کند بنابراین موهای شما وزخورده به نظر نخواهند آمد. برای یک ظاهر لطیف‌تر از موس موهای موج‌دار برند داو استفاده کنید تا برای حجم و نرمی بیشتر به موها رطوبت بیشتر بدهید. 

موهای بلند 

 Credit:  Getty Images

بهترین مدل برای موهای بلند

نیازی نیست برای ایجاد تغییر همه چیز را عوض کنید. تصویر بالا نشان می‌دهد که یک تغییر کوچک چقدر تفاوت ایجاد می‌کند. ظاهر در فصل پاییز باید بیشتر سازمان‌یافته‌تر و تمیز باشد پس سعی کنید لایه‌های نرم‌تری از روی چانه پایین بیندازید. به این صورت اگر بخواهید موهای خود را موج‌دار کنید باعث خواهید شد تا طراوت لازم به ظاهر اضافه شود و هرگونه حجم اضافی از روی موهای شما برداشته شود.

موهای بلند و مجعد 

Credit:  Getty Images

بهترین مدل برای موهای بلند و مجعد

مهم‌ترین نکته در مورد بهترین روش آرایش موهای موج‌دار بلند، تقویت چیزی است که وجود دارد. به عنوان نمونه در تصویر بالا لایه‌های بلند و مشخص شده مو برای موهای ضخیم بسیار مناسب است. فرقی نمی‌کند مو بلند یا کوتاه باشد، یک ظاهر لایه‌لایه به موهای شما ظاهری دوست‌داشتنی خواهد داد.

موهای خیلی بلند 

Credit:  Getty Images

بهترین مدل برای موهای خیلی بلند

می‌دانم این مدل دارای تناقض است پس بگذارید چو این را توضیح دهد: این موها را به عنوان لایه‌های بلندی که با هم ترکیب شده‌اند در نظر بگیرید وقتی که به آرامی سشوار شده‌اند. این موها به ظاهر شما طراوات را می‌دهند. اگر به تصویر بالا دقت کنید متوجه لایه‌های پنهان که همه یک اندازه هستند می‌شوید. 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر