ماهان شبکه ایرانیان

چطور با انتخاب صحیح سایه چشم رنگ، چشم تان را زیباتر کنید؟

خیلی چیزها در داشتن چشم‌های زیبا و شگفت‌انگیز موثر است که یکی از آنها انتخاب صحیح سایه چشم است

 

خیلی چیزها در داشتن چشم‌های زیبا و شگفت‌انگیز موثر است که یکی از آنها انتخاب صحیح سایه چشم است. سایه چشم معمولاً با در نظر گرفتن معیارهای مختلف استفاده می‌شود. ممکن است بخواهید آرایش‌تان را با لباس‌تان ست کنید، حالت چشم‌هایتان را برجسته‌تر کنید یا بخواهید زیبایی رنگ چشم‌تان را نشان بدهید. در این پست به شما یاد می‌دهیم چطور رنگ سایه چشم را با توجه به رنگ چشم‌تان انتخاب کنید؛ طوری که زیبایی طبیعی رنگ چشم‌تان بهتر دیده بشود. فرقی نمی‌کند چشم‌تان چه رنگی باشد؛ حتماً رنگ سایه چشم مناسب خودتان را رد این پست پیدا می‌کنید. پس با بنیتا همراه باشید.

این راهنمای انتخاب سایه چشم توسط دائه سیک‌سون آرایشگر سلبریتی‌ها و موسس یک برند آرایشی کره‌ای تهیه شده است.

اگر چشم‌هایتان آبی است

سایه چشم مناسب برای چشم های آبی
Credit: GETTY

سایه‌های روشن و خنثی بهترین انتخاب برای رنگ چشم آبی است. بهتر است از سایه‌های خیلی تیره یا دودی استفاده نکنید. رنگ‌های مرجانی یا شامپاینی (سفید با رگه‌هایی از صورتی و شیری) باعث می‌شود رنگ زیبای چشم‎‌هایتان بیشتر و بهتر دیده بشود.

اگر چشم‌هایتان خاکستری است

سایه چشم مناسب برای چشم های خاکستری
Credit: GETTY

آرایش دودی یا اسموکی جذابیت این رنگ چشم را بیشتر می‌کند. رنگ‌های خاکستری دودی و آبی نقره‌ای درخشش چشم‌های خاکستری را بیشتر می‌کنند. انتخاب سایه‌های چشم نقره‌ای یا رنگ‌های مشابه، این رنگ چشم خاص را خاص‌تر می‌کنند.

اگر چشم‌هایتان سبز است

سایه چشم مناسب برای چشم های سبز
Credit: GETTY

رنگ سبز به اندازه کافی چشم‌هایتان را زنده و جذاب می‌کند. پس در آرایش چشم نیازی به رنگ‌های روشن و زنده ندارید. برای مهمانی‌های شب از سایه بنفش تیره در مهمانی‎‌های روز از سایه قهوه‌ای روشن استفاده کنید. 

اگر چشم‌هایتان فندقی است

سایه چشم مناسب برای چشم های فندقی
Credit: GETTY

سایه‌های متالیک یا پاستلی را انتخاب کنید تا چشم‌هایتان زیباتر از همیشه بشوند. رنگ‌های تیره و حتی رنگ‌های روشن با اشباع بالا نمی‌گذارند رگه‌های سبز و طلایی چشم‌هایتان خوب دیده بشوند. اما اگر رنگ‌ متالیک یا صورتی روشن را انتخاب کنید، رگه‌های رنگی چشم‌تان برجسته‌تر می‌شوند و چشم‌هایتان با آرایش هم برق خواهد زد.

اگر چشم‌هایتان قهوه‌ای است

سایه چشم مناسب برای چشم های قهوه ای
Credit: GETTY

اگر هر روز آرایش می‌کنید، این بهترین رنگ چشم است چون تقریباً هر سایه چشمی با آن زیبا می‌شود. با این حال پیشنهاد ما گلبهی (یا هلویی) و طلایی تیره است. هر رنگی که انتخاب می‌کنید، سعی کنید کمی رگه تیره به آن اضافه کنید تا سایه و رنگ چشم بهتر دیده بشوند.

اگر چشم‌هایتان قهوه‌ای تیره است

سایه چشم مناسب برای چشم های قهوه ای تیره
Credit: GETTY

استفاده از رنگ‌های قوی مثل بنفش، نقره‌ای و شکلاتی باعث می‌شود چشم‌هایتان بزرگ‌تر بنظر برسد و در نتیجه رنگش بهتر دیده بشود. با خط چشم مشکی و این رنگ‌ها می‌توانید این رنگ چشم‌عادی را زیباتر و متفاوت‌تر از همیشه کنید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان