مبارزه داماد و پدرزن برای برنز المپیک: هرکسی ببازد خرج عروسی بااوست

آدریان کاستروی لهستانی، نفر شماره یک شمشیربازی با ویلچر دنیاست

 ورزشی

آدریان کاستروی لهستانی، نفر شماره یک شمشیربازی با ویلچر دنیاست. او حالا در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو حضور یافته و روز سه شنبه در دیدار مرحله رده بندی با هموطنش گرزگورز پلوتا، برسر کسب مدال برنز این رقابتها به مبارزه پرداخت. نکته جالب توجه اینجاست که کاسترو به زودی داماد آقای پلوتا خواهد شد و در این مسابقه جدال داماد و پدرزن را برای فتح مدال برنز شاهد بودیم.

قبل از آغاز این مسابقه بود که کاسترو به پدر همسر آینده اش گفت:« هرکسی که ببازد، هزینه های عروسی را پرداخت خواهد کرد.» و با در نظر داشتن نتیجه به دست آمده در این بازی، گویا این آقای پلوتاست که باید دست در جیبش کند. 

 ورزشی

آدریان در مورد آشنایی با دختر آقای پلوتا گفت:« در جریان یک اردوی تمرینی شمشیربازی که 4 سال پیش برگزار شد، با دختر گرزگورز آشنا شدم. او پدرش را در این اردو همراهی می کرد و همه چیز همانجا شروع شد. من و پلوتا هر روز با هم تمرین می کردیم و قبل از فینال مسابقات جهانی 2015 که من او را شکست دادم نیز چند باری مقابل هم قرار گرفته بودیم. ولی این بار قبل از آغاز بازی رده بندی پارالمپیک، من به او گفتم که بازنده، باید خرج عروسی را بدهد.» و در حالی که می خندید، این جمله را تکرار می کرد.

آقای گرزگورز پلوتا که مدال طلای شمشیربازی با ویلچر پارالمپیک 2012 لندن را در ویترین افتخاراتش می دید، در این بازی تماشایی مغلوب دامادش شد تا مدال برنز در این رشته به آدریان کاسترو برسد.در پایان این مسابقه آقای پلوتا، در صحبتهایی در مورد کاسترو گفت:«نه. این کاسترو است که باید خرج عروسی را بدهاد. اصلا موافق صحبت او نیستم.  آدریان مدال برنز را برده و به خاطر این پیروزی مبلغی پاداش می گیرد. به همین خاطر حتما اوست که باید شیرینی بدهد. او به اندازه کافی برای پرداخت خرج و مخارج عروسی پول درآورده» و می خندد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر