چگونه آرایش کنیم، چگونه زیباتر شویم [قسمت دوم]

همه خانم‌ها دوست دارند در هر جمعی بدرخشند و بهترین آن جمع باشند اما این امر همیشه امکان پذیر نیست. همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم گاهی اوقات اجرا کردن چند نکته کوچک، باعث می‌شود شما آن گوهر زیبای هر مجلسی باشید در ادامه با ما همراه باشید:

 آرایش زیبا تر

همه خانم‌ها دوست دارند در هر جمعی بدرخشند و بهترین آن جمع باشند اما این امر همیشه امکان پذیر نیست. همان طور که در قسمت قبل توضیح دادیم گاهی اوقات اجرا کردن چند نکته کوچک، باعث می‌شود شما آن گوهر زیبای هر مجلسی باشید در ادامه با ما همراه باشید:

- زمان شستن موهای خود، شامپو را فقط به ریشه مو، و هنگام استفاده از نرم‌کننده، آن را فقط به ساقه مو بزنید.

- اگر دوست دارید یک ماسک موی نرم‌کننده سالم و ارزان داشته باشید، یک آووکادو را پوره کنید، 3 قاشق روغن باباآدم (یا همین مقدار سس مایونز) به آن اضافه کنید. بله، درست متوجه شدید، سس مایونز نرم کننده فوق‌العاده‌ای برای مو است. هفته‌ای یک بار از این ماسک مو استفاده کنید. بعد از این ماسک، مثل همیشه به موی خود شامپو و نرم‌کننده بزنید. می‌بینید که موی شما بسیار نرم و براق و ابریشمی‌تر از قبل است.

اگر می‌خواهید ماشین اصلاح‌تان عمر طولانی‌تری داشته باشد، به جای نگهداری‌اش در حمام، آن را در یک مکان خشک بگذارید.

شستشوی روزانه پوست صورت

- هر صبح با شست‌و‌شوی صورت خود با آب گرم، و بعد از آن آب سرد، پوست‌تان را تازه کنید. این کار را چند بار انجام دهید و همیشه با آب سرد به پایان برسانید (این کار به بسته شدن منافذ پوست کمک می‌کند). با این عملیات ساده می‌بینید که پوست‌تان زیبا و باطراوت به نظر می‌رسد و اثر خواب‌آلودگی از صورت‌تان محو می‌شود.

- وقتی در حال ریمل زدن هستید، پلک بزنید. با این کار زدن ریمل و نشستن آن روی مژه‌های‌تان بسیار راحت‌تر انجام می‌پذیرد. ضمناً برای داشتن مژه‌هایی بلند، حجیم و زیبا همزمان با پلک زدن، برس ریمل را نیز بچرخانید و در جهت مژه‌ها بکشید.

- اگر دوست دارید مژه‌هایی بلند و پر داشته باشید، اما نمی‌خواهید که از مژه مصنوعی استفاده کنید، دو ریمل بخرید. یکی را حجم دهنده و دیگری را بلند کننده انتخاب کنید، هر دو را پشت هم به مژه‌های‌تان بزنید و از داشتن مژه‌هایی پر، بلند و زیبا لذت ببرید.

حالت دادن به ابروها

- برای حالت دادن به ابروهای‌تان از یک ژل بدون رنگ ریمل و ژل یا اسپری حالت‌دهنده مو استفاده کنید. مقدار کمی از محصولی که انتخاب کرده‌اید را روی ابروهای تمیز خود بزنید و ابروهای‌تان را اول به سمت بالا و بعد طرفین شانه بزنید. بعد از این کار از اطرافیان خود تعریف زیادی درباره زیبایی و آراستگی ابروهای‌تان خواهید شنید.

- اگر به دئودورانت خود احتیاج دارید اما به آن دسترسی ندارید و فرصت کافی هم برای شست‌و‌شوی زیر بغل‌تان نیست، برای پاک کردن زیر بغل خود از ژل معطر ضدعفونی‌کننده دست استفاده کنید. این کار باکتری‌ها را از بین می‌برد و به شما احساس پاکیزگی و طراوت، همراه با بویی خوش می‌بخشد.

- با ترکیب کردن شکر قهوه‌ای و روغن زیتون با نسبت مساوی، لایه‌بردار بدن ساخت خودتان را بسازید. کمی آب لیمو به آن اضافه کنید و زمانی که در حمام هستید، بدن‌تان را به نرمی با آن ماساژ دهید. این کار پوست شما را تغذیه و نرم می‌کند؛ ضمن این‌که لایه‌بردار مناسبی نیز هست. با استفاده از این لایه‌بردار طبیعی، پوستی نرم و لطیف و مرطوب خواهید داشت.

- برای آماده کردن اسکراب صورت خود، یک قاشق غذاخوری قهوه آسیاب شده را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید، مقداری عسل به آن اضافه کنید (اضافه کردن عسل اختیاری است) و صورت خود را به مدت یک دقیقه با آن ماساژ دهید، سپس صورت‌تان را بشویید و از نرمی، لطافت و طراوت پوست‌تان لذت ببرید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان